Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pontikan keittoa  (Luettu 6399 kertaa)

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Pontikan keittoa
Jäger , juomistajaloin . Eiku Jägermaister.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Ota yrttisi ennemmin Fernettinä... riittoisampaa. :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Hyi helvetti .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Hyi helvetti .
Niin... ei tule hörsittyä liikaa. :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

joop. se auttaa moneen tautiin. vatsavaivoihin, unettomuuteen, puhumattomuuteen ja enithinks.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Pillillä tai käsin, eiks ni?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hyvä pontikka on hyvää. Lähes kaikkissa euroopan maissa on omat pontikkansa. Suomessa vaan on tuhottu tämäkin kulttuuri alkiolaisen hurmosliikkeen toimesta ;)
[/quote]

Itävallassa ainakin ennen oli tilamyymälöissä tilan omaa ponua myynnissä.Tuskinpa ne ovat sitä kieltäneet EU-sääntöihin vedoten niinkuin täällä Suomessa on lopetettu kaikki vähänkin tuloa tuova pienyrittäjyys

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hyvä pontikka on hyvää. Lähes kaikkissa euroopan maissa on omat pontikkansa. Suomessa vaan on tuhottu tämäkin kulttuuri alkiolaisen hurmosliikkeen toimesta ;)

Itävallassa ainakin ennen oli tilamyymälöissä tilan omaa ponua myynnissä.Tuskinpa ne ovat sitä kieltäneet EU-sääntöihin vedoten niinkuin täällä Suomessa on lopetettu kaikki vähänkin tuloa tuova pienyrittäjyys
[/quote]

Näissä luterilaisissa EU maissa on lähes kaikki kielletty.

Jäljelle jäi, kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat.  Mutta mitä sillä kruunulla siellä haudassa tekee.  ;)

carhu

• Vieras

remarit net haluais kieltää kaiken pienyritystoiminnan. :D

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Niinkös net kertoosivat sulle.  ;)

carhu

• Vieras

Niinkös net kertoosivat sulle.  ;)

Tarviiko tuota kertoa. Pienyritys on siitä huono siellä kun  ei voida pitää suojatyöpaikkoja.  ;D

Jätkä

• Vieras
kyllä minä vieläkin luotan tuohon monopoliliikkeen toimintaan. minä se muuten olen ihme juoppo. jossakin vaiheessa join varmasti enemmän kuin keskivertosuomalainen, mutta pontikkaa en ole koskaan maistanut. enkä kiljua. aina olen pysytellyt virallisen kaupan tuotteissa.

Kyllä sitä tuli nuorena kokeiltua ihan omakeittoista. Nyt tuo tavara on Tallinnassa niin halpaa, ettei kannata.
Ei muuten ole 1½ vuoteen Alkon ovea availtu ;D

Niin, niissähän on nykyään automaattiovet. Sehän on silloin pelkkä mielipide kysymys jos se viinakauppa sijaitsee samassa hallitilassa kuin litukka  ;)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyllä minä vieläkin luotan tuohon monopoliliikkeen toimintaan. minä se muuten olen ihme juoppo. jossakin vaiheessa join varmasti enemmän kuin keskivertosuomalainen, mutta pontikkaa en ole koskaan maistanut. enkä kiljua. aina olen pysytellyt virallisen kaupan tuotteissa.

Kyllä sitä tuli nuorena kokeiltua ihan omakeittoista. Nyt tuo tavara on Tallinnassa niin halpaa, ettei kannata.

Niin, niissähän on nykyään automaattiovet. Sehän on silloin pelkkä mielipide kysymys jos se viinakauppa sijaitsee samassa hallitilassa kuin litukka  ;)

No sanotaan nyt selvennykseksi, ettei ole kassa kilahtanut, eikä kortti kulunut Alkon maksupäätteellä. ;D

Jätkä

• Vieras

No sanotaan nyt selvennykseksi, ettei ole kassa kilahtanut, eikä kortti kulunut Alkon maksupäätteellä. ;D

Vai annat tai käsket kumppanisi maksaa viinasi. Olethan aina antanut ymmärtää että olet pihi, mutta noin pihi. Se tuli aivan yllätyksenä.  ;)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vai annat tai käsket kumppanisi maksaa viinasi. Olethan aina antanut ymmärtää että olet pihi, mutta noin pihi. Se tuli aivan yllätyksenä.  ;)

Niinpä, otettaan silloin kun jos joku tarjoo, tai sattuu itellä olemaan ;D