Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe K maatalouden neuvontanumero  (Luettu 2789 kertaa)

timpuri

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
K maatalouden neuvontanumero
Vastaako tuo K-maatalouden neuvontanumero 010 5320080 koskaan?
Lupaavat 8-20 joka päivä, yrittänyt viimeiset pari tuntia. Aika huonoa palvelua!

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: K maatalouden neuvontanumero
Onhan näitä nähty, jokapäivä tarkoittaakin arkipäiviä? Vai saitko kiinni? Mä oon joskus soittanut vastaavaan numeroon enkä enää soita, liian konservatiivisia neuvoja. Toki riippunee kuka siellä sattuu vastaamaan.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: K maatalouden neuvontanumero
Onhan k-maataloudella tosi osaaviakin neuvojia kun viljelevät itse, mutta sitten on tosiaan niitä jotka ovat hyvin pitkälle oppaan varassa. Muakin ehdotettiin joskus tuohon neuvovaan puhelimeen päivystäjäksi, mutta kieltäydyin kohteliaasti kunniasta kun en ymmärrä mistään muusta kuin viljojen ja nurmien kasvinsuojelusta.

4viljanpuuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: K maatalouden neuvontanumero
No mutta, tähämä on on yllätys. Perustelivat minulle korkeampia hintojaan tällä neuvontapalvelulla ja sillä etteivät kaupaa väärennöksiä/kopioita kuten villit nettikauppiaat.

No eivät myy velaksi minulle mitään joten kaupat on jäänyt melko vähiin.
Faija aina hoki et "tuosta meidän pojasta ei tuu kyllä ikinä yhtään mitään...." Nyt jälkeenpäin ajateltuna, hän saattoi olla aivan oikeassa.

timpuri

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: K maatalouden neuvontanumero
Nyt sain kiinni, luki tekstin tuotekortista eli +- nolla..
No Bernerillä sitten vastasivat eilen ja antoivat suoran vastauksen ja perustelun.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: K maatalouden neuvontanumero
>No eivät myy velaksi minulle mitään

Et ole muistanut kertoilla,että kohta on 1000 ha peltova

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: K maatalouden neuvontanumero
berneriltä aina olen neuvon saanu ku sinne soittannu ja siitä plus!   mutta toi keskon palvelu on vähän mutu-tuntuista...