Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sattuipa tuos reisus yhyrellä peukkupaarin asemalla matkalla pohjoosehen..  (Luettu 1171 kertaa)

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..

kusitauko, kuppi kaffia ja pennuulle evästä, trajettihin pensaa yms pakolliset eli luontaasesti peukkupaarihin pirätys. no sisällä kassalla asiakkahana ollut arapiaa (oletettavasti) molottava nainen mökäji kassatärille jotaki, kiihkiää keskustelua tuntu olevan. no ei mitää muuta vierestä ohi ja tiskille kattelehen valikoomia (mikä on aiva turhaa kun ostoksina on kumminki hamppariateriat pelekällä ketsupilla..) ja purtavaa.

siinä kassalta sitte leikkipaikkaa kohore (jonossaperässämars) kulukies sen kassalla asiakkahan ollehen apudapintyttären poika (ehkä 3v ja siis oikiastikki) mulukooli meirän vanahinta likkaa (7v) ja tais töytäästäkki ja molotti jotaki hinduamitälie.. en sitte mitää muuta kattoon poijan päälle ja se läks muualle. no sitte apinoolta kengät pois ja leikkipaikkahan.. se sama joloppi hyökkäs sinne leikkipaikkaha  ja taas kauhia molotus ja uhkaavan oloosena huitoo vanahinta ja nuorinta likkaa (1.5v) ja tönii yms. no minä seuraan.. sitte se keksii ruveta nakkelehen meirän mukulooren kenkiä, sitte jo viereeses pöyräs ollu (kotimainen) nainenki pyöritti päätänsä ja minä sain suuni auki ja hivenen korootetulla äänensävyllä sanoon jotta jospa antaasit niiren kenkien olla.. no se joloppi siitä paikasta meirän poijan (kohta 3v) etehen ja tais ehtiä tönääsehen ja huitoo ainaki niin siinä samas meirän poika huitaasi kerran takaasi noukkahan ja se joloppi mulukaasi kerran poikaa ja mua ja häippäs samaa molotesta jatkaen ja sitte se sen äiree tuliki jo sitä vastahan hakehen..

likat melekeen porua vääntäen ja poika sanoo jotta ei kiusaa tuo (tai jotain vastaavaa)  :D ja minä sitte hammasta purren hymährin ittekseni..


ei siinä, minen oo rasisti enkä poijastani sellaasta kasvata, mutta tämä vastapeluri oli kyllä sellaasin merkiin kasvatettu jotta se vihas aiva ja kaikkia valaakoosta perimältänsä olevaa.. palioko näitä on ja palioko tuloo olehen.. onko tämä nyssitte se tulevaasuus jottei mihinää saa olla enää rauhas, ei eres peukkupaaris...


mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65418
se on vaan keenivirhes!   ei noita kannata täällä kasvattaa... menee aika vaan hukkaan!                         net on tuolla oppineet tappeleen paremminkin kuin aikanaan pohojanmaalla... net ei muuta osaa...

navettapiika

  • Vieras
Älä ota henkilökohtaisesti.. Kohta näitä on kaikki kasvatuslaitokset täynnä. Nehän otetaan huostaan, kun ei kotoväkesä osaa kasvattaa yhteiskuntakelposiksi..

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
jotenki ymmärrän paremmin ny päättäjiä yms näis asioos..

jos jotenki rankemmin puutut niin leimaannut rasistiksi ja sehän oli se paha juttu.. kai..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Tuossa kulttuurissa poikalapsi on perheen prinssi. Se oli kaukomailla komian näköistä, kun semmoista melkein kouluikäistä työnnellään ostarissa rattaissa kun lapsi ei viitsi kävellä  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's