Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko se totta? Tuet myöhästyy taas  (Luettu 20951 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko se totta? Tuet myöhästyy taas
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Onko se totta? Tuet myöhästyy taas
 >ja noi on vähä niinku ylimääräisiä

Sitähän minä tuolla aiemmin mainitsinkin

 8)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Onko se totta? Tuet myöhästyy taas
Itte omallakohdalla tänään laskettuna:Karvan alle 50000e viimmevuoden tukia tulematta.
Jos sattuu kaikki kesäkuus tuleen tilille,on Joulu vaihtanu paikkaa.Koko kevät menty säästöliekillä ja noi on vähä niinku ylimääräisiä ;D

Laskitkos paljon tippu nuo tuet edelisvuodesta?
No mun kohdalla tukitaso hiukan nousi,koska pääsin kotieläintilaksi. Ja oli multaustuet,kasvipeitteisyydet maksimina,kerääjäkasvit ja maksimiala suojavyöhykettä :-[

Ja ei mulla ole kuin joku parikytähehtaaria tuettomia raivioita. :(
Mulla oli 15 tukisumma reilut 100 tonnia 14 summaa pienempi, mutta vuokrasin peltoa pois ja vähän lisääkin ja osahan tulee tosta sitten juhannuksena takaisin ja tietty vuokratuloa tuli jo viime vuonna, ettei se nettopudotus montaa kymppiä ole  :)

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Onko se totta? Tuet myöhästyy taas
Pohjoinen kotieläintuki ilmestyi tilille. Lasten säästöpossut säästyivat, toistaiseksi.  ;)

Köntys

  • Vieras
Vs: Onko se totta? Tuet myöhästyy taas
Pohjoinen kotieläintuki ilmestyi tilille. Lasten säästöpossut säästyivat, toistaiseksi.  ;)

Veetu jäi tostakin ilman  :D

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Onko se totta? Tuet myöhästyy taas
Ainoat varmat asiat elämässä ovat verot ja kuolemat. Toisesta pitää kärsiä kylläkin vaan kerran.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

Lese

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 525
  • Proud to be a REDNECK
Vs: Onko se totta? Tuet myöhästyy taas
Itte omallakohdalla tänään laskettuna:Karvan alle 50000e viimmevuoden tukia tulematta.
Jos sattuu kaikki kesäkuus tuleen tilille,on Joulu vaihtanu paikkaa.Koko kevät menty säästöliekillä ja noi on vähä niinku ylimääräisiä ;D

Laskitkos paljon tippu nuo tuet edelisvuodesta?
No mun kohdalla tukitaso hiukan nousi,koska pääsin kotieläintilaksi. Ja oli multaustuet,kasvipeitteisyydet maksimina,kerääjäkasvit ja maksimiala suojavyöhykettä :-[

Ja ei mulla ole kuin joku parikytähehtaaria tuettomia raivioita. :(
Mulla oli 15 tukisumma reilut 100 tonnia 14 summaa pienempi, mutta vuokrasin peltoa pois ja vähän lisääkin ja osahan tulee tosta sitten juhannuksena takaisin ja tietty vuokratuloa tuli jo viime vuonna, ettei se nettopudotus montaa kymppiä ole  :)

PP, koska luomun kotieläin tuki tulee vai olisko jo pitänyt tulla?
Miks Vesa myy ja te ette?

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Onko se totta? Tuet myöhästyy taas
Sitten varmaan kun se peltoluomun loppuosakin ja LHK-kotieläinkorotus ja ympin loppuosa, eli vissiin juhannuksen tienoilla.