Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Farmers of the world,unite!  (Luettu 27730 kertaa)

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Farmers of the world,unite!
ja senkin tiedän että syksyllä homma kuivui kun ei löytynyt selkeää järjestäjää.
Järjestäjähän syksyllä tiedettiin, mutta osallistujat olivat kyllä hukassa..

Niin oli.Piti oottaa että huomataan kun rahat on oikeasti loppu

Jokainen tekee ostopäätökset tyylillään, mutta tänään taitaa euro olla tässäkin tapauksessa ratkaiseva tekijä..ainakin meillä.

Minä väitän että meillä on hinta/laatusuhde kohdallaan mutta en nuoleskele asiakkaita.Sillälailla valikoituu porukka minkä kanssa oikeasti pärjään.Loput saa minun puolesta ostaa vaikka homoyltä,*****tapiolta,lierolta tai mistä parhaaksi näkee.On jokaisen oma valinta

Ja jos tuon ikäisen pitää isältään lupa kysyä niin sitten pitää kyllä miettiä kummankin käytöstään tykönään..

Mina sitä oon sellainen mies että en kysele tekemisiini lupaa isältäni,veljeltäni,akaltani,asiakkailtani enkä kenentäkään muulta,neuvoja saatan kyselläkkin.


Kyllähän siihen keltaiseen vanteeseen katse kiinnittyy, ei voi mitään.. Meidän pihasta ei sitä löydy, eikä tule löytymään.

minulla taas ei oo varaa pitää huonoja koneita eikä varsinkaan kerran elämässä tapahtuvaa Helsingin reissua varten


Minä olisin kyllä vienyt herroille sen oikean sonnin ja lehmän, siinäpä olisi ollut ihmettä kerrakseen..ja vanhan Valtran, mikä vielä pääosin oli suomalaista alkuperääkin.
Viljelijöitä et samaan veneeseen saa..näkeehän sen täälläkin..  Toiset ovat kulta-ajan eläneet, toiset yrittää suossa rämpiä..ei huolet ole yhteisiä. Lisänä vielä eri alueitten eri tulkinnat laeista. Kansanedustajat keräilee näppärästi sitten tästä maaperästä irtopisteitä, mutta tulokset ovat yhtä tyhjän kanssa..vai mitäs tämä blondi on oikeasti saanut aikaan?? Sananhelinää ja edustavia valokuvia.. ::)

Ketä blondia tarkoitat?

Naturalis

  • Vieras
Vs: Farmers of the world,unite!
Tuo linkin yhteenliittymän uhon jälkeen  joka pari vuotta sitten oli, niin tämä jää väliin. Ei kiinnosta, koska maatalouteen ei tarvita yhtään euroa kriisitukia vaan ainoastaan tasaista ennakoitavaa politiikkaa... Jos tila on rakennettu oletusten varaan niin se saa kaatua kun oletukset osoittautuu vääriksi ja rahat loppuu... 8)

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Farmers of the world,unite!
Kateus vie ne kalatkin vedestä ,tässä tapauksessa tuotantosuuntien ja alueiden välinen kateus.  :(
Kateushan piti ansaita..  Mutta nyt ei voida ainakaan kiuruvetisiä enää kadehtia, kun niillä menee kaikista huonoimmin..tai no, onhan niillä maaseudunkehittäjä kuitenkin hommissa ja antamassa uutta uskoa tulevaan..sitä voidaankin sitten jo hiukan kadehtia. ::)
Joo, lupasin parisen vuotta sitten syödä hatullisen paskaa, jos joku pystyy sanomaan yhdenkin hyvän, Kiuruveden maataloutta kehittävän jutun, jonka maaseudun kehittäjä oli saanut aikaiseksi. Eipä tarvinnut muuttaa ruokavalioa. Nytpä en enää uskaltaisi, sillä varmaan löytyy joku, joka pitää 150€ kriisirahaa positiivisena juttuna. Ulkopaikkakuntalaiset kyllä nauraa ääneen asialle.
150 euron tuki edistää kummasti siemenkauppaa, mutta joku saattaa tulkita sen kilpailua vääristäväksi tekijäksi.
Jollei muuta niin ainakin viinaa ja kaljaa saa tuolla rahalla kaupasta. Omaa fyysistä hyvinvointia se ei välttämättä paranna mutta ainakin henkistä kun saa nollata. Ja edesauttaahan se niitä mallasohran ja tärkkelysohran viljelijöitä. Ainakin sillain että edes yks ihminen on huomannut absolutismin vaarat ja haluaa tällätavoin auttaa "virkaveljiään".  :-X
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8498
Vs: Farmers of the world,unite!
..ttu iso pyörä pyörii... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

