Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Erotaan eu:sta  (Luettu 4724 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Vs: Erotaan eu:sta
http://www.adressit.com/suomi_irti_eusta

mymmy kirjoitti jo.   :D

  Kyllä sää mymmy oot väärällä tiellä. Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia. Eroamalla ei ainakaan maataloutta pelasteta.
  Jos EU hajoaa, niin luulen että monet haikailee sen perään, varsinkin eu:n hajottajat.
Sepen kanssa samaa mieltä. Itsekin äänestin EI silloin aikanaan, mutta nykymaailmassa ei olisi mitään järkeä lähteä EU:sta lipettiin. Suurin syy pysymiseen on turvallisuuspolitiikka ja toinen yhteinen kotimarkkina-alue sekä kolmantena maatalouden tuet.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Erotaan eu:sta
http://www.adressit.com/suomi_irti_eusta

mymmy kirjoitti jo.   :D

  Kyllä sää mymmy oot väärällä tiellä. Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia. Eroamalla ei ainakaan maataloutta pelasteta.
  Jos EU hajoaa, niin luulen että monet haikailee sen perään, varsinkin eu:n hajottajat.
Sepen kanssa samaa mieltä. Itsekin äänestin EI silloin aikanaan, mutta nykymaailmassa ei olisi mitään järkeä lähteä EU:sta lipettiin. Suurin syy pysymiseen on turvallisuuspolitiikka ja toinen yhteinen kotimarkkina-alue sekä kolmantena maatalouden tuet.

 EU:lla ei ole sotilaallista suorituskykyä, tavarat kultee ETA:llakin ja tuethan tämän tilanteen kärjistää.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Köntys

  • Vieras
Vs: Erotaan eu:sta

Joo eipä tuosta EU:sta erotakaan kannata, mutta nyt kannattaisi tään engelsmannijupakan jälkeen EU-herrojen kokoontua sen kuuluisan pyöreän pöydän ääreen ja miettiä mikä kansaa EU:ssa vituttaa. Tätä turhaa pyrogratiaa pitäisi mielestäni purkaa vähintään puolella ja järjettömimpiä direktiivejä. Perkele tää touhu on vaan mennut liikaa noitten harmaapäisten hurahtaneitten huru-ukkojen ja -akkojen, jotka siellä Brysselissä päättää, säätää ja säheltää, pillin mukaan

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Erotaan eu:sta
   Tiilikainen päivän kasvossa valitteli kun sisämarkkioilla ei olla vielä päästy riittävään vapauteen työvoiman ja pääoman liikkuvuuteen. minusta pääoma ja työpaikat ovat jo riittävästi liikkuneet Suomesta ulos..

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8496
Vs: Erotaan eu:sta
http://www.adressit.com/suomi_irti_eusta

mymmy kirjoitti jo.   :D

  Kyllä sää mymmy oot väärällä tiellä. Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia. Eroamalla ei ainakaan maataloutta pelasteta.
  Jos EU hajoaa, niin luulen että monet haikailee sen perään, varsinkin eu:n hajottajat.

Jos lehmäpaikan lainankorot hätyyttävät 20 %:ia, niin alkaa kriisi. Taas.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Erotaan eu:sta

Joo eipä tuosta EU:sta erotakaan kannata, mutta nyt kannattaisi tään engelsmannijupakan jälkeen EU-herrojen kokoontua sen kuuluisan pyöreän pöydän ääreen ja miettiä mikä kansaa EU:ssa vituttaa. Tätä turhaa pyrogratiaa pitäisi mielestäni purkaa vähintään puolella ja järjettömimpiä direktiivejä. Perkele tää touhu on vaan mennut liikaa noitten harmaapäisten hurahtaneitten huru-ukkojen ja -akkojen, jotka siellä Brysselissä päättää, säätää ja säheltää, pillin mukaan

  Hiukan samaa mieltä, EU:nhan piti edistää demokratiaa mutta onkin edistänyt byrokratiaa ..
  Mutta se on turha toivo ettäkö nää pilkunnus sijat luopuisivat työpaikoistaan, keksivät vain lisää tehtäviä että löytyy työpaikkoja maitten poliittisella uralla epäonnistuneille EU:n nolijoille..

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Erotaan eu:sta


Jos lehmäpaikan lainankorot hätyyttävät 20 %:ia, niin alkaa kriisi. Taas.
[/quote]

  Ehkä silloin käytettäisiin harkintaa investointeihin enemmän, ei tulis takaiskuja muutaman tonnin tuen viivästymisestä..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Erotaan eu:sta
http://www.adressit.com/suomi_irti_eusta

mymmy kirjoitti jo.   :D

  Kyllä sää mymmy oot väärällä tiellä. Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia. Eroamalla ei ainakaan maataloutta pelasteta.
  Jos EU hajoaa, niin luulen että monet haikailee sen perään, varsinkin eu:n hajottajat.
Sepen kanssa samaa mieltä. Itsekin äänestin EI silloin aikanaan, mutta nykymaailmassa ei olisi mitään järkeä lähteä EU:sta lipettiin. Suurin syy pysymiseen on turvallisuuspolitiikka ja toinen yhteinen kotimarkkina-alue sekä kolmantena maatalouden tuet.

