Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronetin politiikan tuntijat  (Luettu 2512 kertaa)

navettapiika

• Vieras
Vs: Agronetin politiikan tuntijat
Minä myönnän,  en tiedä politiikasta tuon taivaallista, mutta mielipiteitä minulla on kyllä senkin edestä.. ;D
Sinähän olet täydellinen politiikko, eihän nekään mistään mitään tiedä, mutta ovat joka asiasta eri mieltä.Enhän minä niin sanonut, mutta asia oli niin.
Onneksi tuota ei ole kukaan keksinyt..säälistä kysyivät kunnallisvaaliehdokkaaksi persuille ja vasureille, kieltäydyin.. ;D

RainMan

• Vieras
Minä myönnän,  en tiedä politiikasta tuon taivaallista, mutta mielipiteitä minulla on kyllä senkin edestä.. ;D
Sinähän olet täydellinen politiikko, eihän nekään mistään mitään tiedä, mutta ovat joka asiasta eri mieltä.Enhän minä niin sanonut, mutta asia oli niin.
Onneksi tuota ei ole kukaan keksinyt..säälistä kysyivät kunnallisvaaliehdokkaaksi persuille ja vasureille, kieltäydyin.. ;D

Niinkö ? jospa kuitenkin ovat oivaltaneet ettei piika jää tuppisuuksi ? .. :D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Miehet pitävät itseään parempina politiikantuntijoina kuin itseasiassa ovat. Varsin tunnettu ilmiö täällä    ::) ;D

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://yle.fi/uutiset/tutkija_miehet_yliarvioivat_itsensa_politiikan_tuntijoina/8810335&ved=0ahUKEwiogfPKzI3MAhWBXiwKHf14CjQQFggdMAA&usg=AFQjCNHMmTEIiMzNhOlSq_TdqRaQc8WIMQ

Onkohan ne kokoomukselaisia, vasureita ja demareita jotka luulee ymmärtävänsä politiikasta jotain. Sopisi hyvin tohon tutkijan haarukkaan  8)

"Lähes kolme viidestä miehestä uskoo, että heillä on keskimääräistä paremmat tiedot politiikasta."

Ja zepeteoz-perreen jäsenistä nuin uskoo 100 rosenttia...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."