te ootte hauskoja. Wellcome to the real world. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

RainMan

  • Vieras
Vs: Farmers of the world,unite!
Kateus vie ne kalatkin vedestä ,tässä tapauksessa tuotantosuuntien ja alueiden välinen kateus.  :(
Kateushan piti ansaita..  Mutta nyt ei voida ainakaan kiuruvetisiä enää kadehtia, kun niillä menee kaikista huonoimmin..tai no, onhan niillä maaseudunkehittäjä kuitenkin hommissa ja antamassa uutta uskoa tulevaan..sitä voidaankin sitten jo hiukan kadehtia. ::)


Täytyy myöntää etten ole seurannut tuon ilmansuunnan asioita ... Mutta täällä ainakin yksi kasvinviljelytilallinen olisi mennyt torille Helsinkiin jos ei olisi ollut pakollista menoa muualle. Erosi sitten mtk.sta kun tuottajajärjestö epäröi ensin marssille lähtöä.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Farmers of the world,unite!
Vai että arabikevättäkö se Matti... siis farmarikevättä. Vallankumous mielessä.  :o
Nyt taitaa olla vain joukot niukanlaiset moiseen toimintaan..ei oikein väki innostu, kun pitäs pellollekkin joutua. ???

Minusta Helsingissä oli ihan riittävästi porukkaa ja innostuksesta ei näyttäny olevan puutetta.Ruotsalaiset tulee jo perässä.Tervetuloa mukaan!Tosin kaikkia änkyröitä en haluakkaan.
Tuota...eihän nämä ihan yksi yhteen ole sen Helsingin mielenosoituksen kanssa...ei siellä kapinaa nostatettu..eihän... Osoitettiin mieltä toimeentulon puolesta, mutta sekään ei kyllä muuttunut. Tenhola jatkaa virassaan..ja kaikki on taas kuten ennen..eikä tukia tule ennen kesäkuuta...jos silloinkaan. ::)

Luehan tarkemmin ryhmän tavoitteet.Ja mistä marssi sai alkunsa.
Ensinnäkin, jos haluaa muutosta saa marssia, vaikka joka päivä jos hyvältä tuntuu, mutta mitään  se ei muuta.. Vähän aikaa silmäätekevät patsastelevat kuvissa ja kun pöly laskeutuu homma palaa uomiinsa..niin kuin nytkin.
Toisekseen sinä olit menossa jo syksyllä isolle kirkolle, mutta silloin ei oikein ajatus ottanut tulta..nyt otti, kun MTK lähti masinoimaan hommaan vauhtia.
Kolmanneksi pitäisi ensi eduskuntavaaleissa katella, minkä numeron siihen äänestyslippuun vääntää..ja sitten odotella muutosta noihin lakeihin, minkä mukaan mavin askelmerkit tehdään.. ::)

No pitäs ensin saada päätös siitä että mitkä puolueet on syylisiä tähän nykyiseen tuki järjestelmään?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Farmers of the world,unite!


No pitäs ensin saada päätös siitä että mitkä puolueet on syylisiä tähän nykyiseen tuki järjestelmään?
[/quote]

  Minkähän puolueen jäseniä on eniten näissä työpaikkojaan varjelevissa maatalousbyrokraateissa..

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Farmers of the world,unite!


No pitäs ensin saada päätös siitä että mitkä puolueet on syylisiä tähän nykyiseen tuki järjestelmään?

  Minkähän puolueen jäseniä on eniten näissä työpaikkojaan varjelevissa maatalousbyrokraateissa..
[/quote]

Äkkiä heittäsin että kaikista muista kuin KEPUSTA ja PERSUISTA!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Farmers of the world,unite!
..ttu iso pyörä pyörii... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

te ootte hauskoja. Wellcome to the real world. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Äläpäs väheksy. Kansainväliseen kapinaryhmään kuuluu MTK:n terävintä johtoa: Juha Marttila, Lunttila, muutama MTK-paikallisjohtaja, kansanedustajat Jari Leppä ja Markku Eestilä.... vähän erikoista, sillä minä tulkkaisin kapinajärjestön MTK:n kilpailijaksi.

Sauli Niinistöä ei ainakaan vielä ole käännytetty, eikä ehkä Veetiäkään...

Viimeksi muokattu: 27.03.16 - klo:08:30 kirjoittanut Suuri Ajattelija

navettapiika

  • Vieras
Vs: Farmers of the world,unite!
ja senkin tiedän että syksyllä homma kuivui kun ei löytynyt selkeää järjestäjää.
Järjestäjähän syksyllä tiedettiin, mutta osallistujat olivat kyllä hukassa..

Niin oli.Piti oottaa että huomataan kun rahat on oikeasti loppu

Jokainen tekee ostopäätökset tyylillään, mutta tänään taitaa euro olla tässäkin tapauksessa ratkaiseva tekijä..ainakin meillä.

Minä väitän että meillä on hinta/laatusuhde kohdallaan mutta en nuoleskele asiakkaita.Sillälailla valikoituu porukka minkä kanssa oikeasti pärjään.Loput saa minun puolesta ostaa vaikka homoyltä,*****tapiolta,lierolta tai mistä parhaaksi näkee.On jokaisen oma valinta

Ja jos tuon ikäisen pitää isältään lupa kysyä niin sitten pitää kyllä miettiä kummankin käytöstään tykönään..

Mina sitä oon sellainen mies että en kysele tekemisiini lupaa isältäni,veljeltäni,akaltani,asiakkailtani enkä kenentäkään muulta,neuvoja saatan kyselläkkin.


Kyllähän siihen keltaiseen vanteeseen katse kiinnittyy, ei voi mitään.. Meidän pihasta ei sitä löydy, eikä tule löytymään.

minulla taas ei oo varaa pitää huonoja koneita eikä varsinkaan kerran elämässä tapahtuvaa Helsingin reissua varten


Minä olisin kyllä vienyt herroille sen oikean sonnin ja lehmän, siinäpä olisi ollut ihmettä kerrakseen..ja vanhan Valtran, mikä vielä pääosin oli suomalaista alkuperääkin.
Viljelijöitä et samaan veneeseen saa..näkeehän sen täälläkin..  Toiset ovat kulta-ajan eläneet, toiset yrittää suossa rämpiä..ei huolet ole yhteisiä. Lisänä vielä eri alueitten eri tulkinnat laeista. Kansanedustajat keräilee näppärästi sitten tästä maaperästä irtopisteitä, mutta tulokset ovat yhtä tyhjän kanssa..vai mitäs tämä blondi on oikeasti saanut aikaan?? Sananhelinää ja edustavia valokuvia.. ::)

