265 ferku oli kyllä surkee esitys jonka lailla olisi maahantuonti pitänyt kieltää.
Naapurin isännän mielestä 265 oli paras. Osti nelitonnisen foortin päästäkseen moittimaan
Fodia. Intikan ohjaus oli kevyt käyttää pikkupojankin. Jälkeenpäin olen tajunnut että kuinka
jälkeen jääny 74 sarja oli mutta eihän sitä silloin tajunnut. Ei se varmaan muihin englantilaisiin
verrattuna jälkeen jäänyt ollu.Sitten kun ih:n kuljettaja kasvoi
kokoa ja käden koko siinä samalla niin vaihdetta isommalle vaihtaessa sormen päät verillä
kun litistyivät hahlon ja vivun väliin. Ja kytkin tais olla heikko paikka kun toinen intikoista oli aina
katkaistuna. Käytöstä ei voinu johtua, kun isäukko muisti aina opettaa ettei kytkintä luistatella eikä
jalkaa ajaessa pidetä polkimella.
Vuonna -88 ih 674 valjastettiin jf 800 tarkkuussilppurin eteen. Siinä oli tekemisen meininki,
ilmastointi pelas kesähelteellä kun oviaukot ja takalasin aukko oli tyhjänä. Tuulenvire vilvoitti ja aiv 2
tuoksui. Shortsit jalassa ei voinu ajaa kun ei niin tasaisesta lattiasta johtuen vaihdelaatikon kuumiin
kylkiin poltti jalkansa. Lisää tarinaa myöhemmin.