Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rekisteritiedot väärin, mitä kannattais tehdä..  (Luettu 4860 kertaa)

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vasikoita eroteltiin ja huomattiin, että oli 1 sonnivasikka joka oli ilmoitettu lehmäksi. Syntynyt huhtikuussa ja perkele ehtinyt justiin täyttää 6 kk eli alkanut kerryttää palkkiota. TAI siis olisi alkanut kerryttää palkkiota jos olisi oikein. Nythän ei siis vielä kerrytä kun on lehmänä, alkaa vasta 8 kk iässä. Eli paha moka on nyt käynyt. Siitähän tulee nykyään kaiken maailman sanktiot. Teurastaa itelle ainoa järkevä vaihtoehto? Kyllä p*rkele v*ituttaa ku koittaa kaikki tehä aina niin tarkasti vaan aina se jossain vahinko muka tulee.

Eikö yhtään tunnu siltä, että miten kukaan uskaltaa tulla kyselemään yhtikäs mitään, näinä päivinä? Virheitä sattuu ja jos virheen korjaamisesta vielä aletaan käpistelemään, niin vastuu seurauksista siirtyy kyllä jo kyselijälle.

Onko se sitten giljotiini näistä kaikista suuremmista mokista  :P

Paljonko tulee palautusta jos lehmävasikan muuttaa sonniksi, väärin ilmoituksen perusteella?   (-_-)

timotej

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 977
eiköolekin hyvä kun liityttiin eurostoliittoon?   moinen ei aikasemmin aiheuttannu mitään mutta nyt on insestiin verrattava rikos!   kyllä miä oon niin katkera kokkareisiin jokka väkisin halus eyhyn liittyä!  ja halvat autot, muka!!!!!!

Yli 20 vuotta tämä on ollut tätä 😅😅
Kyllä minä joskus liittovaltion alkuaikoina muutin omatoimisesti jonkun vasikan sukupuolta. Ei siitä muistaakseni mitään sanktioita tullut. Ehkä sitten, jos tarkastaja olisi sen muuttanut.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Muuta samalla syntymäpäivä sopivaksi, kun vaihdat sukupuoltakin.
Jos olen viikon lomalla niin kaikki poikimiset on jostainsyystä tapahtuneet kolmena viimeisenä päivänä. Hiljalleen oppii säveltämään asiat paperilla kohdalleen. Tietojen oikellisuudestahan ei tunnu olevan mitään väliä.
Mystinen kesälaatumies

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Muuta samalla syntymäpäivä sopivaksi, kun vaihdat sukupuoltakin.
Jos olen viikon lomalla niin kaikki poikimiset on jostainsyystä tapahtuneet kolmena viimeisenä päivänä. Hiljalleen oppii säveltämään asiat paperilla kohdalleen. Tietojen oikellisuudestahan ei tunnu olevan mitään väliä.
Tätähän ne ministeriössäkin koittaa brysselin suuntaan toitottaa, että rekisteritiedot saataisiin paikkaansa pitäviksi, jos tällaisia virheitä voisi korjata jälkikäteen ilman pelkoa jostain mammuttisanktioista. Kyllä mmm:ssäkin ollaan sen verran älyissään, että tietävät, että tällaiset "virheet" korjaillaan tiloilla kaikessa hiljaisuudessa silleen, että ne paperilla näyttävät oikeilta, todellisuus onkin sitten ihan jotain muuta.

Taitavat ministeriössä lukea agronettia, niin tietävät kaikki kepulikonstit...