Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 04.04.16 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.04.16 - klo:21:44Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 03.04.16 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.04.16 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:20:29Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 03.04.16 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:17:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 03.04.16 - klo:14:05Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.Toisaalta... ehkä sen 10-20 kiloeuron etelä-suomalaisen pellon TODELLINEN tuottoarvokin on 4 kertaa suurempi kuin Kainuulaisen 5 tonnin pellon Mä ainakin itse oletan, että 6 tonnia leipävehnää on oikeasti 10-20 kertaa arvokkaampi kuin 10 paalia kenkäheiniä Siis jos mittarina käytetään jotain "aikuisten oikeesti"-mittaria Sota-aikanakin täällä elettiin sakasalaisella vehnällä, kun oma maa ei kasvanut kuin käärmeitä ja routaaEli ab-alueen ruuantuotanto ei pysty elättämään tämän päivän Suomea?Toi olisi mielenkiintoista laskea joskus. Riippuu miten peltoa käytettäisiin ja rajattaisiinko alueeksi oikeasti vain A ja B. Parhaat pellot ovat kuitenkin C1-aluella.Mut miksi tätä mietit? Huoltovarmuuden kannaltako Tuskin "naapuri" epäonnistuu Suomen katkaisussa toista kertaa, koska se ottaa heitä päähän edelleen.Totta.Prunninevakaan ei koskaan kärsi kuivuudesta Parhaat pellot ovat ihan jossain muualla kuin c1 alueella. elikkä tukialuerajat on asiaa ja oikein Emminä niin väittänyt. Näähän on kuin Paavo Väyrynen parhaimpina aikoina. "En mä nii n sanonut, vaikka te niin kuulitta ja minä niin tarkoitin!"
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.04.16 - klo:21:44Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 03.04.16 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.04.16 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:20:29Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 03.04.16 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:17:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 03.04.16 - klo:14:05Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.Toisaalta... ehkä sen 10-20 kiloeuron etelä-suomalaisen pellon TODELLINEN tuottoarvokin on 4 kertaa suurempi kuin Kainuulaisen 5 tonnin pellon Mä ainakin itse oletan, että 6 tonnia leipävehnää on oikeasti 10-20 kertaa arvokkaampi kuin 10 paalia kenkäheiniä Siis jos mittarina käytetään jotain "aikuisten oikeesti"-mittaria Sota-aikanakin täällä elettiin sakasalaisella vehnällä, kun oma maa ei kasvanut kuin käärmeitä ja routaaEli ab-alueen ruuantuotanto ei pysty elättämään tämän päivän Suomea?Toi olisi mielenkiintoista laskea joskus. Riippuu miten peltoa käytettäisiin ja rajattaisiinko alueeksi oikeasti vain A ja B. Parhaat pellot ovat kuitenkin C1-aluella.Mut miksi tätä mietit? Huoltovarmuuden kannaltako Tuskin "naapuri" epäonnistuu Suomen katkaisussa toista kertaa, koska se ottaa heitä päähän edelleen.Totta.Prunninevakaan ei koskaan kärsi kuivuudesta Parhaat pellot ovat ihan jossain muualla kuin c1 alueella. elikkä tukialuerajat on asiaa ja oikein Emminä niin väittänyt.
Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 03.04.16 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.04.16 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:20:29Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 03.04.16 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:17:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 03.04.16 - klo:14:05Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.Toisaalta... ehkä sen 10-20 kiloeuron etelä-suomalaisen pellon TODELLINEN tuottoarvokin on 4 kertaa suurempi kuin Kainuulaisen 5 tonnin pellon Mä ainakin itse oletan, että 6 tonnia leipävehnää on oikeasti 10-20 kertaa arvokkaampi kuin 10 paalia kenkäheiniä Siis jos mittarina käytetään jotain "aikuisten oikeesti"-mittaria Sota-aikanakin täällä elettiin sakasalaisella vehnällä, kun oma maa ei kasvanut kuin käärmeitä ja routaaEli ab-alueen ruuantuotanto ei pysty elättämään tämän päivän Suomea?Toi olisi mielenkiintoista laskea joskus. Riippuu miten peltoa käytettäisiin ja rajattaisiinko alueeksi oikeasti vain A ja B. Parhaat pellot ovat kuitenkin C1-aluella.Mut miksi tätä mietit? Huoltovarmuuden kannaltako Tuskin "naapuri" epäonnistuu Suomen katkaisussa toista kertaa, koska se ottaa heitä päähän edelleen.Totta.Prunninevakaan ei koskaan kärsi kuivuudesta Parhaat pellot ovat ihan jossain muualla kuin c1 alueella. elikkä tukialuerajat on asiaa ja oikein
