Nyt löytyi ratkaisu mutta en tiedä miten toimii kesän aikana, joten ans kattoo nyt.. Tämä ei maksanut mitään ja tämän ratkaisun teki käytännössä sitten sika
.
D-osastolla on sika eli miun sanonnan mukaan possu, joka rakastui niin tuohon AIV:n, että se nousi karsinan reunalle odottamaan milloin minä sen rehun viskaan karsinaan. Ja minähän opin äkkiä antamaan hänelle ihan oma tuppo rapsutuksen kera. Hänen karsinansa on nimittäin heti ovesta oikealle. No, minä olin pari päivää lomalla niin tämä sankari oli vähän turhautunut ja olikin repinyt toisen osaston väliseinäpressun alas ja äijän tällä karsinalla oli lystiä
kun pääsivät retuuttamaan paksua pressua.
Olin nimittäin isännälle sanonut syksyllä, että mie haluaisin nuo väliseinät pois, ois ilmanvaihtokin tasaisempaa ja voisi jopa säästää lämmityskuluilla jos on vierekkäisellä osastolla pieniä ja toisella isoja. Meillä kun karsinat on nyt muutenkin 28/1. No, minä kun tulin D-osastolle niin nauroin kippurassa kun tämä sika tai possu esitteli mitä oli saanut aikaiseksi ja silloin mie revin alas kaikki pressut ja nyt on kaksi osastoa samassa ilmassa A ja B ja C ja D. Nyt kuulemme paremmin terroristit toisella osastolla ja ilma on todella parempaa. Välikäytävä on ainut, jossa on harkkoseinät ja ne saa jäädäkin.
ELY teki meillä tarkastuksen niin ihastuivat niin tähän D:n sankariin, että ottivat siitä kuvia ja ne kuvat sain eilen
. Tuosta possusta tulee omapalautus, on se niin virkeä. Sika ON älykäs