Oletko ikinä rasvannut niitä kulmavipuja siellä takasillan päällä?
Kummassakin on yksi nippa sitä varten .
Toinen on hytissä ja toinen katsoo vapautuuko käsijarru eli kulmavipu kun suunnanvaihtovipua siirretään eteenpäin asentoon.Älä peruuta katsojan päälle.Vaijerissa pitää olla välystä vapaaasennossa 1-2 mm traktorin ollessa käynnissä.
Työsylinteri voi takerrella ruosteen takia ,sylinteriin ja mäntään kertyy ruostetta.
Vaijeri voi takerrella kosteutta ruostetta.
Tarkista nuo ensin palataan asiaan.
Onko Hitechissäkin yhtä idioottimaisesti sijoitetut jarrujen rasvanipat kuin Mezzossa?
Mikä on idioottimaista? Metsossa vaihdettiin jonkun letkun sijaintia. Helpotti hiukka ongelmaa. Hitekissä vasen puoli kohtuu helppo, oikealla puolella on sitten kova putki ja sähköjohtojen nippu, joitten välistä pitää saada rässin letku mahtumaan. Voisi olla parempikin systeemi, mutta kun traktorimaailmassa ei tykätä käyttää rasvaputkia, joilla nipat tulisi parempaan paikkaan.