Lainaus käyttäjältä: +200 - 03.04.16 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:20:29Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 03.04.16 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:17:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 03.04.16 - klo:14:05Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.Toisaalta... ehkä sen 10-20 kiloeuron etelä-suomalaisen pellon TODELLINEN tuottoarvokin on 4 kertaa suurempi kuin Kainuulaisen 5 tonnin pellon Mä ainakin itse oletan, että 6 tonnia leipävehnää on oikeasti 10-20 kertaa arvokkaampi kuin 10 paalia kenkäheiniä Siis jos mittarina käytetään jotain "aikuisten oikeesti"-mittaria Sota-aikanakin täällä elettiin sakasalaisella vehnällä, kun oma maa ei kasvanut kuin käärmeitä ja routaaEli ab-alueen ruuantuotanto ei pysty elättämään tämän päivän Suomea?Toi olisi mielenkiintoista laskea joskus. Riippuu miten peltoa käytettäisiin ja rajattaisiinko alueeksi oikeasti vain A ja B. Parhaat pellot ovat kuitenkin C1-aluella.Mut miksi tätä mietit? Huoltovarmuuden kannaltako Tuskin "naapuri" epäonnistuu Suomen katkaisussa toista kertaa, koska se ottaa heitä päähän edelleen.Totta.Prunninevakaan ei koskaan kärsi kuivuudesta Parhaat pellot ovat ihan jossain muualla kuin c1 alueella.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:20:29Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 03.04.16 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:17:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 03.04.16 - klo:14:05Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.Toisaalta... ehkä sen 10-20 kiloeuron etelä-suomalaisen pellon TODELLINEN tuottoarvokin on 4 kertaa suurempi kuin Kainuulaisen 5 tonnin pellon Mä ainakin itse oletan, että 6 tonnia leipävehnää on oikeasti 10-20 kertaa arvokkaampi kuin 10 paalia kenkäheiniä Siis jos mittarina käytetään jotain "aikuisten oikeesti"-mittaria Sota-aikanakin täällä elettiin sakasalaisella vehnällä, kun oma maa ei kasvanut kuin käärmeitä ja routaaEli ab-alueen ruuantuotanto ei pysty elättämään tämän päivän Suomea?Toi olisi mielenkiintoista laskea joskus. Riippuu miten peltoa käytettäisiin ja rajattaisiinko alueeksi oikeasti vain A ja B. Parhaat pellot ovat kuitenkin C1-aluella.Mut miksi tätä mietit? Huoltovarmuuden kannaltako Tuskin "naapuri" epäonnistuu Suomen katkaisussa toista kertaa, koska se ottaa heitä päähän edelleen.Totta.Prunninevakaan ei koskaan kärsi kuivuudesta
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 03.04.16 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:17:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 03.04.16 - klo:14:05Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.Toisaalta... ehkä sen 10-20 kiloeuron etelä-suomalaisen pellon TODELLINEN tuottoarvokin on 4 kertaa suurempi kuin Kainuulaisen 5 tonnin pellon Mä ainakin itse oletan, että 6 tonnia leipävehnää on oikeasti 10-20 kertaa arvokkaampi kuin 10 paalia kenkäheiniä Siis jos mittarina käytetään jotain "aikuisten oikeesti"-mittaria Sota-aikanakin täällä elettiin sakasalaisella vehnällä, kun oma maa ei kasvanut kuin käärmeitä ja routaaEli ab-alueen ruuantuotanto ei pysty elättämään tämän päivän Suomea?Toi olisi mielenkiintoista laskea joskus. Riippuu miten peltoa käytettäisiin ja rajattaisiinko alueeksi oikeasti vain A ja B. Parhaat pellot ovat kuitenkin C1-aluella.Mut miksi tätä mietit? Huoltovarmuuden kannaltako Tuskin "naapuri" epäonnistuu Suomen katkaisussa toista kertaa, koska se ottaa heitä päähän edelleen.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 03.04.16 - klo:17:10Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 03.04.16 - klo:14:05Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.Toisaalta... ehkä sen 10-20 kiloeuron etelä-suomalaisen pellon TODELLINEN tuottoarvokin on 4 kertaa suurempi kuin Kainuulaisen 5 tonnin pellon Mä ainakin itse oletan, että 6 tonnia leipävehnää on oikeasti 10-20 kertaa arvokkaampi kuin 10 paalia kenkäheiniä Siis jos mittarina käytetään jotain "aikuisten oikeesti"-mittaria Sota-aikanakin täällä elettiin sakasalaisella vehnällä, kun oma maa ei kasvanut kuin käärmeitä ja routaaEli ab-alueen ruuantuotanto ei pysty elättämään tämän päivän Suomea?
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 03.04.16 - klo:14:05Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.Toisaalta... ehkä sen 10-20 kiloeuron etelä-suomalaisen pellon TODELLINEN tuottoarvokin on 4 kertaa suurempi kuin Kainuulaisen 5 tonnin pellon Mä ainakin itse oletan, että 6 tonnia leipävehnää on oikeasti 10-20 kertaa arvokkaampi kuin 10 paalia kenkäheiniä Siis jos mittarina käytetään jotain "aikuisten oikeesti"-mittaria Sota-aikanakin täällä elettiin sakasalaisella vehnällä, kun oma maa ei kasvanut kuin käärmeitä ja routaa
Ainakin Etelä-Suomessa, jos katsotaan pellosta maksettuja hintoja. Noloo syyttää kannattavuutta, jos toisaalla joku investoi peltohehtaariin yli kymmenen tuhatta. Ensimmäisenä tulee silloin mieleen valittajan osaamaattomuus ja psykologiset ongelmat.