Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kolhoosin paras lypsäjä  (Luettu 2145 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kolhoosin paras lypsäjä
No mikä ettei,kyllä tuota Jaanaa vois hiplata.
Nyt sinä käsitit väärin..noita kumitissejä on tarkoitus lypsää..mutta jospa se määrä ratkaisee tässäkin kisassa.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Kolhoosin paras lypsäjä
Aha!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kolhoosin paras lypsäjä
Mihin katosi Feetin haaste Piialle? Iskikö pelko kun oikeiden tissien puristelusta on kuitenkin jo niiin pitkä aika?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kolhoosin paras lypsäjä
Mun on kyllä pakko myöntää, että olen aloittanut lypsäjän uran käsinlypsyllä, joten saattaa tulla Veetille tiukka haaste..Mutta minä kyllä odottelen..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kolhoosin paras lypsäjä
Kuinkahan vanhat nuo Veetin puristellakseen aikomat Jaanan kumitissit ovat? Onko todentuntuisempia uustuotantotissejä markkinoilla, epäilen... Jos "mansikki" on jo 50 vuotta vanhaa perua emäntäkoulusta tms. niin kovaa saa puristaa pykinyttä ja liki murenevaa, jäykkää kumia.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kolhoosin paras lypsäjä
Onhan se nyt juttu niin, että jos vanhankansan lypsäjätaisto käydään, niin sitten oikeilla lehmillä.. Sen verran annan Veetille tasoitusta, että saa valita ensin lehmän..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kolhoosin paras lypsäjä
Veetin alettava nyt hommaamaan uusia tissejä, eihän noilla museovehkeillä tuu mistään mittään. Real-feel silikoniutareet jostain, tai sitten ottamaan muotteja joltain lehmältä ja niiden mukaan valaa ehtoisemmat kumitissit itse.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.