Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt on niin kiire...  (Luettu 2754 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Nyt on niin kiire...
Hevosille pitäisi kyllä sen tallin lisäksi olla maastoa, missä ajella.. Vähän kuin moottorikelkoille. Jos on varaa hevoseen tai kelkkaan niin sitten on varaa siihen ajouraankin, omalla maalla.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Nyt on niin kiire...
Vahinko ei saa aiheuttaa, mutta alan pikku hiljaa olla sitä mieltä, että hevonen ei kuulu yleiselle tielle.

Eikä pyöräilijät. Eikä jalankulkijat, rullaluistelijoista nyt puhumattakaan. Ja mopoilijat ja mopoauto pois myös hidastelemasta, samoin traktorit ja perävaunua vetävät henkilöautot ja tietysti myös kuorma-autot kärryllä ja ilman. Enkä minä nyt juuri kaipaa kommunistejakaan Ladoineen ja Kioineen. Voihan niillä ajella omassa pihassa, jos sattuu sellainen olemaan. Ja jos ei ole, niin menkööt bussilla, mutta kyllä se bussikin oikeastaan joutaisi pois yleisiltä teiltä. ...ja tietenkin myös yksityisiltä, ellei kyseessä satu olemaan bussikuskin oma yksityistie. Siellä se voisi törmäillä hevosiin nin paljon kuin huvittaa.

noloo_itte

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Nyt on niin kiire...
Hevoset ei kuulu yleisille teille,varsinkaan kersoja kyytis.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Nyt on niin kiire...
Se on tuo itsekkyys, eli 'minä itte ensin' asenne joka ei sovellu liikenteeseen. Mahtumisen puolesta mahtuu vaikka kymmenkertainen määrä tienkäyttäjiä, Suomessa ei ole ruuhkista tietojakaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Köntys

  • Vieras
Vs: Nyt on niin kiire...
Vahinko ei saa aiheuttaa, mutta alan pikku hiljaa olla sitä mieltä, että hevonen ei kuulu yleiselle tielle.

Eikä pyöräilijät. Eikä jalankulkijat, rullaluistelijoista nyt puhumattakaan. Ja mopoilijat ja mopoauto pois myös hidastelemasta, samoin traktorit ja perävaunua vetävät henkilöautot ja tietysti myös kuorma-autot kärryllä ja ilman. Enkä minä nyt juuri kaipaa kommunistejakaan Ladoineen ja Kioineen. Voihan niillä ajella omassa pihassa, jos sattuu sellainen olemaan. Ja jos ei ole, niin menkööt bussilla, mutta kyllä se bussikin oikeastaan joutaisi pois yleisiltä teiltä. ...ja tietenkin myös yksityisiltä, ellei kyseessä satu olemaan bussikuskin oma yksityistie. Siellä se voisi törmäillä hevosiin nin paljon kuin huvittaa.

Tosta nyt puuttuu kaikkein rasittavimmat teiden tukot, asuntoautot ja -vaunut. Mun mielestä kaikki asuntoon viittaava pitää pysyä omalla tontillaan.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Nyt on niin kiire...
  Kepulandiassa näillä traktorikuskeilla mitään näkemystä muista tielläliikkujista. Huomasin sen, kun kiertelin siellä 2000km matkan.

Nii että Hanhikivelä kävit usiamman kerran roskaamasa...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Nyt on niin kiire...
Hevoset ei kuulu yleisille teille,varsinkaan kersoja kyytis.

Minusta yleisille teille ei kuulu muita kuin minä. Mutta uutisesta ei tainnut käydä selville, oliko kyseessä yleinen tie.

Muujussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1685
Vs: Nyt on niin kiire...
  Kepulandiassa näillä traktorikuskeilla mitään näkemystä muista tielläliikkujista. Huomasin sen, kun kiertelin siellä 2000km matkan.

Nii että Hanhikivelä kävit usiamman kerran roskaamasa...     ::)

Ilmituuma! Kannoottii ja mummu mukana kaljalle järvelle ja kivellä käymään kanootilla.