Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maitu on vaarallista  (Luettu 2363 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Maitu on vaarallista
jotkin elää sen muutaman päivän ja toiset poraa sen sata kasaan ihan tosta vaan... mutta jokaisella lähtö... joskus... miksi sitä pitää pitkittää?

Tervekätisellä poikamiehellä ei ehkä ole kuin ne 15 lehmää. Mutta itsellä on jälkikasvua ja kyllä minä ainakin haluan auttaa heitä eteenpäin elämässä muutenkin kuin perinnön kautta sekä nähdä heidän elämänsä, ehkä lapsenlapsetkin. Ihminen on muutenkin aika pitkälle niin rakennettu että jos on pienikin toivo niin elämästä pidetään kiinno. Ja joskus se on asenteesta kiinni että meneekö eli ei. Oksa taitaisi mennä per heti jos tiukka paikka tulee?

  Mitä on vanhemmuus? Tehdä itsensä tarpeettomaksi. Silloin on onnistunut hyvin, jos noin on päässyt käymään.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Maitu on vaarallista
jotkin elää sen muutaman päivän ja toiset poraa sen sata kasaan ihan tosta vaan... mutta jokaisella lähtö... joskus... miksi sitä pitää pitkittää?

Tervekätisellä poikamiehellä ei ehkä ole kuin ne 15 lehmää. Mutta itsellä on jälkikasvua ja kyllä minä ainakin haluan auttaa heitä eteenpäin elämässä muutenkin kuin perinnön kautta sekä nähdä heidän elämänsä, ehkä lapsenlapsetkin. Ihminen on muutenkin aika pitkälle niin rakennettu että jos on pienikin toivo niin elämästä pidetään kiinno. Ja joskus se on asenteesta kiinni että meneekö eli ei. Oksa taitaisi mennä per heti jos tiukka paikka tulee?

  Mitä on vanhemmuus? Tehdä itsensä tarpeettomaksi. Silloin on onnistunut hyvin, jos noin on päässyt käymään.
Minä ainakaan kakaroissa roiku, eikä tarvi elää niitten elämää. Otan kopin, jos alkaa huonosti menemään ja rahoitan, kun oikein potkii, mutta muuten pysyn takavasemmalla.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Maitu on vaarallista
  Meikäläisen pennut (4 kpl.) tienaavat kuukaudessa sen mitä tässä itse vuodessa, eivätkä ne kuuntele järkipuhetta vaikka kuinka tolkuttaa että tässä alkaa vanhenemaan ja jonkun pitäs näissä torpankin hommissa autella..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Maitu on vaarallista
Jälkikasvua kun iskä polvelleen vonkuu niin jättävät vielä piruuttaan tekemättä, nähty on. "Koskas tässä kuulee pienten töppösten töpinää?" ...Saa monella nykyään niskavillat pystyyn. :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Maitu on vaarallista
  Meikäläisen pennut (4 kpl.) tienaavat kuukaudessa sen mitä tässä itse vuodessa, eivätkä ne kuuntele järkipuhetta vaikka kuinka tolkuttaa että tässä alkaa vanhenemaan ja jonkun pitäs näissä torpankin hommissa autella..

 Miksi? Ootko teheny ne omiksi rengeiksi. Eikös se oo sun homma ja sun homma on sun homma.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Maitu on vaarallista
  Meikäläisen pennut (4 kpl.) tienaavat kuukaudessa sen mitä tässä itse vuodessa, eivätkä ne kuuntele järkipuhetta vaikka kuinka tolkuttaa että tässä alkaa vanhenemaan ja jonkun pitäs näissä torpankin hommissa autella..

 Miksi? Ootko teheny ne omiksi rengeiksi. Eikös se oo sun homma ja sun homma on sun homma.

  Ne on tulleet ihan vaimon, ja vähän omankin nautinnon sivutuotteena, ja jostain on niille älliä kertynyt senverran että sitä tyhmintä joka jäisi näihin hommiin ei tullut tehtyä..

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Maitu on vaarallista
jepjep!   mutta kuhan ensin löyvätte miut!                           ja mitä se tuohon kuuluu??   eiks just noilla ruokavalinnoilla pisteytetä juuri käykö lasaretissa vai ei?

  Karu totuus, että geenit ratkaisee. Voi sit tehdä pientä säätöö. Mulle ruoka on eettinen valita ja poliittinen.

se poliittine ruoka visiinnii vuatii välleen nesteytystä lasareetis.  :D :D