Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paras polkupyörä  (Luettu 4732 kertaa)

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Paras polkupyörä
Mun kaveri Jami2004 on kyl sanonu et Hardtail MTB olisi myös hyvä.
Kunnon soft-tail alle. Ja bontragerin renkaat. Ja pyörän merkki Trek. Rock shox/Fox tms laatu etuhaarukka niin jo kestää.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Paras polkupyörä
Olen kaverini Jami2004:n innoittamana ajatellut vaihtaa Oivani sellaseen Hei hei pyörään. Onko kokemuksia? Olis tuollainen: http://2014.konaworld.com/hei_hei.cfm Hitsi kun kuva ei suostu liittymään taas mitenkään. Mut baitövei, onko HEI HEI hyvä?

Samille sopiva polkupyörä on sellainen, jossa ei ole satulaa ollenkaan.

 Humpsis vaan, kun tynkä sujahtaa peppuun savipohjaista vuokrapellon päistetietä polkiessa.

 Sitten voikin mennä peppu kipeänä laittamaan rintsikkataloon märäntyneet ikkunat paikoilleen.   : DDDDDDDDDD


...NAPSUU!!!....
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Köntys

  • Vieras
Vs: Paras polkupyörä
Olen kaverini Jami2004:n innoittamana ajatellut vaihtaa Oivani sellaseen Hei hei pyörään. Onko kokemuksia? Olis tuollainen: http://2014.konaworld.com/hei_hei.cfm Hitsi kun kuva ei suostu liittymään taas mitenkään. Mut baitövei, onko HEI HEI hyvä?

Samille sopiva polkupyörä on sellainen, jossa ei ole satulaa ollenkaan.

 Humpsis vaan, kun tynkä sujahtaa peppuun savipohjaista vuokrapellon päistetietä polkiessa.

 Sitten voikin mennä peppu kipeänä laittamaan rintsikkataloon märäntyneet ikkunat paikoilleen.   : DDDDDDDDDD


...NAPSUU!!!....

Napsuu!!!....
Olit siis käynyt katsomassa SKN rinsikka kuvat ja kommentoit samalla niihin  ;D

Hähää, oot sä lapsellinen kakara  ;D ;D ;D

.Puuha-Pete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
  • Liittynyt:28.12.2006 Viestejä:12 763
Vs: Paras polkupyörä
Mun kaveri Jami2004 on kyl sanonu et Hardtail MTB olisi myös hyvä.
Kunnon soft-tail alle. Ja bontragerin renkaat. Ja pyörän merkki Trek. Rock shox/Fox tms laatu etuhaarukka niin jo kestää.

Ja mihinhän paljon ajanut tarvitsee opettelu pyörää. Se nyt on ihan loppumaton suo mikä on tarpeeksi hyvä pyörä ja palikka. Jos kaksi tonnia on tarkoitus laittaa pyörään niin sitten kannattaa ostaa paras mahdollinen parin tonnin pyörä. Tuo rotko on varmasti lähellä sitä.

Lisäksi ei kannata alkaa kasaamaan sellaista pyörää minkä tarvitsee ajoon. Tulee vaan kiire ja kallis pyörä.