En ihmettele ollenkaan jos selviää korkeintaan nuhteilla. Vaikka helpotushan se hänelle ja sipille olisi jos pääsisivät pois remmistä hoitelemaan 'siviiliin' miljoonasijoituksiaan.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 16.09.16 - klo:17:31En ihmettele ollenkaan jos selviää korkeintaan nuhteilla. Vaikka helpotushan se hänelle ja sipille olisi jos pääsisivät pois remmistä hoitelemaan 'siviiliin' miljoonasijoituksiaan.ehkäpä se hovioikeuden päätös katsoa 15 000 euron petos sossutukia mitättömäks pikkuseikaks oli jo vähän niinku pohjustusta bernerin vapauttavalle tuomiolle.... samassa veneessähän tässä ollaan herrat ja narrit
Nyt jotain häikkää kännykän käytössä?
Joko Bernerin eroa on alettu juhlia?
Annettiiko Jimille viikon julkisuus, ettei kukaan muista Annea?
Säälittävää säälinkerjuuta. Ihme nillitystä, kun media tutkii sitä että miksi et ole tutkittu Bernerin itsensä tekemisiä.http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001272240.html
Ota vain sairaslomaa jos siltä tuntuu? Vai oisko viikon kuivan jakso hyväksi?
PERHE on kärsinyt, koska vaimolla ja äidillä on ollut paha mieli.– Minua sattuu eniten se tuska, minkä näen poikieni silmissä heidän nähdessä ja aistiessa minua kohdellun kaltoin, Berner sanoo 20-, 21- ja 22-vuotiaista pojistaan.Hän kertoo poikiensa antavan hänelle voimaa ja lähtevät jopa kauppaan mukaan.– En halua liikkua yksin, kun haukutaan aamusta yöhön. Näen itseni tavalla, jollaisena luulen muidenkin näkevän minut. Eihän se kuitenkaan niin ole. Silti en halua liikkua yksin vaan kuntosalillekin menen mieheni Pekan kanssa, hän sanoo ja myöntää, että hänen on helpompi olla, kun mies tai pojat ovat hänen mukanaan.Berner myöntää itkeneensä monta kertaa ministeripestinsä aikana.– Itkeminen on mahdollisuus purkaa tunnetta ja antaa keholle luvan puhdistautua, hän järkeilee ministeri-itkuistaan.