Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Moottoripyöristä  (Luettu 8357 kertaa)

MOI

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: Moottoripyöristä
90 -luvun lopussa oli Virago 1100, muutoin se oli hyvä mutta toisiovälitys liian tiheä. Se olis kaivannut kuudennen vaihteen, kone kun kiersi satasen vauhdissa ihan liikaa.

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: Moottoripyöristä
Ääni isolle Intruderille, eli VS 1400. Tämä sopii aikuiselle miehelle paremmin kuin se pienempi sisar. Kohtuu luotettava, mutta yli 180cm kuski joutuu siirtämään jalkatappeja. Tämä tosin on tehty jo 80% käytetyistä. Pahimmat viat/ominaisuudet ovat ainakin vanhimmissa vain 4 vaihdetta, jotka kaikki liian pieniä. En tiedä korjautuuko uudemmalla 5 vaihteisella. Käytännössä 100km/h max nopeus. Pieni tankki, kovinkaan monen ST1 ohi ei voi ajaa. Kytkin aika herkkä luistamaan. Rauhallisessa menossahan mikään näistä ei haittaa. Nyt on mittariin kertynyt 35 tuhatta mailia eikä loppua näy. Itse olen ajanut niistä 10 tuhatta ja vaihtanut vain öljyjä moottoriin ja perään, ja sytytystulppia. Jarrulevyn uusinta edessä kohta. Sanoisin luotettavaksi.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Moottoripyöristä
Ääni isolle Intruderille, eli VS 1400. Tämä sopii aikuiselle miehelle paremmin kuin se pienempi sisar. Kohtuu luotettava, mutta yli 180cm kuski joutuu siirtämään jalkatappeja. Tämä tosin on tehty jo 80% käytetyistä. Pahimmat viat/ominaisuudet ovat ainakin vanhimmissa vain 4 vaihdetta, jotka kaikki liian pieniä. En tiedä korjautuuko uudemmalla 5 vaihteisella. Käytännössä 100km/h max nopeus. Pieni tankki, kovinkaan monen ST1 ohi ei voi ajaa. Kytkin aika herkkä luistamaan. Rauhallisessa menossahan mikään näistä ei haittaa. Nyt on mittariin kertynyt 35 tuhatta mailia eikä loppua näy. Itse olen ajanut niistä 10 tuhatta ja vaihtanut vain öljyjä moottoriin ja perään, ja sytytystulppia. Jarrulevyn uusinta edessä kohta. Sanoisin luotettavaksi.

Onse hieno pyörä tuo intruder kattelin moista tossa. Ko yksilö olikyllakin hieman tuunailtu eli suorat putket ja puola vanteet pinnavanteiden tilalla. Sekä etupäätä muokattu muistuttaan sitä uudempaa 1800cc mallia onjokatapauksessa hieno jase ääni!
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Moottoripyöristä
Olen tietysti jäävi sanomaan mitään moottoripyöristä, mut minusta on suorastaan järjetöntä että pyörällä ei mukavasti pysty ajamaan muun liikenteen mukana kesänopeuksilla (100) ja tahtoo yleisrajoitustenkin puitteissa olla monesti marssivauhti luokkaa 90. Toki ylinopeuden ajaminen on perseestä ja laitonta, mutta pyörän selässä se on ahdistavaa kun joku mulkku hinaa takavalossa kiinni ja sitä on käytännössä pakotettu ajamaan samaa vauhtia letkan mukana.

Että sikäli en itse tajua ollenkaan noiden customipyörien viehätystä. Suuremmissa nopeuksissa täriseekin kuin olis ison hieromasauvan kyydissä...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 471
Vs: Moottoripyöristä
Olen tietysti jäävi sanomaan mitään moottoripyöristä, mut minusta on suorastaan järjetöntä että pyörällä ei mukavasti pysty ajamaan muun liikenteen mukana kesänopeuksilla (100) ja tahtoo yleisrajoitustenkin puitteissa olla monesti marssivauhti luokkaa 90. Toki ylinopeuden ajaminen on perseestä ja laitonta, mutta pyörän selässä se on ahdistavaa kun joku mulkku hinaa takavalossa kiinni ja sitä on käytännössä pakotettu ajamaan samaa vauhtia letkan mukana.

