Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jarrut puoltaa  (Luettu 8020 kertaa)

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Jarrut puoltaa
Jossain suhteessa on massikkakin onnistunut.. ainoa jarruremppa mitä olen tehnyt on -78 mallisen linkkuvärkin työsylinterin tiiviste, 1 kpl.
Täällä on tietysti tasaiset maat, ei ole 20 t kuormia hillitty vaaramaisemissa...

Olen jo unohtanut että jarrujakin voi/pitää rassata. Jarruharraste loppui täysin kun yksi Ford-merkkinen henkilökuljetin poistui pihalta. Siinä oli joka vuosi jotain jumissa, jos ei paria sylinteriä niin vähintään kässärin vaijeri.

Huoltomieskin moitti massikan jarruja että huonot ovat, huonot. Hänelle. Niille kun ei tavallisesti tarvitse tehdä mitään.
Kyllähän noistakin kuulemma saa pinnat irti (ja muuta seurannaiskivaa) jos raskaassa kärryssä ei ole omia hillitsimiä ja surutta poljetaan.

Köntys

  • Vieras
Vs: Jarrut puoltaa
fiudeen vaihettu nesteet vuonna 2003 ja sen jälkeen ei ole ollu mitään onklemaa...
Vaiha hyvä mies nesteet siihen meinaan kertyy vettä ja sitten on oiva syövyttävä neste jarru systeemissä.

Eikös fiudeis ja nyykkäreis käytetä jarruöljyä, ei -nestettä  :D

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Jarrut puoltaa
fiudeen vaihettu nesteet vuonna 2003 ja sen jälkeen ei ole ollu mitään onklemaa...
Vaiha hyvä mies nesteet siihen meinaan kertyy vettä ja sitten on oiva syövyttävä neste jarru systeemissä.

Eikös fiudeis ja nyykkäreis käytetä jarruöljyä, ei -nestettä  :D
Ihan sama mutta kosteutta siihen tulee ja se tekee kutaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Köntys

  • Vieras
Vs: Jarrut puoltaa
fiudeen vaihettu nesteet vuonna 2003 ja sen jälkeen ei ole ollu mitään onklemaa...
Vaiha hyvä mies nesteet siihen meinaan kertyy vettä ja sitten on oiva syövyttävä neste jarru systeemissä.

Eikös fiudeis ja nyykkäreis käytetä jarruöljyä, ei -nestettä  :D
Ihan sama mutta kosteutta siihen tulee ja se tekee kutaa.

Ei se oo "ihan sama", jos sä meet jarruöljyjen tilalle vaihtamaan jarrunesteet  ::)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Jarrut puoltaa
fiudeen vaihettu nesteet vuonna 2003 ja sen jälkeen ei ole ollu mitään onklemaa...
Vaiha hyvä mies nesteet siihen meinaan kertyy vettä ja sitten on oiva syövyttävä neste jarru systeemissä.

Eikös fiudeis ja nyykkäreis käytetä jarruöljyä, ei -nestettä  :D
Ihan sama mutta kosteutta siihen tulee ja se tekee kutaa.

Ei se oo "ihan sama", jos sä meet jarruöljyjen tilalle vaihtamaan jarrunesteet  ::)
No tietysti koneen mukaan toimitaan eikös se ole selviö vai onko joku muuta väittänyt..
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Jarrut puoltaa
Jossain suhteessa on massikkakin onnistunut.. ainoa jarruremppa mitä olen tehnyt on -78 mallisen linkkuvärkin työsylinterin tiiviste, 1 kpl.
Täällä on tietysti tasaiset maat, ei ole 20 t kuormia hillitty vaaramaisemissa...

Olen jo unohtanut että jarrujakin voi/pitää rassata. Jarruharraste loppui täysin kun yksi Ford-merkkinen henkilökuljetin poistui pihalta. Siinä oli joka vuosi jotain jumissa, jos ei paria sylinteriä niin vähintään kässärin vaijeri.

