Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väkivaltainen ilmiö leviämässä Suomeenkin ? Autot roihuavat kaikkialla.  (Luettu 4960 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Siirrytään Suomeen. Lähes 790 ajoneuvopaloa on heinäkuun alun jälkeen ilmoitettu Suomessa. Kyseinen ilmiö on alkanut muodostua epidemiaksi, onko todellakin kyse ulkoisesta terrorismista ?

-SS-

No, jos meillä on mielenterveyspotilaita omasta takaa, niin eikös vaan olla samaa mieltä, ettei heitä kannata ottaa maahamme enää lisääkään?

 Kuten Olavi Sydänmaalakka sanoi, Somalian presidentti kertoi hänelle, että 75 %:lla somalialaisista on useampi mielenterveyshäiriö  ; ((

  ...siis ei vai yksi, vaan useampi.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Loimaalla on varmaan yleissivistys sen verran heikko, ettei lontoo taivu, mutta sulla SS varmaan sen verran taipuu, että annan haasteen: katso seuraava klippi:

https://www.youtube.com/watch?v=oCsEqKjP9p0

Viimeksi muokattu: 08.12.16 - klo:17:40 kirjoittanut Puuha-Pete

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 Ruåtsissa poltettu yli 2000 autoa reilussa puolessa vuodessa

http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2294615

"Yksin Malmössä on poltettu tänä kesänä 110 autoa. Malmössä on keskiviikkoaamuun mennessä poltettu autoja yhdeksänä yönä peräkkäin.

Lähde: Aftonbladet"


 Huom! Ei mikään vaihtoehtomedian uutinen.  ; ))
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20029
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Järkyttyneisyyden määrästä päätellen mielenhauraus pistää muuttamaan kaikki uutiset jotakin agendaa tukemaan. Siksipä olen alkanutkin kerätä dataa tästä paikallisesta liekehtivästä ongelmasta, niin siinä on taas hermoheikoille pureskeltavaa, miten saapi sopimaan agendaan.

-SS-

ana111

  • Vieras
Tää on just mistä eilen oli juttuu...
LAITA ***** NE MAMUVOUHOTUKSET ***** YHDEN TOPICIN ALLE
***** IDIOOTTI

Köntys

  • Vieras

Puuhis on liekeissä  ;D

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393

Puuhis on liekeissä  ;D

Kiitoksia.

 Näyttää vaan teittyä ryhmää numeraaliset faktat aika lailla järkyttävän  ; ))
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Järkyttyneisyyden määrästä päätellen mielenhauraus pistää muuttamaan kaikki uutiset jotakin agendaa tukemaan. Siksipä olen alkanutkin kerätä dataa tästä paikallisesta liekehtivästä ongelmasta, niin siinä on taas hermoheikoille pureskeltavaa, miten saapi sopimaan agendaan.

-SS-

Hähää...

It ain't over till the fat lady sings

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Järkyttyneisyyden määrästä päätellen mielenhauraus pistää muuttamaan kaikki uutiset jotakin agendaa tukemaan. Siksipä olen alkanutkin kerätä dataa tästä paikallisesta liekehtivästä ongelmasta, niin siinä on taas hermoheikoille pureskeltavaa, miten saapi sopimaan agendaan.

-SS-

Elä suotta järkyty. Suomi on Ruåtsia aika lailla jäljessä, toistaiseksi, tässäkin tilastossa.

 Autojen polttaminen on samanlainen vihervasemmistolinen tapa toimia, kuin taannoinen maastoautojen renkaiden puhkailu Turussa vuosia sitten , joka hävisi savuunsa.  Kutsmme sitä anarkiaksi.

