Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Täten todistan  (Luettu 1536 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Täten todistan
Tänään klo 14.50 poistui kokoomuksen kansaedustajan poika mökkimme tontilta vieden mukanaan  1 kpl kuorma-auto ja monitoimikone .

Ilmoitus luvattomasta pihamaan käytöstä tuli klo 12.00 .

Ei asiassa muut mutta lupa kantseis kysyä ennekuin kuorma-auton toisen pihalle ajaa .

JakkeJäyhä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 678
Vs: Täten todistan
Tänään klo 14.50 poistui kokoomuksen kansaedustajan poika mökkimme tontilta vieden mukanaan  1 kpl kuorma-auto ja monitoimikone .

Ilmoitus luvattomasta pihamaan käytöstä tuli klo 12.00 .

Ei asiassa muut mutta lupa kantseis kysyä ennekuin kuorma-auton toisen pihalle ajaa .


Ja minä kun olin luullut että minulla on isojakin murheita...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Täten todistan
Onneksi oli moto eikä kaivinkone pojalla . Toisten mailla saa tuskin kaivaa ilman lupaa vaikka kuinka olisi isä kansanedustajana

Sinne mökille on hankala traktorilla ajaa , pikkusen ihmettelen miten kuorma-autolla on sinne edes päässyt . Onnekse maa oli jäässä ettei pihalle jääny mitään suuria raiteita , perälevyllä vähän keväällä tasoittelen .

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Täten todistan
Onneksi oli moto eikä kaivinkone pojalla . Toisten mailla saa tuskin kaivaa ilman lupaa vaikka kuinka olisi isä kansanedustajana

Sinne mökille on hankala traktorilla ajaa , pikkusen ihmettelen miten kuorma-autolla on sinne edes päässyt . Onnekse maa oli jäässä ettei pihalle jääny mitään suuria raiteita , perälevyllä vähän keväällä tasoittelen .

Oliko siis käynyt savotalla vai erehtynyt osoitteesta? Kohtuu nuukasti nykyään kyselevät lupia. Ainakin aremmat ostomiehet..  ::)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Täten todistan
Savotalla , tienvarsipuita kaatamassa . Kaataa olsi saanutkin jos luvat olisi kysytty , pois oli korjattu . Naapuri kaatanut puita omalta kohdaltaan , nekin oli urakoitsia pois vienyt ja ilman lupaa tietenkin .