Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Unisex.  (Luettu 2183 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Unisex.
voi voi sentäs kun miettii armeijaakin tässä unisexhypetyksessä, liekkö heillä nykyisin käytössä aukollisia kalsareita, eihän semmoset käy unisex-aikakaudella ja tuo herrotteluki herra yliluutnanti kääntynee muotoon unisex yliluutnantti  :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Unisex.
Vastahan se Elisapetti antoi rahat siihen että puolustusvoimien rakennuslaitos sai laittaa wc-tiloihin väliseinät ja ovet. Tarvinnu istua vieressä morjenstamassa kun kaveri pudotti haisevaa ruostekettinkiä kuiluun. Loput fyffet meniki sit hornetteihin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Unisex.
Mitteepä mieltä? Osa kannattaa, enemmistö vastustaa. Olen itse sitä mieltä, että unisex-vessat sopisivat parhaiten niille, joilla sukupuoliraja on hämärtynyt. Homoille ja muille pervoille. Toisaalta samaa paskaa ihminen suoltaa riippumatta sukupuolesta tai suuntautuneisuudesta.
 
http://www.hs.fi/paivanlehti/10072016/a1468034554025

Miten ihmeessä ihminen muuttuu homoksi, jos se käyttää vastakkaisen sukupuolen kanssa samaa vessaa? Onko teillä kotonakin eri vessat miehille ja naisille?

Itse en ole koskaan ymmärtänyt näitä sukupuolittuneita vessoja. En minä erityisesti halua kenenkään naisen mittailevat kylvökeppiäni, kun olen rännillä, mutta vielä vähemmän kaipaan ketään miestä tuijottamaan. Ja monissa vessoissa ei edes ole muuta kuin eriöitä, niin mitä väliä sillä on, kuka siellä viereisessä kopissa istuu tai seisoo?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: Unisex.
Mitteepä mieltä? Osa kannattaa, enemmistö vastustaa. Olen itse sitä mieltä, että unisex-vessat sopisivat parhaiten niille, joilla sukupuoliraja on hämärtynyt. Homoille ja muille pervoille. Toisaalta samaa paskaa ihminen suoltaa riippumatta sukupuolesta tai suuntautuneisuudesta.
 
http://www.hs.fi/paivanlehti/10072016/a1468034554025

Miten ihmeessä ihminen muuttuu homoksi, jos se käyttää vastakkaisen sukupuolen kanssa samaa vessaa? Onko teillä kotonakin eri vessat miehille ja naisille?

Itse en ole koskaan ymmärtänyt näitä sukupuolittuneita vessoja. En minä erityisesti halua kenenkään naisen mittailevat kylvökeppiäni, kun olen rännillä, mutta vielä vähemmän kaipaan ketään miestä tuijottamaan. Ja monissa vessoissa ei edes ole muuta kuin eriöitä, niin mitä väliä sillä on, kuka siellä viereisessä kopissa istuu tai seisoo?
ehkä nämä naisten ja miesten vessat on naisten idea, ihan ymmärrätettäväkin :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Unisex.
Mitteepä mieltä? Osa kannattaa, enemmistö vastustaa. Olen itse sitä mieltä, että unisex-vessat sopisivat parhaiten niille, joilla sukupuoliraja on hämärtynyt. Homoille ja muille pervoille. Toisaalta samaa paskaa ihminen suoltaa riippumatta sukupuolesta tai suuntautuneisuudesta.
 
http://www.hs.fi/paivanlehti/10072016/a1468034554025

Miten ihmeessä ihminen muuttuu homoksi, jos se käyttää vastakkaisen sukupuolen kanssa samaa vessaa? Onko teillä kotonakin eri vessat miehille ja naisille?

Itse en ole koskaan ymmärtänyt näitä sukupuolittuneita vessoja. En minä erityisesti halua kenenkään naisen mittailevat kylvökeppiäni, kun olen rännillä, mutta vielä vähemmän kaipaan ketään miestä tuijottamaan. Ja monissa vessoissa ei edes ole muuta kuin eriöitä, niin mitä väliä sillä on, kuka siellä viereisessä kopissa istuu tai seisoo?
Huomasitko, olin vastannut, ennen kuin osasit kysyä. Minä muuten rännillä en tirkistele naapureita. Miksi sellaista pelkäät vai onko itselläsi taipumuksia?