Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Siloking vs. jf-stoll  (Luettu 3013 kertaa)

verkutsooni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Siloking vs. jf-stoll
apevaunua olisi tarve päivittää vastaamaan nykyistä eläinmäärää ja vaihtoehtoina tilavuuden ja lastauskorkeuden vuoksi on silokingi ja jf-stoll 14m3 kaksiruuviset vaunut. itsellä ei ole kummastakaan kokemusta eikä myöskään tutuilla. molemmista ottaisin vastaan hyviä ja huonoja puolia. lähinnä omat kokemukset kiinnostaa, mutta tietysti myös kuulopuheet. hinnallisesti koneet ovat varsin lähellä toisiaan.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Siloking vs. jf-stoll
Katoppas vielä jeantilin vaunua myöskin. Ei oo paha lastauskorkeus 15 mottisena. BVL:n ja peeconin vaunua saa myös kahdella erilaisella pöntöllä samassa kokoluokassa. Kaikki nuo edellä mainitut vaihtoehdot oli mulla harkinnassa kun vaunua ostin muutama vuosi sitten.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Siloking vs. jf-stoll
mikäs se merkki onkaa joka on just niinku jf mutta eri väri? no sellaasta oon kumminki paikkaallu pari kertaa ja nykki pitääs taas jahka nämä hommat alakaas pyörihin.. kuitenki, noh onhan sillä kiloja takana aikalailla ja on enee ku kaksinkertaases käytös mihin tarkootettu kokoluokassansa mutta kulutuslevyä siinä ei taira olla ku teris.. ainaki hardoxilla paikkaaminen on hirastanu kulumista aikalailla..

onko muis vastaavaa?

yhyren sekon tierän mikä on lähialueen ensimmääsiä ja loppu ja on paikkaaltu palio mutta on siä kilojaki takana, sitte yks junkkari on maineestansa huolimatta kestäny paikkaamatta..

pointtina että sivusta kattoen laatueroja on selvästi..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

mah

  • Vieras
Vs: Siloking vs. jf-stoll
Itsellä on juurikin tuollainen Jf-stoll14m3. Mutta ostaisin silokingin. :'(

mah

  • Vieras
Vs: Siloking vs. jf-stoll
Tai triolietin. :-X

verkutsooni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: Siloking vs. jf-stoll
Katoppas vielä jeantilin vaunua myöskin. Ei oo paha lastauskorkeus 15 mottisena. BVL:n ja peeconin vaunua saa myös kahdella erilaisella pöntöllä samassa kokoluokassa. Kaikki nuo edellä mainitut vaihtoehdot oli mulla harkinnassa kun vaunua ostin muutama vuosi sitten.

täytyypä tarkistaa nuokin vaihtoehdot vielä. Minkä vaunun laitoit? ja mikä oli syynä valinnalle?

verkutsooni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: Siloking vs. jf-stoll
Itsellä on juurikin tuollainen Jf-stoll14m3. Mutta ostaisin silokingin. :'(

mikäs siinä jf:ssä on sitten huonoa?