 EU:lla ei ole sotilaallista suorituskykyä, tavarat kultee ETA:llakin ja tuethan tämän tilanteen kärjistää.

  Ei se Norjan malli juuri halvempi ole. Maksaa jäsenmaksua kuten Suomi. Tuskin britit pääsee halvemmalla ja ihmiset liikkuu kuten ennenkin. Tuohon erorevohkaan ei kannata lähtee aivan vaan järkisyistä. Tunteella pelaajat on erijuttu.

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Erotaan eu:sta
Kyllä kylmä tosiasia on, että mitä pienempi kansantalous, sitä enemmän se hyötyy tällaisesta EU:n tapauksesta yhteistyöstä. Yhteistyön syvyydestä voidaan sitten olla montaa mieltä. Tämä persujen linja sitten on silkkaa populismia. Ihan tuntee myötähäpeää Soinin puolesta, on häneltä kyllä unohtunut, että on ulkoministeri, ei siinä asemassa voi puhua mitä hyvänsä. Antaisi Putkosen hoitaa probakandapuoli, puolueen Göbbels.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Erotaan eu:sta
Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia.

Taitaapi zepeteokzela olla vain kauhia peleko persiisä, jotta Väyrrys-Paavo on ollukki oikiasa kaikesa eurroriittisyyvessään...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Erotaan eu:sta
Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia.

Taitaapi zepeteokzela olla vain kauhia peleko persiisä, jotta Väyrrys-Paavo on ollukki oikiasa kaikesa eurroriittisyyvessään...     ::)

  Väyrysestä tuli eurokriittinen vähän ennen liittymisneuvottelua kun vaistosi kansan ey-vastaisuuden, piti sitä yhtenä askeleena kohti presidenttiyttä..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Erotaan eu:sta
Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia.

Taitaapi zepeteokzela olla vain kauhia peleko persiisä, jotta Väyrrys-Paavo on ollukki oikiasa kaikesa eurroriittisyyvessään...     ::)

  Väyrysestä tuli eurokriittinen vähän ennen liittymisneuvottelua kun vaistosi kansan ey-vastaisuuden, piti sitä yhtenä askeleena kohti presidenttiyttä..

Paavo Väyrynen on pelle. Pitäis laittaa häkkiin ja viiä sirkukseen.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Erotaan eu:sta
Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia.

Taitaapi zepeteokzela olla vain kauhia peleko persiisä, jotta Väyrrys-Paavo on ollukki oikiasa kaikesa eurroriittisyyvessään...     ::)

  Väyrysestä tuli eurokriittinen vähän ennen liittymisneuvottelua kun vaistosi kansan ey-vastaisuuden, piti sitä yhtenä askeleena kohti presidenttiyttä..

Paavo Väyrynen on pelle. Pitäis laittaa häkkiin ja viiä sirkukseen.

samallaenen pelle ku sepeleon ponaparteki.  ;D

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 795
Vs: Erotaan eu:sta
urpo Orpoolla jo kauhee hätä ettei vaan tule kansanäänestystä. :) :)

  • Vieras
Vs: Erotaan eu:sta
http://www.adressit.com/suomi_irti_eusta

mymmy kirjoitti jo.   :D

  Kyllä sää mymmy oot väärällä tiellä. Itse äänestin aikoinaan EI. Mutta nyt kun ollaan systeemissä mukana, niin eroaminen tuo mukanaan vain lisää vaikeuksia. Eroamalla ei ainakaan maataloutta pelasteta.
  Jos EU hajoaa, niin luulen että monet haikailee sen perään, varsinkin eu:n hajottajat.
Sepen kanssa samaa mieltä. Itsekin äänestin EI silloin aikanaan, mutta nykymaailmassa ei olisi mitään järkeä lähteä EU:sta lipettiin. Suurin syy pysymiseen on turvallisuuspolitiikka ja toinen yhteinen kotimarkkina-alue sekä kolmantena maatalouden tuet.

 EU:lla ei ole sotilaallista suorituskykyä, tavarat kultee ETA:llakin ja tuethan tämän tilanteen kärjistää.

  Ei se Norjan malli juuri halvempi ole. Maksaa jäsenmaksua kuten Suomi. Tuskin britit pääsee halvemmalla ja ihmiset liikkuu kuten ennenkin. Tuohon erorevohkaan ei kannata lähtee aivan vaan järkisyistä. Tunteella pelaajat on erijuttu.

Eihän se Norjan maksu sen halvempi ole. Suomi vaan tyhmyyttään maksaa nettomaksua sen 809 miljoonaa euroa ja Norja maksaa keskimäärin 447 miljoonaa eeuroa. Onhan se tunnettua että Norja on köyhä maa ja sen bkt on kovin alhainen. 

Linkkiä on turha laittaa, sillä eihän sepe osaa norjaakaan.

Viimeksi muokattu: 30.06.16 - klo:20:21 kirjoittanut Jätkä