Huoltomieskin moitti massikan jarruja että huonot ovat, huonot. Hänelle. Niille kun ei tavallisesti tarvitse tehdä mitään.
Kyllähän noistakin kuulemma saa pinnat irti (ja muuta seurannaiskivaa) jos raskaassa kärryssä ei ole omia hillitsimiä ja surutta poljetaan.

 3000-masseri, hyde öljyt jarrunesteenä, matalapainepiiri jarrutehostimena, polkimet osuu jalan alle, yksi levy rakenne, jo vuodesta 1986...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Jarrut puoltaa
Jossain suhteessa on massikkakin onnistunut.. ainoa jarruremppa mitä olen tehnyt on -78 mallisen linkkuvärkin työsylinterin tiiviste, 1 kpl.
Täällä on tietysti tasaiset maat, ei ole 20 t kuormia hillitty vaaramaisemissa...

Olen jo unohtanut että jarrujakin voi/pitää rassata. Jarruharraste loppui täysin kun yksi Ford-merkkinen henkilökuljetin poistui pihalta. Siinä oli joka vuosi jotain jumissa, jos ei paria sylinteriä niin vähintään kässärin vaijeri.

Huoltomieskin moitti massikan jarruja että huonot ovat, huonot. Hänelle. Niille kun ei tavallisesti tarvitse tehdä mitään.
Kyllähän noistakin kuulemma saa pinnat irti (ja muuta seurannaiskivaa) jos raskaassa kärryssä ei ole omia hillitsimiä ja surutta poljetaan.

 3000-masseri, hyde öljyt jarrunesteenä, matalapainepiiri jarrutehostimena, polkimet osuu jalan alle, yksi levy rakenne, jo vuodesta 1986...
eiköös citröeenissä toiminu muinoon kans jarrut hydrauliikalla tae ainaki tehostettiin, oisko nuo sieltä perintöö :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Jarrut puoltaa
Jossain suhteessa on massikkakin onnistunut.. ainoa jarruremppa mitä olen tehnyt on -78 mallisen linkkuvärkin työsylinterin tiiviste, 1 kpl.
Täällä on tietysti tasaiset maat, ei ole 20 t kuormia hillitty vaaramaisemissa...

Olen jo unohtanut että jarrujakin voi/pitää rassata. Jarruharraste loppui täysin kun yksi Ford-merkkinen henkilökuljetin poistui pihalta. Siinä oli joka vuosi jotain jumissa, jos ei paria sylinteriä niin vähintään kässärin vaijeri.

Huoltomieskin moitti massikan jarruja että huonot ovat, huonot. Hänelle. Niille kun ei tavallisesti tarvitse tehdä mitään.
Kyllähän noistakin kuulemma saa pinnat irti (ja muuta seurannaiskivaa) jos raskaassa kärryssä ei ole omia hillitsimiä ja surutta poljetaan.

 3000-masseri, hyde öljyt jarrunesteenä, matalapainepiiri jarrutehostimena, polkimet osuu jalan alle, yksi levy rakenne, jo vuodesta 1986...
eiköös citröeenissä toiminu muinoon kans jarrut hydrauliikalla tae ainaki tehostettiin, oisko nuo sieltä perintöö :-\ :-\ :-\ :-\

 Oisko ollu DS, jarrupoljin nappula lattiassa...muistaaksein.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: Jarrut puoltaa
Jossain suhteessa on massikkakin onnistunut.. ainoa jarruremppa mitä olen tehnyt on -78 mallisen linkkuvärkin työsylinterin tiiviste, 1 kpl.
Täällä on tietysti tasaiset maat, ei ole 20 t kuormia hillitty vaaramaisemissa...

Olen jo unohtanut että jarrujakin voi/pitää rassata. Jarruharraste loppui täysin kun yksi Ford-merkkinen henkilökuljetin poistui pihalta. Siinä oli joka vuosi jotain jumissa, jos ei paria sylinteriä niin vähintään kässärin vaijeri.