 Vihervassarit jatkaa renkaiden puhkomista edelleen oman agendansa mukaan:

https://koillis-helsinki.perussuomalaiset.fi/uutinen/psn-eurovaaliehdokas-sampo-terhon-mainosauton-renkaat-puhkottiin/
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Polttaisin oman autoni jos siitä saisi rahaa, mutta vakuusarvo lienee aivan olematon. Vm. 98. ajettu 437tkm.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Järkyttyneisyyden määrästä päätellen mielenhauraus pistää muuttamaan kaikki uutiset jotakin agendaa tukemaan. Siksipä olen alkanutkin kerätä dataa tästä paikallisesta liekehtivästä ongelmasta, niin siinä on taas hermoheikoille pureskeltavaa, miten saapi sopimaan agendaan.

-SS-

Ööö...yrität kerätä autopolttamisuutisia kotimaasta ja todistaa mahdollisesta rikosmäärän kasvusta, että ilmiö on ihan kotimaista tasoa? ihan hyvä, jos saat jostain julkaisukelpoista dataa siitä, mikä on kantasuomalaisten polttaminen autojen määrä verrattuna täällä asuvien Matujen vastaaviin.

 Jos tuot tänne pelkät autopolttojen kasvuluvut, on helppo vetää johtopäätös, että maahanmuuttajien kasvanut määrä maassamme on suoraan verrannollinen poltettujen autojen määrään ☺️

 Ootko ikinä ajatellut, miksiköhän Ruotsissa eniten autoja poltetaan juuri noissa matujen kansoittamissa lähiöissä?

 Tyytymättömyys siihen, että työtätekevät ruotsalaiset kustantavat heille aivan kaiken, vaatteet, ruoan, asunnot, koulutuksen ja laitetaan vielä harrastusrahaakin kouraan.

 Täysin vastikkeetta. Nämä saat jos vain elät. Ei muuta tarvita.😊
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Ihmisen henkisen kehityksen kannalta varhaislapsuus on ratkaiseva ja mitä siellä elämässä on tapahtunut 1,5 ikävuoden paikkeilla. Tätä taustaa vasten ajateltuna, edessä on todellisia ongelmia tänne kulkeutuneiden kanssa. Tässä kehitysvaiheessa aiheutuvat käyttäytymisen muutokset näkyvät tosin myös "sivistysvaltion lapsilla" nykyaikana. Mutta, mitä se tarkoittaa kun on ihmisiä, joilla on ollut todellisia traumaperäisiä kokemuksia sodan vuoksi juuri sopivaan aikaan kehityksen kannalta.

Juttelin justiin aiheesta tutkijan (perehtynyt erityisesti lasten ja nuorten kehitykseen)kanssa kun keskimmäinen lapsemme on vaikeassa esikouluryhmässä, jossa on paljon käytöshäiriöisiä ja sitä mistä tämä johtuu.

Viimeksi muokattu: 09.12.16 - klo:16:08 kirjoittanut maidontuottaja

Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Ihmisen henkisen kehityksen kannalta varhaislapsuus on ratkaiseva ja mitä siellä elämässä on tapahtunut 1,5 ikävuoden paikkeilla. Tätä taustaa vasten ajateltuna, edessä on todellisia ongelmia tänne kulkeutuneiden kanssa. Tässä kehitysvaiheessa aiheutuvat käyttäytymisen muutokset näkyvät tosin myös "sivistysvaltion lapsilla" nykyaikana. Mutta, mitä se tarkoittaa kun on ihmisiä, joilla on ollut todellisia traumaperäisiä kokemuksia sodan vuoksi juuri sopivaan aikaan kehityksen kannalta.

Juttelin justiin aiheesta tutkijan (perehtynyt erityisesti lasten ja nuorten kehitykseen)kanssa kun keskimmäinen lapsemme on vaikeassa esikouluryhmässä, jossa on paljon käytöshäiriöisiä ja sitä mistä tämä johtuu.

Tuo selittää puuhisten käyttäytymistä.🚑
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20029
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Elämme lopun aikoja. Tänään autot alkoivat roihuta jo
aamuyöstä Outokummussa, aamupäivällä Humppilassa,
Oulussa kaksikin autoa kahden tunnin välein, ja iltapäivällä
myös Turussa.

Ja päivä ei vielä kunnolla illassa.

-SS-