ja yleensäkin nuo asetelmat joita tekevät on kyllä yhtä tyhjän kanssa. ite kun käyn kebappi elukkaa syömäsä niin se annos on vaan kasattu lautasen reunojen sisään ja se riittää...
no eipä siitä sata varma voikaan olla mutta kun sentäs mainos tuotteesta nähtävillä niin kelpaa se nälkään.... eihän tänä päivänä voi olla varma mistään..
heh, isolla kirkolla mutta käpykylissä ei sellasia heitetä roskiin... siinä se pieni ero. ja onhan sen liiterinkin tavaroissa aika paljon " roskaa"
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 05.05.16 - klo:09:04heh, isolla kirkolla mutta käpykylissä ei sellasia heitetä roskiin... siinä se pieni ero. ja onhan sen liiterinkin tavaroissa aika paljon " roskaa" Mää oon käyny monta kertaa Prisman lastaussillalla. Jätesäiliöt siellä vieressä. Sinne ne mättää Atrian filettä.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 05.05.16 - klo:09:54Lainaus käyttäjältä: Oksa - 05.05.16 - klo:09:04heh, isolla kirkolla mutta käpykylissä ei sellasia heitetä roskiin... siinä se pieni ero. ja onhan sen liiterinkin tavaroissa aika paljon " roskaa" Mää oon käyny monta kertaa Prisman lastaussillalla. Jätesäiliöt siellä vieressä. Sinne ne mättää Atrian filettä. Roskisdyykkari...
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 05.05.16 - klo:10:03Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 05.05.16 - klo:09:54Lainaus käyttäjältä: Oksa - 05.05.16 - klo:09:04heh, isolla kirkolla mutta käpykylissä ei sellasia heitetä roskiin... siinä se pieni ero. ja onhan sen liiterinkin tavaroissa aika paljon " roskaa" Mää oon käyny monta kertaa Prisman lastaussillalla. Jätesäiliöt siellä vieressä. Sinne ne mättää Atrian filettä. Roskisdyykkari... Meillä oli näitä roskisdyykkareita tossa pellolla. Kävin metsäkaurislaumalle evästä, omenia, porkkanoita, ym. Appelsiineja eiväts suostu syömään.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 05.05.16 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 05.05.16 - klo:10:03Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 05.05.16 - klo:09:54Lainaus käyttäjältä: Oksa - 05.05.16 - klo:09:04heh, isolla kirkolla mutta käpykylissä ei sellasia heitetä roskiin... siinä se pieni ero. ja onhan sen liiterinkin tavaroissa aika paljon " roskaa" Mää oon käyny monta kertaa Prisman lastaussillalla. Jätesäiliöt siellä vieressä. Sinne ne mättää Atrian filettä. Roskisdyykkari... Meillä oli näitä roskisdyykkareita tossa pellolla. Kävin metsäkaurislaumalle evästä, omenia, porkkanoita, ym. Appelsiineja eiväts suostu syömään. Vau..Sepessä asuu oikein vihreä mies..luonnonsuojelija ituhippi..
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 05.05.16 - klo:10:12Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 05.05.16 - klo:10:03Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 05.05.16 - klo:09:54Lainaus käyttäjältä: Oksa - 05.05.16 - klo:09:04heh, isolla kirkolla mutta käpykylissä ei sellasia heitetä roskiin... siinä se pieni ero. ja onhan sen liiterinkin tavaroissa aika paljon " roskaa" Mää oon käyny monta kertaa Prisman lastaussillalla. Jätesäiliöt siellä vieressä. Sinne ne mättää Atrian filettä. Roskisdyykkari... Meillä oli näitä roskisdyykkareita tossa pellolla. Kävin metsäkaurislaumalle evästä, omenia, porkkanoita, ym. Appelsiineja eiväts suostu syömään. Vai sinä ruokit noita liikkuvia punkki kasvualustoja. Kiitä sit ittees kesällä metsätöitä tehdessä, kun punkit tulee kuppaamaan