Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ...kun kysytään... niin vastataan...  (Luettu 1413 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Keskustan kansanedustaja Timo Kaunisto pitää europarlamentaarikko Ville Itälän (kok.) maatalouskannanottoja mediasuosion kalasteluna. Kaunisto tuohtui Itälän puheista, koska tämä syytti Huittisten kriisikokouksessa perjantaina kovasanaisesti maatalousministeriä ja pääministeriä maatalouden EU-politiikan epäonnistumisesta. Itälän esiintymisen jälkeen on Kauniston mukaan pakko kysyä kokoomukselta ja sen johdolta, olemmeko todellakin samassa hallituksessa.
=
Noh... kun kysytään niin vastataan... olemme... vielä tovin... valitettavasti  ;D  :D  :)  ::)  :P

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: ...kun kysytään... niin vastataan...
Ja vastata voit mitä haluat, sillä hällä väliä
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Kysymiset
Ehkä sitä asiaa ei kuitenkaan sinulta kysytä, edes Kokoomuksessa. ;D ;D ;D ;D

Kyllä kysytään... olen äänivaltainen päättäjä  ;D  :D  :)

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Kysymiset
Ehkä sitä asiaa ei kuitenkaan sinulta kysytä, edes Kokoomuksessa. ;D ;D ;D ;D

Kyllä kysytään... olen äänivaltainen päättäjä  ;D  :D  :)
Niin, ehkä sttk:ssa...

Talojussi

  • Vieras
Vs: ...kun kysytään... niin vastataan...
Keskustan kansanedustaja Timo Kaunisto pitää europarlamentaarikko Ville Itälän (kok.) maatalouskannanottoja mediasuosion kalasteluna. Kaunisto tuohtui Itälän puheista, koska tämä syytti Huittisten kriisikokouksessa perjantaina kovasanaisesti maatalousministeriä ja pääministeriä maatalouden EU-politiikan epäonnistumisesta. Itälän esiintymisen jälkeen on Kauniston mukaan pakko kysyä kokoomukselta ja sen johdolta, olemmeko todellakin samassa hallituksessa.
=
Noh... kun kysytään niin vastataan... olemme... vielä tovin... valitettavasti  ;D  :D  :)  ::)  :P

Kaunisto yrittää peitellä omaa surkeaa esiintymistään....kun ei abloodejakaan herunut vaikka piti pientä taukoa kesken puheensa.

Syytteet S-L:n ja moka-Matin suuntaan olivat aiheellisia.  "Liittymissopimusta tulkitaan nyt väärin", Hemilän viesti kokoukselle

Aulis Anttila

  • Vieras
Ohoh ???
Ehkä sitä asiaa ei kuitenkaan sinulta kysytä, edes Kokoomuksessa. ;D ;D ;D ;D
Kyllä kysytään... olen äänivaltainen päättäjä  ;D  :D  :)
Niin, ehkä sttk:ssa...

 ???  ???  ???

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: ...kun kysytään... niin vastataan...
Kuinka pitkään aijot olla päättäjä äänestäjä  :D :D

PG

  • Vieras
Vs: ...kun kysytään... niin vastataan...
Timo Kaunistolla ei vain ole kanttia myöntää, että hallitus on pahasti epäonnistunut maatalousasioiden hoidossa, ja siksi hyökkää Itälän kimppuun.