Ketä blondia tarkoitat?
Mielenosoitukset on joskus paikallaan, mutta jatkuvaan käytökseen niitä ei kannata ottaa..tuvassakin alkaa äkkiä savuttaa, kun kattilat kolisee liiaksi..kyllä vähemmänkin esillä olon pitää tuottaa tulosta, tai muuten vastapuoli on joko kuuro tai sitten siinä on älyssä vikaa...eli koko show menee ihan hukkaan..
Tällä mielenosoituksella saatiin kuluttajien tuki ja se on tärkein saavutus...heitä ei kannata liikaa härkkiä.
Asiakkaista kannattaa kyllä nykyään pitää kiinni, tavalla tai toisella. Maatalouden alalla  ne vähenevät joka päivä. Jopa Hankkijalla on tämä hoksattu..se myyjä tuli tiskin takaa yllättävän näppärästi ja palvelu pelasi, tosin myös nuoleskelukin..
Mutta ei se saa minun mielipidettäni paikasta silti muuttumaan..mutta eipä kannata kilpailijaakaan mollata, vaan tehdä asiat heitä paremmin..
Neuvojen kysymisessä ei ole mitään hävettävää..sitähän varten niitä virkamiehiä ja neuvojia on..minä ainakin teen parhaani mukaan heidän elämästään helvettiä..päiväunia ei ehdi työpaikalla vetämään..eikä auta joutua puhelimen tavoittamattomiin, siihen auttaa kummasti se seuraava porras..

Ai, etkö sinä tätä blondia tunne?? Ihan oli kehuttu jopa meitin mainosjulkaisussa... Nyt on maajussit tapetilla, kun heillä saa näkyvyyttä enemmän kuin mamuilla.. Koskihan se..nätti plikka, mutta kokemusta ja näyttöjä puuttuu, mutta kyllä Hjallis opettaa..

Ja mitäs tämä on olevinaan, eikö tämän pitänyt olla vastaisku MTK:lle ja kaikki silmäätekevät ovat jo liittyneet.. Varsinainen iilimatojengi..eivät saaneet itse mitään aikaan, nyt siipeilevät tähän.. Olisiko nyt aika miettiä, kuka näidenkin palkan maksaa??? ::)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Farmers of the world,unite!
  MTK:tahan johtivatkin tuotteita ostavien virmojen pomot ja "luottamushenkilöt" joiden tehtävä olikin vain luottaa..

Viimeksi muokattu: 27.03.16 - klo:08:21 kirjoittanut iskra

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Farmers of the world,unite!
ja senkin tiedän että syksyllä homma kuivui kun ei löytynyt selkeää järjestäjää.
Järjestäjähän syksyllä tiedettiin, mutta osallistujat olivat kyllä hukassa..

Niin oli.Piti oottaa että huomataan kun rahat on oikeasti loppu

Jokainen tekee ostopäätökset tyylillään, mutta tänään taitaa euro olla tässäkin tapauksessa ratkaiseva tekijä..ainakin meillä.

Minä väitän että meillä on hinta/laatusuhde kohdallaan mutta en nuoleskele asiakkaita.Sillälailla valikoituu porukka minkä kanssa oikeasti pärjään.Loput saa minun puolesta ostaa vaikka homoyltä,*****tapiolta,lierolta tai mistä parhaaksi näkee.On jokaisen oma valinta

Ja jos tuon ikäisen pitää isältään lupa kysyä niin sitten pitää kyllä miettiä kummankin käytöstään tykönään..

Mina sitä oon sellainen mies että en kysele tekemisiini lupaa isältäni,veljeltäni,akaltani,asiakkailtani enkä kenentäkään muulta,neuvoja saatan kyselläkkin.


Kyllähän siihen keltaiseen vanteeseen katse kiinnittyy, ei voi mitään.. Meidän pihasta ei sitä löydy, eikä tule löytymään.

minulla taas ei oo varaa pitää huonoja koneita eikä varsinkaan kerran elämässä tapahtuvaa Helsingin reissua varten


