Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Siwa  (Luettu 2264 kertaa)

Pohjanpoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 423

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Siwa
Huittisissa näyttäs olevan meijeristä ja kaupasta riippumatta maito 78c/l. Siis Valiolainenkin... K-kaupan valio hintaa en tosin ole katsonut.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Siwa
Aulista lainaten ei ollut uutinen.

Taistolaisuuttahan kyseinen kauppaketju edustaa parhaiten ja muistaa pitää huolta työläisen lompakosta.  ;D ;D
Poliittinen *****.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Siwa
mikä on sinun on myös minun. kaj chydeniukselle neuvostoliiton kaatuminen oli järkytys ei pitänyt olla mahdollista kuin käy arlalle menihän parmalatkin nurin niin et heilahti ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

henriksson

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: Siwa
mikä on sinnun on myös minun. kaj chydeniukselle neuvostoliiton kaatuminen oli järkytys ei pitänyt olla mahdollista kuin käy arlalle menihän parmalatkin nurin niin et heilahti ;D
Siwan menneiyydessä otk-lainen osuustoiminta. Nyt puljun suurin omistaja on ruotsalainen sijoitusyhtiö Industri Capital ja vähemmistönä eliikkeen jäljiltä osuuskunta Tradeka. Ruotsalaiset myyvät ruotsalaista maitoa suomalaisille kommunisteille ja demareille. Näinhän homma etenee.

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Siwa
mikä on sinnun on myös minun. kaj chydeniukselle neuvostoliiton kaatuminen oli järkytys ei pitänyt olla mahdollista kuin käy arlalle menihän parmalatkin nurin niin et heilahti ;D
Siwan menneiyydessä otk-lainen osuustoiminta. Nyt puljun suurin omistaja on ruotsalainen sijoitusyhtiö Industri Capital ja vähemmistönä eliikkeen jäljiltä osuuskunta Tradeka. Ruotsalaiset myyvät ruotsalaista maitoa suomalaisille kommunisteille ja demareille. Näinhän homma etenee.

Täällä näyttää olevan sekä Euromarketissa & Siwassa vain ja ainaostaan Arlan maitoa. Maitokaapin ovessa suuret laput "myymme vain kotimaista maitoa". Purkin kyljessä Joutsenlippu. Vaan yksi päivähän nuo laput katoavat maitokaapin seinästä, ja seuraavana Jousenliput purkin kyljistä...

Ja ainakin näiden Kaakon metsäteollisuus maakuntien maakunnalliset S-monopolikaupat kulkee lähinnä Demarivetoisina...

Minä olen käyttänyt Tradekan puoteja tarkoituksella boikotoidakseni S-monopolia, K-kaupat sentään edes yrittäjä vetoisia..  ..Vaan kyllä nyt kävi vaikeaksi kun kun ei samasta kaupasta enää maitoa saa...
Slippin 'n sliding