Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MV Iljan jahdin syy ?  (Luettu 7364 kertaa)

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: MV Iljan jahdin syy ?
Oon lukenu ämveetä, mutten ole vielä huomannut ryssän nussintaa. Miten nuo liittyy venäjään, kun lehdessä kuitenkin on juttuja ryssänpaskoisakin?
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Jätkä

• Vieras
Onko tuo sama Jessika, joka sai huumetuomion kovien huumeitten käytöstä?

Jepz...     :-X

Onx teil mitään kommentoitavaa Aron työstä, henkilöön käyvä arvostelu kertoo enemmän arvostelijasta kuin kohteesta? Tää muija kuitenkin tekee työtä ryssän kätyrien paljastamiseksi.

Eikös sitä varten ole supo? Vai tekeekö se jotenkin työnsä huonommin kuin tämä Jessika Aro?
Minkälaisilla taidoilla ja varmenteilla hän varmistaa että kuka on ryssän kätyri? Taitaa olla yhtä varmat keinot kuin näillä natseilla ja kommareilla, jotka pelkästään mielipiteiten vuoksi tuomitsevat ja  leimataan. Aivan samoin kuin tämä Jessika itsekkin on nisti, vaikka siitä on aikaa tis kuinkapaljon. Mutta hänellä on sentään huumetuomio. ja se on totta. Vaan Aron oman rekisterin tiedot ovat osin oletuksia.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990523

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onx teil mitään kommentoitavaa Aron työstä, henkilöön käyvä arvostelu kertoo enemmän arvostelijasta kuin kohteesta? Tää muija kuitenkin tekee työtä ryssän kätyrien paljastamiseksi.

Onko tulosta syntynyt ? Siis tuomioita.

Kirja tulossa, varo vaan ettet ole joutunut esimekkitapaukseksi.  :D
Mä kyllä tarkoitin oikeuden tuomiota.

Onhan sekin tietty hienoo kun osaa hyödyntää taloudellisesti nyt vallalla olevan tilanteen – 5 v päästä voi olla notta kysytään ” häh jessika kuka? ”

Ei kai toimittaja tuomioita jaa? Aika paljon on näitä desantteja poliisitutkinnassa, ja hyvä niin.
Juu ei tuomitse, vaikka asianomaiset ei sitä vissiin itse tiedostakaan.
 Ketä muuten iljan lisäksi on tutkinnassa ?

Backmanin Jussi.

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oon lukenu ämveetä, mutten ole vielä huomannut ryssän nussintaa. Miten nuo liittyy venäjään, kun lehdessä kuitenkin on juttuja ryssänpaskoisakin?

MV kertoo totuuden maahantunkeutujista. MV kertoo sen, minkä valtamedia jättää tiedottamatta.

Se ei sovi punavihreille, siispä MV:stä pitää päästä eroon.

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

MV kertoo totuuden maahantunkeutujista. MV kertoo sen, minkä valtamedia jättää tiedottamatta.

Kaksi lehteä pitäis kieltää MV ja MT. 🎅

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kantsis joskus lukee muutakin kuin Moskovan Viestiä...

It ain't over till the fat lady sings

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kantsis joskus lukee muutakin kuin Moskovan Viestiä...

Vois välillä kattoo sputnikkia.

https://sputniknews.com/middleeast/201610131046305859-us-saudi-arabia-daesh/

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

Kaksi lehteä pitäis kieltää MV ja MT. 🎅

ja vihiriä lanka.  :D

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

Onko tulosta syntynyt ? Siis tuomioita.

Kirja tulossa, varo vaan ettet ole joutunut esimekkitapaukseksi.  :D
Mä kyllä tarkoitin oikeuden tuomiota.

Onhan sekin tietty hienoo kun osaa hyödyntää taloudellisesti nyt vallalla olevan tilanteen – 5 v päästä voi olla notta kysytään ” häh jessika kuka? ”

Ei kai toimittaja tuomioita jaa? Aika paljon on näitä desantteja poliisitutkinnassa, ja hyvä niin.
Juu ei tuomitse, vaikka asianomaiset ei sitä vissiin itse tiedostakaan.
 Ketä muuten iljan lisäksi on tutkinnassa ?

Backmanin Jussi.

ponaparten mökkinuapur.  :D