Minä olisin kyllä vienyt herroille sen oikean sonnin ja lehmän, siinäpä olisi ollut ihmettä kerrakseen..ja vanhan Valtran, mikä vielä pääosin oli suomalaista alkuperääkin.
Viljelijöitä et samaan veneeseen saa..näkeehän sen täälläkin..  Toiset ovat kulta-ajan eläneet, toiset yrittää suossa rämpiä..ei huolet ole yhteisiä. Lisänä vielä eri alueitten eri tulkinnat laeista. Kansanedustajat keräilee näppärästi sitten tästä maaperästä irtopisteitä, mutta tulokset ovat yhtä tyhjän kanssa..vai mitäs tämä blondi on oikeasti saanut aikaan?? Sananhelinää ja edustavia valokuvia.. ::)

Ketä blondia tarkoitat?
Mielenosoitukset on joskus paikallaan, mutta jatkuvaan käytökseen niitä ei kannata ottaa..tuvassakin alkaa äkkiä savuttaa, kun kattilat kolisee liiaksi..kyllä vähemmänkin esillä olon pitää tuottaa tulosta, tai muuten vastapuoli on joko kuuro tai sitten siinä on älyssä vikaa...eli koko show menee ihan hukkaan..
Tällä mielenosoituksella saatiin kuluttajien tuki ja se on tärkein saavutus...heitä ei kannata liikaa härkkiä.
Asiakkaista kannattaa kyllä nykyään pitää kiinni, tavalla tai toisella. Maatalouden alalla  ne vähenevät joka päivä. Jopa Hankkijalla on tämä hoksattu..se myyjä tuli tiskin takaa yllättävän näppärästi ja palvelu pelasi, tosin myös nuoleskelukin..
Mutta ei se saa minun mielipidettäni paikasta silti muuttumaan..mutta eipä kannata kilpailijaakaan mollata, vaan tehdä asiat heitä paremmin..
Neuvojen kysymisessä ei ole mitään hävettävää..sitähän varten niitä virkamiehiä ja neuvojia on..minä ainakin teen parhaani mukaan heidän elämästään helvettiä..päiväunia ei ehdi työpaikalla vetämään..eikä auta joutua puhelimen tavoittamattomiin, siihen auttaa kummasti se seuraava porras..

Ai, etkö sinä tätä blondia tunne?? Ihan oli kehuttu jopa meitin mainosjulkaisussa... Nyt on maajussit tapetilla, kun heillä saa näkyvyyttä enemmän kuin mamuilla.. Koskihan se..nätti plikka, mutta kokemusta ja näyttöjä puuttuu, mutta kyllä Hjallis opettaa..

Ja mitäs tämä on olevinaan, eikö tämän pitänyt olla vastaisku MTK:lle ja kaikki silmäätekevät ovat jo liittyneet.. Varsinainen iilimatojengi..eivät saaneet itse mitään aikaan, nyt siipeilevät tähän.. Olisiko nyt aika miettiä, kuka näidenkin palkan maksaa??? ::)

Mitenniin vastaisku MTK:lle?olen ollut jo liiankin kauan MTK:n toiminnassa mukana ja tuo ryhmä liittyy siihen ainakin minun osalta.Ilman MTK:ta tuollainen marssi olisi mennyt rähinäksi ja varmasti kaupunkilaisten sympatia olisi jäänyt saamatta.Blondia kyselin kun tässä on pari muutakin blondia ollut tapetilla mm.meikäläinen

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Farmers of the world,unite!
mutta miksi tuo vasepooki. eikö ole toiminnalle mitään järkevää kanavaa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Farmers of the world,unite!
ja senkin tiedän että syksyllä homma kuivui kun ei löytynyt selkeää järjestäjää.
Järjestäjähän syksyllä tiedettiin, mutta osallistujat olivat kyllä hukassa..

Niin oli.Piti oottaa että huomataan kun rahat on oikeasti loppu

Jokainen tekee ostopäätökset tyylillään, mutta tänään taitaa euro olla tässäkin tapauksessa ratkaiseva tekijä..ainakin meillä.

Minä väitän että meillä on hinta/laatusuhde kohdallaan mutta en nuoleskele asiakkaita.Sillälailla valikoituu porukka minkä kanssa oikeasti pärjään.Loput saa minun puolesta ostaa vaikka homoyltä,*****tapiolta,lierolta tai mistä parhaaksi näkee.On jokaisen oma valinta

Ja jos tuon ikäisen pitää isältään lupa kysyä niin sitten pitää kyllä miettiä kummankin käytöstään tykönään..

