Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kateus vie kalatkin.  (Luettu 2350 kertaa)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Kateus vie kalatkin.
Kaikilta tuotantoalueilta, jokaiselta tuotantosuunnalta kaikki tuet pois kolmeksi vuodeksi.
Mulle käy, käykö sulle.

Saataisiin eliminoitua se väitetty kateus pois.

Kokeillaan vaan ilman tukia. Minulle käy hyvin, kun tili tulee pääosin maidosta ja jonkun verran lihasta ja tuen osuus liikevaihdosta pieni. Velkaa on, ei niin paljon etten pärjäisi kun maksuohjelma jo nyt aika kevyt hoitaa. Miten käy suurimmalle osalle viljatiloja, joilla viljatili ei riitä kattamaan kustannuksia. Eikö mopomies sanonut  että elanto tulee muualta, helppo vaatia tukia pois. Ja kateuttahan tämä eemelin jatkuva jauhaminen on.

Luuletko, että maidon tuottajahinta olisi silloin sama?
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Kateus vie kalatkin.
Kaikilta tuotantoalueilta, jokaiselta tuotantosuunnalta kaikki tuet pois kolmeksi vuodeksi.
Mulle käy, käykö sulle.

Saataisiin eliminoitua se väitetty kateus pois.

Etpäs ole vieläkään kertonut sitä, että montako hehtaaria on sinulla ensivuonna viljelyksessä vai jäitkö jo kokonaan eläkkeelle?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kateus vie kalatkin.
Tuet pois vaan. Sitten katotaan, kenen pää pysyy pinnalla.

Niitten, joitten vaimo on kunnala/valtiola "töisä"...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

carhu

  • Vieras
Vs: Kateus vie kalatkin.
mihin sitä itkua nyt tarttee?   ei jummarra moista...

Jos ihmiset ymmärtäisivät kuinka haitallista lehmänmaito on, niin maidontuotanto loppuisi kuin seinään.

Jos mopotimiehet jotakin ymmärtäisivät ,niin tottahan net ensimmäisenä lopettaisivat tuon päivittäisen vinkumisensa tuosta maitoviljelystä. Vaan kun ei, ihan liian vaikeita heille.