Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Brexit traktori  (Luettu 28081 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Brexit traktori
Noo,molemmilla on näyttöjä miten on järkevä tehdä....NOT ;D ;D
Mun mielestäni molemmat on onnistuneet aika hyvin omista lähtökohdistaan, sillä on olemassa muitakin ratkaisuja tilan kehittämiseen kuin nevan raivaaminen pelloksi...mikä tietysti on hyvä idea sekin, jos siihen on mahdollisuus.
NusPlussan kannattaisi ostaa Venäjältä auto. Erikoismallinen, Moommalaan suunniteltu Lada Neva 😅😅😅

On Lada Niva lisäkromilla ja maksaa tuplat, kun siin on tuplakumit 😅

Päällikumi ja sisuskumi?
It ain't over till the fat lady sings

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Brexit traktori
Skänsä ja sammakka,agron talousnerot jotka opastaa kehittyviä tiloja ;D ;D
Noo,molemmilla on näyttöjä miten on järkevä tehdä....NOT ;D ;D

Noin puhuu mies pohjoistenTUKIEN aikaan saamalla vauraudella, mitä sinulle jää jos tuet loppuu? EI MITÄÄN!! Noinniiku kärjistetysti sanottuna. Yrittäjä osaaminen luultavasti täysi nolla ja maidontuottaminen ylikuormitetuille tuetuille markkinoille sitä liikemiehen elämää, maitoauto hakee ja rahhaa tulloo ettei paskalle taivu. Yrityksen johtaminen ja yrittäjyys vaan puuttuu. VALION maitopurkista luettu "niin kauan maitoa tulee, kuin vesi tornionjoessa virtaa (extra tuettuina)" Taitaa supersammakko tietää yrittäjyydestä yrittäjänä tai skn etelän viljanviljelijänä enemmin?
Saattaa nuo enemmän tietääkki,mutta ei niistä esikuviksi ole.
Ja syytön kait minä siihen olen jos noita ökytukia mullekkin lykätään,toki harvemmin ne on paskaamista haitannu ;D