Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lakikömmähdys.  (Luettu 3514 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Lähdeviite
Perinöllisyystiede tuntee käsitteen nimeltä degenoroituminen kohti keskipistettä ....


Oiskos sulla tähä lähdeviitettä... muuta ku Suomenmaa ja/tai MaasTulli...  :o  ???  :o  ???

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lähdeviite
Perinöllisyystiede tuntee käsitteen nimeltä degenoroituminen kohti keskipistettä ....


Oiskos sulla tähä lähdeviitettä... muuta ku Suomenmaa ja/tai MaasTulli...  :o  ???  :o  ???

No ei muuta, kuin ne vanhat lukion oppikirjat joissa sitä joskus käsiteltiiin ...
Kai se nyt totta on, kun kerran koulussa on näin opetettu.

Aulis Anttila

  • Vieras
Opetus
Perinöllisyystiede tuntee käsitteen nimeltä degenoroituminen kohti keskipistettä ....

Oiskos sulla tähä lähdeviitettä... muuta ku Suomenmaa ja/tai MaasTulli...  :o  ???  :o  ???
No ei muuta, kuin ne vanhat lukion oppikirjat joissa sitä joskus käsiteltiiin ... Kai se nyt totta on, kun kerran koulussa on näin opetettu.


No jo mä oon taas ollu yheltä bilsatunnilta veks  :o  :o  :o

KT

  • Vieras
Vs: Lakikömmähdys.
Käydäänkös Timppa antamassa TJ:N vaimolle sivistystä , jotta tietäis millaista olis ihmisen kanssa elää niin saattais......... ::)

***Mun ei kannata tällä koulupohjalla. Mää saisin käydä muutama 100 vuotta kiertokoulua ennenkuin määä olisin yht sivistynyt kun Taloojussin Frouva.
Ja onhan TJ itekkin lukenut, vaikka ei uskos. Vai liekkö samalla konstil saanut paperit kuin se eräs kakolainen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Lakikömmähdys.
Käydäänkös Timppa antamassa TJ:N vaimolle sivistystä , jotta tietäis millaista olis ihmisen kanssa elää niin saattais......... ::)

***Mun ei kannata tällä koulupohjalla. Mää saisin käydä muutama 100 vuotta kiertokoulua ennenkuin määä olisin yht sivistynyt kun Taloojussin Frouva.
Ja onhan TJ itekkin lukenut, vaikka ei uskos. Vai liekkö samalla konstil saanut paperit kuin se eräs kakolainen.

Se on itte lukenut luomutieteitä. Ei se ole oikeeta tiedettä.
Kui mää ain olen paras?

Talojussi

  • Vieras
Vs: Opetus
Perinöllisyystiede tuntee käsitteen nimeltä degenoroituminen kohti keskipistettä ....

Oiskos sulla tähä lähdeviitettä... muuta ku Suomenmaa ja/tai MaasTulli...  :o  ???  :o  ???
No ei muuta, kuin ne vanhat lukion oppikirjat joissa sitä joskus käsiteltiiin ... Kai se nyt totta on, kun kerran koulussa on näin opetettu.


No jo mä oon taas ollu yheltä bilsatunnilta veks  :o  :o  :o

..eikun  emo-heikin aapinen on painettu Itä-Karjalassa

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Opetus
Perinöllisyystiede tuntee käsitteen nimeltä degenoroituminen kohti keskipistettä ....

Oiskos sulla tähä lähdeviitettä... muuta ku Suomenmaa ja/tai MaasTulli...  :o  ???  :o  ???
No ei muuta, kuin ne vanhat lukion oppikirjat joissa sitä joskus käsiteltiiin ... Kai se nyt totta on, kun kerran koulussa on näin opetettu.


No jo mä oon taas ollu yheltä bilsatunnilta veks  :o  :o  :o

..eikun  emo-heikin aapinen on painettu Itä-Karjalassa

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ...