Mulla oli eniten asiallisia textejä!
Lainaus käyttäjältä: landehande - 07.04.10 - klo:20:06Mulla oli eniten asiallisia textejä! minä en enää uskalla kirjoittaa mitään kun olen kuulema häirinnyt asiallista keskustelua
Lainaus käyttäjältä: Holman_Hurja - 07.04.10 - klo:22:06Lainaus käyttäjältä: landehande - 07.04.10 - klo:20:06Mulla oli eniten asiallisia textejä! minä en enää uskalla kirjoittaa mitään kun olen kuulema häirinnyt asiallista keskustelua Säähän oot sen sortin suupaltti ja paskanpuhuja et oksat pois.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 07.04.10 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: Holman_Hurja - 07.04.10 - klo:22:06Lainaus käyttäjältä: landehande - 07.04.10 - klo:20:06Mulla oli eniten asiallisia textejä! minä en enää uskalla kirjoittaa mitään kun olen kuulema häirinnyt asiallista keskustelua Säähän oot sen sortin suupaltti ja paskanpuhuja et oksat pois. vähän kyllä hävettää joo
^^ääh, minä olen sentään maltillinen 55 (56 nyt) viestilläni, SKN:llä soopaa arkistot turvoksissa kohta 4000 viestillä. Että voi pylly sentäs , vai saako niin edes täällä sanoa?
SKNnnä osallistuu vuohi-kekusteluun koska on ostanut sarvipäitä tilansa tuoton nostamiseksi. Monet luulevat, että hänellä on hailandereita, mutta kuttuja sillä on kaikki liiterien nurkat täynnä. Näin hän salaa urkkii kuttujen elossapitovinkkejä. Kolmen viikon kuluttua hän myös lähettää luomusopimuksen vaikka toisin väittääkin. Varmat merkit, jokaiseen luomuketjuun osallistuminen, osoittavat, että paperit ovat jo valmiina allekirjoituksia myoden. Vain ELY-keskukseen lähettämistä vailla. Sitten hän vaihtaa nimimerkkinsäkin: LUOMUKÄNNÄ eli leppäkerttu.
Lainaus käyttäjältä: Holman_Hurja - 07.04.10 - klo:22:48^^ääh, minä olen sentään maltillinen 55 (56 nyt) viestilläni, SKN:llä soopaa arkistot turvoksissa kohta 4000 viestillä. Että voi pylly sentäs , vai saako niin edes täällä sanoa? 3600