Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe " Uusi tutkimus - Ihminen on syntynyt tappamaan "  (Luettu 2642 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016092922391696_ul.shtml

Mitkä kansat olivat/ovat voittoisia historiassa ja kykenivät laajentumaan...juuri ne sotaisat jotka kykenivät tappamaan ja alistamaan muita...

Kretsulle toi on vaikea paikka....

Viimeksi muokattu: 30.09.16 - klo:18:23 kirjoittanut Luomujussi

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Eli... abortti on murhan ennaltaehkäisyä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Googleen    us military operations

Roistoja koko kansakunta....

selassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Eli... abortti on murhan ennaltaehkäisyä
Tai ... se on harjoittelua miten hankaluuksiin vastataan väkivaltaisesti.

Sitkeydellä ihminen on paremmin ratkaissut ongelmiaan  !

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
http://tamapaiva.blogspot.fi/2012/05/yhdysvaltojen-historia-sotaa-ja.html

Noo itseppähän setä samuli on päästänyt loiset valloilleen ja jopa isänniksi. Se minua hieman usassa säälittää, että jos yrittäis häätää noita sinnikkäitä loiseläjiä, niin siinä sivussa saattais potilaskin kuolla. Eli karman laki auttaa tuossakin asiassa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Köntys

• Vieras

Ihminenhän on "petoeläin". Petoeläimellä on silmät naamassa eteenpäin, sen takia että se pystyisi hahmottamaan paremmin riistaeläimen etäisyyden (stereonäkö). Riistaeläimillä on silmät pään sivuilla, että niillä olisi laajempi näkösektori joka suuntaan, havainnoida hyökkääviä petoja.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ihminenhän on "petoeläin". Petoeläimellä on silmät naamassa eteenpäin, sen takia että se pystyisi hahmottamaan paremmin riistaeläimen etäisyyden (stereonäkö). Riistaeläimillä on silmät pään sivuilla, että niillä olisi laajempi näkösektori joka suuntaan, havainnoida hyökkääviä petoja.

Fiksu havainto. Entäs västäräkki?

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Fiksu havainto. Entäs västäräkki?

Linnut nyt varmaan tarvitsevat 3D näkökykyä muutenkin. Västäräkki on lisäksi petolintu, koska se syö ötököitä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford

Juu tämä on jeepinkin hyvä ottaa huomioon, jos ajattelee, että jos ja kun konflikti joskus syttyy, kun venäläiset tsetseenien päitä harrastuksenaan katkoneet erikoisjoukot rynkäisevät pihaan, niin jeepinkö pelastaa se, että lätsähtää keittiön pöydälle mahalleen, housut nilkoissa, katsoo anelevasti olkapäänsä yli, kun vihreät miehet astuvat huoneeseen, olen kollaboraattori, "tehkää mulle mitä tahdotte".

Saattavat tehdäkin, mutta sitten napsahtaa nappi normaalisti niskaan.

Ja se itse asiassa onpi hyvä. Vihollinen kunnioittaa ihan yhtä vähän näitä, kuin oman maan väkikin.

-SS-

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack

Juu tämä on jeepinkin hyvä ottaa huomioon, jos ajattelee, että jos ja kun konflikti joskus syttyy, kun venäläiset tsetseenien päitä harrastuksenaan katkoneet erikoisjoukot rynkäisevät pihaan, niin jeepinkö pelastaa se, että lätsähtää keittiön pöydälle mahalleen, housut nilkoissa, katsoo anelevasti olkapäänsä yli, kun vihreät miehet astuvat huoneeseen, olen kollaboraattori, "tehkää mulle mitä tahdotte".

Ja se itse asiassa onpi hyvä. Vihollinen kunnioittaa ihan yhtä vähän näitä, kuin oman maan väkikin.

-SS-

Onhan se tiedossa että sodassa on "tapa tai tule tapetuksi" periaate, mut mistä ihmeestä vetäsit tähän yhteyteen tuollaisen housut kintussa skenaarion ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!

-SS-

Onhan se tiedossa että sodassa on "tapa tai tule tapetuksi" periaate, mut mistä ihmeestä vetäsit tähän yhteyteen tuollaisen housut kintussa skenaarion ?

Ehkä -SS- on vetänyt samat johtopäätökset Jeepin linkityksistä kuin minäkin.  ???
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-