Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Sivuja:1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  • Tavallinen aihe

Aihe synnintekijä  (Luettu 13454 kertaa)

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Vs: synnintekijä
Sä olet kieltämättä aika reppana uskossakin. Sä olit aloituksessa muiden yläpuolella ja valmis tuomitsemaan muut ….

Kerro nyt uskos, olet sä lestajussi vai mikä luuseri....

Ja kerro mikä raamatussa tuo sulle oikeutuksen muiden yläpuolelle heitä tuomitsemaan....

"Jos ihailet ihmistä(olkoon tämä menestynyt artisti, tai kollega, kuka tahansa),joka tekee syntiä, hyväksyt samalla hänen tekonsa ja olet synnissä myös itse. Jos toinen keskusteluissa kerskuu teoillaan, jotka ovat syntisiä, älä lähde mukaan kehumaan hänen suorituksiaan, ettet itse joudu osaksi syntiä."
sää oot jotenkin jännä tyyppi, eikö sulle selvinnyt jo kaikki olennainen. Uskon Jumalan olemassa oloon, uskon Jeesukseen. Mikä tässä on sulle ongelma? Perustelisitko itse oman näkemyksesi, miksi raamattu on mielestäsi satukirja ja kommentoisitko nyt jotenkin tuota mun väitettä tuosta solusta...
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Evoluutio ja sen mekanismit ovat kiistaton fakta....

Uskonnot ja niiden perusteet tunnetaan.....

Ristiriita tulee kristinuskon ja evoluution kanssa.....vrt. Ameriikoissa jopa kouluopetus....

Tiedän ett on hyödytöntä väitellä kretsun kanssa uskosta.....

Mutt sä aloitit ton raamatulla toisten päähän lyömisen ja siihen vastauksen sait.....

Siis kretsun kanssa kinastelu on hyödytöntä mutt jos sä uskolla toisia väheksyt niin vastauksen saat.....

Tulix asia selväksi.....

Lainaus surullista skeidaa:"Jos ihailet ihmistä(olkoon tämä menestynyt artisti, tai kollega, kuka tahansa),joka tekee syntiä, hyväksyt samalla hänen tekonsa ja olet synnissä myös itse. Jos toinen keskusteluissa kerskuu teoillaan, jotka ovat syntisiä, älä lähde mukaan kehumaan hänen suorituksiaan, ettet itse joudu osaksi syntiä."

Viimeksi muokattu: 10.06.16 - klo:21:25 kirjoittanut Luomujussi

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Maitoäijä on jees, se tietää mistä kirjottaa.

Luomujuisekin on jees, sekin tietää mitä kirjottaa mut monet  ei sisäistä juisen postauksia...?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k

Ristiriita tulee kristinuskon ja evoluution kanssa.....vrt. Ameriikoissa jopa kouluopetus....

Mutt sä aloitit ton raamatulla toisten päähän lyömisen ja siihen vastauksen sait.....

Siis kretsun kanssa kinastelu on hyödytöntä mutt jos sä uskolla toisia väheksyt niin vastauksen saat.....

Tulix asia selväksi.....

Tuli. Kunnioitan sun näkökantaas. Enkä väheksy näkökantaasi, enkä ketään jolla on erilainen elämänkatsomus. En tunnista tuota väheksymisjuttua. Jos jotain, niin ainut mitä väheksyn on, jos tekee täyttä skeidaa jonkun työsuoritteen, josta laskutetaan täysi hinta, se saa väheksyntäni.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Niin mutt ku nää ei ole mielipidekysymyksiä.....

Koen yhä sun asentees oikeamielisyytenääs äärimmäisen vastenmielisenä....

Viimeksi muokattu: 10.06.16 - klo:22:15 kirjoittanut Luomujussi

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Suvaitsevainen ja uskovainen ei voi olla yhtäaikaa.
Tämä ei kyllä minulle aukea, sori vaan.

Ellei se sitten tarkoita sitä, että uskovainen ei voi suvaita muita kuin toisia uskovaisia. En ole Isoa Kirjaa paljoa tavannut, mutta sellainen kuva on itselle jäänyt, että asia ei menisi ihan noin.

peräkammarin poika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se joka on synnitön niin heittäköön ensimmäisen kiven!

Tulix asia selväksi.....

Asettumatta täysin kreationismin kannalle täytyy kuitenkin todeta että vaatii melkoista uskoa sekin että tyhjyydessä on tyhjyys räjähtänyt ja siitä kaikki saanut alkunsa. Ja että kaikki maapallon elämä ja eliolajit ominaisuuksineen on syntynyt itsekseen sattuman kautta, ja siitä tyhjyydestä joka tyhjyydessä räjähti.