Että sikäli en itse tajua ollenkaan noiden customipyörien viehätystä. Suuremmissa nopeuksissa täriseekin kuin olis ison hieromasauvan kyydissä...

Yeah!
Blacbird  ;D

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Moottoripyöristä
Olen tietysti jäävi sanomaan mitään moottoripyöristä, mut minusta on suorastaan järjetöntä että pyörällä ei mukavasti pysty ajamaan muun liikenteen mukana kesänopeuksilla (100) ja tahtoo yleisrajoitustenkin puitteissa olla monesti marssivauhti luokkaa 90. Toki ylinopeuden ajaminen on perseestä ja laitonta, mutta pyörän selässä se on ahdistavaa kun joku mulkku hinaa takavalossa kiinni ja sitä on käytännössä pakotettu ajamaan samaa vauhtia letkan mukana.

Että sikäli en itse tajua ollenkaan noiden customipyörien viehätystä. Suuremmissa nopeuksissa täriseekin kuin olis ison hieromasauvan kyydissä...

Niih makuasiota sano koira kun muniaan nuoli.  Minä nyt en vaan mitenkään onnistu itteeni sovittaan tuommoisen muoviluodin/kyykkyvempaimen päälle. Eitaivu polvet (eivoi pitää koukussa kovinkaan kauaa) eikä mahasovi tankinpäälle. Mutta joo katotaan nyt kun ensin sen kortinkin sais aikaseks.

Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: Moottoripyöristä
Ääni isolle Intruderille, eli VS 1400. Tämä sopii aikuiselle miehelle paremmin kuin se pienempi sisar. Kohtuu luotettava, mutta yli 180cm kuski joutuu siirtämään jalkatappeja. Tämä tosin on tehty jo 80% käytetyistä. Pahimmat viat/ominaisuudet ovat ainakin vanhimmissa vain 4 vaihdetta, jotka kaikki liian pieniä. En tiedä korjautuuko uudemmalla 5 vaihteisella. Käytännössä 100km/h max nopeus. Pieni tankki, kovinkaan monen ST1 ohi ei voi ajaa. Kytkin aika herkkä luistamaan. Rauhallisessa menossahan mikään näistä ei haittaa. Nyt on mittariin kertynyt 35 tuhatta mailia eikä loppua näy. Itse olen ajanut niistä 10 tuhatta ja vaihtanut vain öljyjä moottoriin ja perään, ja sytytystulppia. Jarrulevyn uusinta edessä kohta. Sanoisin luotettavaksi.
Itsellä myös vs1400 ja mukava sillä on ajella. Nuo jenkkimallit on niitä nelivaihteisia, niin kuin itsellänikin. Laitoin taakse isomman renkaan,  jolla sai vähän korkeutta lisää ja niin myös kierroksia laskettua.
Tuolla pyörällä kyllä pysyy liikenteen mukana eikä ole tien tukkona. Moottoritienopeus on sitten pitempään ajettuna liian kova.

 

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Moottoripyöristä
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Moottoripyöristä
No nostellaas vähä aijankuluks inssiä vaille valmis. Noo sese voikin olla sitte paljokin vaille mutta juu. Ajellu semmosella modernilla V2sella joka onkyllä mulle hiukan ehkä ahtaan oloinen jaa vähävai no onse . Mutta motti on hyvä mut kuski ei. No joo pikku hiljaa löytää sokeekin kana jyvvän. No juu nyt sitte vaan pitäis löytää joku tosi halpa 1400-1800 intikka projektiks.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Moottoripyöristä
  AJS,Ariel tai ehkä Royal Enfield, mistähän vielä löytys..

Köntys

  • Vieras
Vs: Moottoripyöristä

Minkähänlainen vero näihin prätkiin nyt oikein väännetään, niin kätevä kun toikin on ollut kaikenmoisissa maataloushommissa  :(
Viljelijöiden mp-verotus pitää ainakin poistaa  :-\

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Moottoripyöristä

Minkähänlainen vero näihin prätkiin nyt oikein väännetään, niin kätevä kun toikin on ollut kaikenmoisissa maataloushommissa  :(
Viljelijöiden mp-verotus pitää ainakin poistaa  :-\

Se ajopuku oli sun ihrojen päällä vähän gay.

Vähän kun päärynä lateksissa...

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159