Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nuppi  (Luettu 2952 kertaa)

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Nuppi
Nuppi nuppi uurakkanuppi ,postista päähän pu,uutosi ..että semmosta . Nuppi nu...no Johan nyt on .😀😀
..

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: Nuppi
Ei vaan taida olla hyvä?
pessimisti ei pety!

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: Nuppi
Komia ainaskin...emäntä kysyi kun näki nystyrät että mitä ihmettä sää taas oot tilannu.....😗

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: Nuppi
Itsekin ihmettelin, kun en muistanut mitään tilanneeni ???
pessimisti ei pety!

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: Nuppi
Ensin säikähdin että koko erä on tullut postin pihaan .... ... ja pitää itse hakea. ...

Mutta kun hinta oli 0,0 euroa niin ajattelin että onko tää totta ..joku kaupantekiäinen varmaan .

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9775
Vs: Nuppi
Ensin säikähdin että koko erä on tullut postin pihaan .... ... ja pitää itse hakea. ...

Mutta kun hinta oli 0,0 euroa niin ajattelin että onko tää totta ..joku kaupantekiäinen varmaan .

Postin kassa kysyi kohteliaasti, että otanko kuitin. Totta kait mä kuitin otin, koska en edes ollut tilannut mitään. Mutta mihinkäs kierrätykseen tuon nyt voi viedä. tai en tiedä olisko emännyys jo salakuljettanut sen roskikseen. Melkein tekis mieli lähettää takaisin ja sanoa, että pitäkää nuppinne.

Köntys

  • Vieras
Vs: Nuppi

Mulla oli pienenä fillarin sarvessa urakkanuppi, oli paljon nopeempi kääntää pyörää  :)

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: Nuppi

Mulla oli pienenä fillarin sarvessa urakkanuppi, oli paljon nopeempi kääntää pyörää  :)

Useimpien pikkupoikien leikeissä taisi päristä huulten välistä paljonkin "löpöä",mutta paljonko urakkanupin kanssa ? ...😅😅

äRRä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 79
Vs: Nuppi
Toinen kuorma tilattu - postista saa hakea valluun toisellekin kädelle nupin.