Huoltomieskin moitti massikan jarruja että huonot ovat, huonot. Hänelle. Niille kun ei tavallisesti tarvitse tehdä mitään.
Kyllähän noistakin kuulemma saa pinnat irti (ja muuta seurannaiskivaa) jos raskaassa kärryssä ei ole omia hillitsimiä ja surutta poljetaan.

 3000-masseri, hyde öljyt jarrunesteenä, matalapainepiiri jarrutehostimena, polkimet osuu jalan alle, yksi levy rakenne, jo vuodesta 1986...

Näin myös monessa muussa ranskan massikassa. Systeemi on varmatoiminen ja tehokas.

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: Jarrut puoltaa
Jossain suhteessa on massikkakin onnistunut.. ainoa jarruremppa mitä olen tehnyt on -78 mallisen linkkuvärkin työsylinterin tiiviste, 1 kpl.
Täällä on tietysti tasaiset maat, ei ole 20 t kuormia hillitty vaaramaisemissa...

Olen jo unohtanut että jarrujakin voi/pitää rassata. Jarruharraste loppui täysin kun yksi Ford-merkkinen henkilökuljetin poistui pihalta. Siinä oli joka vuosi jotain jumissa, jos ei paria sylinteriä niin vähintään kässärin vaijeri.

Huoltomieskin moitti massikan jarruja että huonot ovat, huonot. Hänelle. Niille kun ei tavallisesti tarvitse tehdä mitään.
Kyllähän noistakin kuulemma saa pinnat irti (ja muuta seurannaiskivaa) jos raskaassa kärryssä ei ole omia hillitsimiä ja surutta poljetaan.

 3000-masseri, hyde öljyt jarrunesteenä, matalapainepiiri jarrutehostimena, polkimet osuu jalan alle, yksi levy rakenne, jo vuodesta 1986...

Näin myös monessa muussa ranskan massikassa. Systeemi on varmatoiminen ja tehokas.

3000-sarjassahan taisi olla vakiona myös perävaunun jarruventtiili vuodesta 1986 ellen pahasti erehdy. Milloinkas tällainen varuste tuli kotimaisiin vakiona?

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Jarrut puoltaa
Onko A-Valtrassa jo nestejarrut? :o Tekniikassa on siis siirytty jo 80-luvulle. ::)
Sinun menestyksesi on erikoisamme

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Jarrut puoltaa
ja sen takia valmistus loptettu!   on liian vaikeaa toteuttaa...

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Jarrut puoltaa
Onko A-Valtrassa jo nestejarrut? :o Tekniikassa on siis siirytty jo 80-luvulle. ::)
Niin mulla oli joskus 865 ja siinä oli täysin mekaaniset(tietty öljykylpyiset) ja toimi ja piti hienosti, 12800 tuntia, eikä mitään tarvinnu tehdä koko aikana, kun polkimen akselin vaan rasvas silloin tällöin ja tietty öljyt vaihteli ajallaan  :)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Jarrut puoltaa
fiudeen vaihettu nesteet vuonna 2003 ja sen jälkeen ei ole ollu mitään onklemaa...
Vaiha hyvä mies nesteet siihen meinaan kertyy vettä ja sitten on oiva syövyttävä neste jarru systeemissä.

Eikös fiudeis ja nyykkäreis käytetä jarruöljyä, ei -nestettä  :D
Ihan sama mutta kosteutta siihen tulee ja se tekee kutaa.

Ei se oo "ihan sama", jos sä meet jarruöljyjen tilalle vaihtamaan jarrunesteet  ::)
No tietysti koneen mukaan toimitaan eikös se ole selviö vai onko joku muuta väittänyt..
Saatana pölvästi, missä esim natikassa on jarrunestesäiliö kysyn vaan?