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k

Ellei se sitten tarkoita sitä, että uskovainen ei voi suvaita muita kuin toisia uskovaisia. En ole Isoa Kirjaa paljoa tavannut, mutta sellainen kuva on itselle jäänyt, että asia ei menisi ihan noin.
Ymmärrän tämän siten, että suvaitsevaisuus on sitä, että kaikki mitä ihminen lakeja säätää ja toteuttaa ja mitä enemmän vielä ääriliberalistit haluaisi toteuttaa, noh onnex jotain rajaa sentään vielä on. Mutta kyllä ihminen on ohittanut monessa kohtaa raamatullisen Jumalan sanan ja ottanut vallan itselleen. Uskovainen ihminen joka elää raamatun mukaisesti, ei voi siten olla kannustamassa sellaiseen, minkä raamattu kieltää.

Viimeksi muokattu: 10.06.16 - klo:22:27 kirjoittanut maidontuottaja

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Ymmärrän tämän siten, että suvaitsevaisuus on sitä, että kaikki mitä ihminen lakeja säätää ja toteuttaa ja mitä enemmän vielä ääriliberalistit haluaisi toteuttaa, noh onnex jotain rajaa sentään vielä on. Mutta kyllä ihminen on ohittanut monessa kohtaa raamatullisen Jumalan sanan ja ottanut vallan itselleen. Uskovainen ihminen joka elää raamatun mukaisesti, ei voi siten olla kannustamassa sellaiseen, minkä raamattu kieltää.

Ymmärsitkö itsekään mitä skeidaa kirjoitit.....juuri tuo asenne on sitä vastenmielisintä mitä voi kuvitella....

Ja ethän sä reppana edes kykene todellisuudessa sieltä raamatustas edes niitä elämänohjelta poimimaan. Voimmeko me esittää sulle kysymyksiä joihin sä haet vastauksen raamatusta.....

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k

Ymmärsitkö itsekään mitä skeidaa kirjoitit.....juuri tuo asenne on sitä vastenmielisintä mitä voi kuvitella....

Ja ethän sä reppana edes kykene todellisuudessa sieltä raamatustas edes niitä elämänohjelta poimimaan. Voimmeko me esittää sulle kysymyksiä joihin sä haet vastauksen raamatusta.....
Noin se menee. Mitä sulla olis mielessä kysyä, en kyllä välttämättä osaa vastata, mutta kokeillaan.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Tuuuut!!!

Väliaika.

Hodaria, popparia, limua, olutta tai kahvia kanttiinista....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Tuuuut!!!

Väliaika.

Hodaria, popparia, limua, olutta tai kahvia kanttiinista....
Joo jatketaan huomenna, mää lähen nukkuun.

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Siis ollaanko tilanteessa Jehovan todistajat, jotka eivät ota osaa poliittiseen toimintaan? Loppupelissä tämä johtaa siihen, että maallisen lainsäädännön suhteen annetaan vapaat kädet "muille" ja itse keskitytään vain omaan sielunpelastukseen. Näin vähän kärjistettynä.

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k

Siis ollaanko tilanteessa Jehovan todistajat, jotka eivät ota osaa poliittiseen toimintaan? Loppupelissä tämä johtaa siihen, että maallisen lainsäädännön suhteen annetaan vapaat kädet "muille" ja itse keskitytään vain omaan sielunpelastukseen. Näin vähän kärjistettynä.
Ei pidä pestä käsiään ja jättäytyä sivuun. Hyvä palvelija on kuuliainen isännälleen ja koska Jumala on oikeudenmukainen; hän ei ole puolueellinen osoittaen suosiota erityisesti jollekulle (5. Moos. 32:4; Psalm 18:30), niin esim. lainsäätäjäksi käy hyvin ja toivottavastikkin tällainen henkilö, joka uskoo Jumalaan.
 Silloinhan myös hän itse on mitä todennäköisimmin oikeudenmukainen ja hyväntahtoinen vastuunkantaja yhteisiin asioihin, koska elää todennäköisesti itse Jumalan tahdon mukaisesti.

Tämä taas ei tarkoita sitä, että väheksyisin esim. vallanpitäjänä ihmistä, joka ei usko Jumalaan, hänellä voi olla muuten korkea moraali ja oikeudentunto.

Tässä pelastumisasiassa pitää hoitaa "oma nahka ensin". Joskus olen ajatellut tuotakin, onko se itsekästä, kun ajattelen, että kumpa pelastuisin ja miten samalla muille käy. Loppujen lopuksi päätös uskosta on tehtävä itse, ei kukaan sitä puolestasi. Uskon, että jokainen saa mahdollisuuden ja Jumala voi puhutella ja kutsua. Kait tälläkin on joku tarkoitus, ainakin jotkut lukee tämänkin ja voivat sitten miettiä asiaa omalla tahollaan.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Sanotaan, että Jumala on luonut kaikki ihmiset ja että jokainen toteuttaa hänen suunnitelmaansa. Oliko se näin??
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.
Sivuja:1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9