Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pitkäripa  (Luettu 4202 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Pitkäripa
Yks juttu tuli tässä mieleen, kun ei ota viinaa, säästyy aika kivasti kustannuksua plus ei tartte saurastella kohmeloita. Mitä arvelette?

Olen huomannut saman. Tosin Pietarissa piti pari olutta nauttia ruokajuomaksi ja oikein hyvältä maistui. No edellisestä kerrasta taiskin olla jotain vuosi ja 3 kk. Ei tullut kanuunaa 😄
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Pitkäripa
Yks juttu tuli tässä mieleen, kun ei ota viinaa, säästyy aika kivasti kustannuksua plus ei tartte saurastella kohmeloita. Mitä arvelette?

Olen huomannut saman. Tosin Pietarissa piti pari olutta nauttia ruokajuomaksi ja oikein hyvältä maistui. No edellisestä kerrasta taiskin olla jotain vuosi ja 3 kk. Ei tullut kanuunaa 😄

  Jos siellä olis saanu kotomaasta Valiun spermaa, niin ei olis tarvinnu siihen kaljaan koskea. Mutta kun ei, niin ei. 😄

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Pitkäripa


Olen huomannut saman. Tosin Pietarissa piti pari olutta nauttia ruokajuomaksi ja oikein hyvältä maistui.
[/quote]

  Bier ist fliessende bröt...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Pitkäripa
Ja vielä halvinta paikallista  tilasin, jotain 300 ruplaa tais olla toinen tuoppi. Suodattamattoman tuopin hintaa en muista, mut veikkaisin jotain 350 luokkaa.

Ja mitä myö sepe on puhuttu tuosta rumien sanojen käytöstä. Hyihyi  😱
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Pitkäripa
Ja vielä halvinta paikallista  tilasin, jotain 300 ruplaa tais olla toinen tuoppi. Suodattamattoman tuopin hintaa en muista, mut veikkaisin jotain 350 luokkaa.

Ja mitä myö sepe on puhuttu tuosta rumien sanojen käytöstä. Hyihyi  😱

  Mikä ruma sana? Asenne vamma, työhän ostatta sitä vähän väliä.

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Pitkäripa
Yks juttu tuli tässä mieleen, kun ei ota viinaa, säästyy aika kivasti kustannuksua plus ei tartte saurastella kohmeloita. Mitä arvelette?

Olen huomannut saman. Tosin Pietarissa piti pari olutta nauttia ruokajuomaksi ja oikein hyvältä maistui. No edellisestä kerrasta taiskin olla jotain vuosi ja 3 kk. Ei tullut kanuunaa 😄

  Jos siellä olis saanu kotomaasta Valiun spermaa, niin ei olis tarvinnu siihen kaljaan koskea. Mutta kun ei, niin ei. 😄
[/quote
Kerrro siisss lisää mä en kestä koht enempää! Ihqquu! Hih!  :-*  :-*  :-*  :-*  :(m
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Pitkäripa
Kannattaa kuunnella välillä ettei tule kohmeloo. (tämän olen tainnu sanoa ennenkin)
On se kyl hukkaan heitettyä aikaa jos sellainen tulee. Taannoin oli rapujuhlat, enkä ookkaan aikoihin imaissut lähes pullollista votkaa. Siinä mentiin annostuksen rajamailla, että oliko lääkkeeksi vai ei  :o Onneksi oli oikeanlaiset aineet niin ei tullut kohmeloa, silmät vaan ei tahtoneet aueta kuivuuden vuoksi.
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Pitkäripa
  Jos siellä olis saanu kotomaasta Valiun spermaa,

Mutta että taas permaa. Ja paazkan makuzia porkkanoita. Ziinäpä net zepeteoz-perreen evväät...     :o     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."