Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Case 5130 nostolaite ongelma ?  (Luettu 7472 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Case 5130 nostolaite ongelma ?
Eikös nuo ole kuuluisia noista sähkö vioista kuten aikoinaan weijjo kertoi omastaan..
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Vellu67

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: Case 5130 nostolaite ongelma ?
Varmaan sähkövikoja on tuon ikäisissä. Johtunevat pikälti mielestäni johtojen sijoittelusta ja niiden katkeiluista/oikosulku hommista. Yhtenä tekijänä on myös kaikki tee se itse viritykset johtojen liitoksiin, joita tässä omassani on ihan joka paikkaan tehty. Muuten kyllä ihan loisto peli :-).

Vellu67

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: Case 5130 nostolaite ongelma ?
Tänä aamuna taas kaikki toimi niin  kuin pitää :-). Minulla kun tuo luetun ymmärtäminen on pikkusen vaikeaa, niin eikös tämä malli ole aika tarkka että nostolaitteen vipu on traktoria käynnistäessä oikeassavasennossa ? Mikähän se oikea asento on ja liittyykö siihen vielä jotain muuta salatiedettä ?

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Case 5130 nostolaite ongelma ?
Tänä aamuna taas kaikki toimi niin  kuin pitää :-). Minulla kun tuo luetun ymmärtäminen on pikkusen vaikeaa, niin eikös tämä malli ole aika tarkka että nostolaitteen vipu on traktoria käynnistäessä oikeassavasennossa ? Mikähän se oikea asento on ja liittyykö siihen vielä jotain muuta salatiedettä ?
En ole sellaista antanut itselleni kertoa, että käynnistyksen aikaisella asennolla jotain merkitystä olisi. Mutta nostolaitteessa ei mikään toimi käynnistyksen jälkeen ennen kuin käyttää pikkuvivun keskiasennossa. Nyt kun muistelin, niin se oranssi valo ei ole meidän koneessa vähään aikaan palanut/vilkkunut lainkaan? Meinasin vaan et jos se indikoisi jotenkin nostolaitteen valmiutta. Meillä toimii kyllä muuten ihan ok.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Vellu67

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: Case 5130 nostolaite ongelma ?
Voiskohan kyseessä olla relevika. Nostolaitteen vivun alla kotelossa on neljä relettä rivissä(varaosa kuvasto näyttää vain kolme ?) Varaosa kuvaston mukaan oikeanpuolimmaisin rele on erillainen kuin muut releet ja nuo muut releet on ihan normi vaihtoreleitä, minun koneessa myös tuo ensimmäinen on vaihtorele ? Jos tuon releen ottaa irti toimii nostolaite lokarin napeista ihan normalisti ja merkkivalon vilkkuminen nostolaitteen kytkimen vierestä sammuu, mutta kytkimestä ei nostolaite joka tapauksessa toimi.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Case 5130 nostolaite ongelma ?
 Alkoi taas kummitella ittelläkin tuo. Nostolaite toimi lokasuojan napeista mutta ei hytistä.  Avun toi oikean puolen lokasuojan nappien vaihto. Vasemmalle puolelle  vaihdettiin muutama vuosi sitten.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Vesku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
Vs: Case 5130 nostolaite ongelma ?
Testaappa laturi että antaa täydet latausvirrat ja maadotuksetkin olis hyvä tarkistaa ihan aluks.