Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sonnan kolaaminen  (Luettu 6461 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sonnan kolaaminen
Sonnan määrä vähenisi vappaassa sanassa puolella jos politiikalle perustettaisiin oma turpakäräjöintiosastonsa. Tänne jäis kö savuavat ydinmiilut ja mtk.

Sit noille turhiksille oma palsta
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Sonnan kolaaminen
Sonnan määrä vähenisi vappaassa sanassa puolella jos politiikalle perustettaisiin oma turpakäräjöintiosastonsa. Tänne jäis kö savuavat ydinmiilut ja mtk.

Sit noille turhiksille oma palsta

Jos on nauta on pikimusta, kuuluuko sen turvasta mamuuuuuuuu?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sonnan kolaaminen
Sonnan määrä vähenisi vappaassa sanassa puolella jos politiikalle perustettaisiin oma turpakäräjöintiosastonsa. Tänne jäis kö savuavat ydinmiilut ja mtk.

Sit noille turhiksille oma palsta

Jos on nauta on pikimusta, kuuluuko sen turvasta mamuuuuuuuu?

It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Sonnan kolaaminen
Paikka minne valkoisenkin miehen hakkaama perhe laahustaa, on nimeltänsä turvis.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Sonnan kolaaminen

Tänään on raatilaiset ihmeen sovinnollisina. Tietääkö tuo hyvää. Mamut,kivit mtkt ym.t .,nuot asiat säkenöi puolin ja toisin ja tuskin tuo kenellekään ns. henkisiä traumoja.Hyviä aiheita  aikaan saada "asiallista"keskustelua. Politiikkaa unohtamatta.

Politiikka täytyy unohtaa asiallisesta keskustelusta
[/quot

Täällä tuskin voidaan käydä muuta kun "asiallista" keskustelua. Asialliset asiathan täällä kaikilta unohtuu.

Se johtuu vaan siitä kun te olette niin helvetin tyhmiä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

carhu

  • Vieras
Vs: Sonnan kolaaminen

Tänään on raatilaiset ihmeen sovinnollisina. Tietääkö tuo hyvää. Mamut,kivit mtkt ym.t .,nuot asiat säkenöi puolin ja toisin ja tuskin tuo kenellekään ns. henkisiä traumoja.Hyviä aiheita  aikaan saada "asiallista"keskustelua. Politiikkaa unohtamatta.

Politiikka täytyy unohtaa asiallisesta keskustelusta
[/quot

Täällä tuskin voidaan käydä muuta kun "asiallista" keskustelua. Asialliset asiathan täällä kaikilta unohtuu.

Se johtuu vaan siitä kun te olette niin helvetin tyhmiä.

Kaikki suuriviisaus se asuukin noissa panjoa soittavissa mopotimiehissä. ja siitäkin huolimatta kaikki muut ne on nitä vastaan.Naurattaa.

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Sonnan kolaaminen
Huh...

Agronetissä joutuu kolaamaan paskaa enemmän kuin nykyaikaisessa navetassa.

Onko tämä teidän mielestänne oikein?
Siiss ainaskii se ihqu kayuri-Setatykkää kolata eestaass! Oikeestaa tosi ihquu! Hih!  :-*  :-\  :-* :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Sonnan kolaaminen
Sonnan määrä vähenisi vappaassa sanassa puolella jos politiikalle perustettaisiin oma turpakäräjöintiosastonsa. Tänne jäis kö savuavat ydinmiilut ja mtk.

Sit noille turhiksille oma palsta
ylipappi pistää listan näkyville missä luettelee turhikset ja tarpeelliset, sekä tietenkin visio kumpaan itsensä lukee 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19965
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Sonnan kolaaminen
Hyvin kyl huomaa ihmisten stressaantumisen. Eteenkin noista yhden asian miehistä.
Mulla on vaan yksi asia mielessä, miten mä alistan Backspacen rypsikolmitonnarin ensi kesänä
tuolla rapsilla. Lisää kännämyrkkyä, rikkiä, voimaa yleensäkin, kalkkisalpietaria möhöjuuren varalta, mitäpä muuta.

Stressaahan tämmöinen.

-SS-

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sonnan kolaaminen
Hyvin kyl huomaa ihmisten stressaantumisen. Eteenkin noista yhden asian miehistä.
Mulla on vaan yksi asia mielessä, miten mä alistan Backspacen rypsikolmitonnarin ensi kesänä
tuolla rapsilla. Lisää kännämyrkkyä, rikkiä, voimaa yleensäkin, kalkkisalpietaria möhöjuuren varalta, mitäpä muuta.

Stressaahan tämmöinen.

-SS-
Valehtelet samalla tavoin Jounikin . Pääset helpommalla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sonnan kolaaminen
Hyvin kyl huomaa ihmisten stressaantumisen. Eteenkin noista yhden asian miehistä.
Mulla on vaan yksi asia mielessä, miten mä alistan Backspacen rypsikolmitonnarin ensi kesänä
tuolla rapsilla. Lisää kännämyrkkyä, rikkiä, voimaa yleensäkin, kalkkisalpietaria möhöjuuren varalta, mitäpä muuta.

Stressaahan tämmöinen.

-SS-

Runsasmultainen hieno hieta, savea 20%, kyntö...  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sonnan kolaaminen
Sonnan määrä vähenisi vappaassa sanassa puolella jos politiikalle perustettaisiin oma turpakäräjöintiosastonsa. Tänne jäis kö savuavat ydinmiilut ja mtk.

Sit noille turhiksille oma palsta
ylipappi pistää listan näkyville missä luettelee turhikset ja tarpeelliset, sekä tietenkin visio kumpaan itsensä lukee 8) 8) 8) 8)

Mun jutut ovat kans luokattoman huonoja, en minä sitä yritä kiistää 😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Utopiaa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 191
Vs: Konnan solaaminen
Ei tainnut vielä olla.  :-X

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Sonnan kolaaminen
Jossain Esson-, vai oliko se TB:n baarissa istui hyvin kiihdyksissään oleva herra.
  - Yllätin vaimoni seksipuuhissa parhaan ystäväni kanssa.
  - Huh, mitä sää teit?
  - Hain pistoolin ja ammuin vaimon.
  - Entä se paras ystäväsi, mitä sille teit?
  - Pyöritin sanomalehden rullalle, läpsin sillä ja sanoin: Tuhma koira, tuhma koira.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Sonnan kolaaminen
Sonnan määrä vähenisi vappaassa sanassa puolella jos politiikalle perustettaisiin oma turpakäräjöintiosastonsa. Tänne jäis kö savuavat ydinmiilut ja mtk.

Sit noille turhiksille oma palsta
ylipappi pistää listan näkyville missä luettelee turhikset ja tarpeelliset, sekä tietenkin visio kumpaan itsensä lukee 8) 8) 8) 8)

Mun jutut ovat kans luokattoman huonoja, en minä sitä yritä kiistää 😅😅

Ei ne luokattoman huonoja ole, mut faktat sulla on hakusessa, kun heität niitä ilimoille tarkistamatta niiden todenperäisyyttä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!