Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannentiivisteen tulirengas  (Luettu 11180 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Kannentiivisteen tulirengas
Nykyään esim valtroissa on vakiona vissiin metallinen kannentiiviste – ei tarvii jälkikiristystä. Varaosana myytävät valtterin tiivisteet on myös näitä metallisia ja kuulemma parempia.

Tiivisteitä voi myös teettää metalista mallin mukaan.

http://www.futurez.fi/fi/shop/moottori/kannentiivisteet-metalli

Mainos:
” Kun paineet ja kuormitus kasvavat, ensimmäisenä leikistä luopuu alkuperäinen kannentiiviste.
 
Vahvan kannentiivisteen merkitys kasvaa erityisesti ahdetuissa moottoreissa, ja muuten huomattavasti viritetyissä moottoreissa. Lämpötilat ja rasitus kasvavat, eikä alkuperäinen massatyyppinen tiiviste kestä kuormitusta vaan tuloksena on se pahamaineinen "puurot ja vellit sekaisin"-ilmiö. Jäähdytysnesteet ja öljyt sekoittuvat ja vuotavat usein palotilaan, tuloksena kallis koneremontti.
Hoida tämä asia kuntoon jo ennen kalliiden oppirahojen maksamista, asentamalla moottoriisi vahva metallinen monikerrostiiviste joka ei petä eikä jätä.”
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: Kannentiivisteen tulirengas
Kannentiiviste tuli postissa ja kiitokset jusulle vinkistä .

Konttinen teki kaksikerros -metalli +massatiivisteen . Tulirengas ja tiivisteen alapuoli on samaa metallia ja paksumpi kuin alkuperäinen.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Kannentiivisteen tulirengas
Kannentiiviste tuli postissa ja kiitokset jusulle vinkistä .

Konttinen teki kaksikerros -metalli +massatiivisteen . Tulirengas ja tiivisteen alapuoli on samaa metallia ja paksumpi kuin alkuperäinen.

vassokuu..  muista kertua kuinka pelittää aikaa myöre
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..