Mina sitä oon sellainen mies että en kysele tekemisiini lupaa isältäni,veljeltäni,akaltani,asiakkailtani enkä kenentäkään muulta,neuvoja saatan kyselläkkin.


Kyllähän siihen keltaiseen vanteeseen katse kiinnittyy, ei voi mitään.. Meidän pihasta ei sitä löydy, eikä tule löytymään.

minulla taas ei oo varaa pitää huonoja koneita eikä varsinkaan kerran elämässä tapahtuvaa Helsingin reissua varten


Minä olisin kyllä vienyt herroille sen oikean sonnin ja lehmän, siinäpä olisi ollut ihmettä kerrakseen..ja vanhan Valtran, mikä vielä pääosin oli suomalaista alkuperääkin.
Viljelijöitä et samaan veneeseen saa..näkeehän sen täälläkin..  Toiset ovat kulta-ajan eläneet, toiset yrittää suossa rämpiä..ei huolet ole yhteisiä. Lisänä vielä eri alueitten eri tulkinnat laeista. Kansanedustajat keräilee näppärästi sitten tästä maaperästä irtopisteitä, mutta tulokset ovat yhtä tyhjän kanssa..vai mitäs tämä blondi on oikeasti saanut aikaan?? Sananhelinää ja edustavia valokuvia.. ::)

Ketä blondia tarkoitat?
Mielenosoitukset on joskus paikallaan, mutta jatkuvaan käytökseen niitä ei kannata ottaa..tuvassakin alkaa äkkiä savuttaa, kun kattilat kolisee liiaksi..kyllä vähemmänkin esillä olon pitää tuottaa tulosta, tai muuten vastapuoli on joko kuuro tai sitten siinä on älyssä vikaa...eli koko show menee ihan hukkaan..
Tällä mielenosoituksella saatiin kuluttajien tuki ja se on tärkein saavutus...heitä ei kannata liikaa härkkiä.
Asiakkaista kannattaa kyllä nykyään pitää kiinni, tavalla tai toisella. Maatalouden alalla  ne vähenevät joka päivä. Jopa Hankkijalla on tämä hoksattu..se myyjä tuli tiskin takaa yllättävän näppärästi ja palvelu pelasi, tosin myös nuoleskelukin..
Mutta ei se saa minun mielipidettäni paikasta silti muuttumaan..mutta eipä kannata kilpailijaakaan mollata, vaan tehdä asiat heitä paremmin..
Neuvojen kysymisessä ei ole mitään hävettävää..sitähän varten niitä virkamiehiä ja neuvojia on..minä ainakin teen parhaani mukaan heidän elämästään helvettiä..päiväunia ei ehdi työpaikalla vetämään..eikä auta joutua puhelimen tavoittamattomiin, siihen auttaa kummasti se seuraava porras..

Ai, etkö sinä tätä blondia tunne?? Ihan oli kehuttu jopa meitin mainosjulkaisussa... Nyt on maajussit tapetilla, kun heillä saa näkyvyyttä enemmän kuin mamuilla.. Koskihan se..nätti plikka, mutta kokemusta ja näyttöjä puuttuu, mutta kyllä Hjallis opettaa..

Ja mitäs tämä on olevinaan, eikö tämän pitänyt olla vastaisku MTK:lle ja kaikki silmäätekevät ovat jo liittyneet.. Varsinainen iilimatojengi..eivät saaneet itse mitään aikaan, nyt siipeilevät tähän.. Olisiko nyt aika miettiä, kuka näidenkin palkan maksaa??? ::)

Mitenniin vastaisku MTK:lle?olen ollut jo liiankin kauan MTK:n toiminnassa mukana ja tuo ryhmä liittyy siihen ainakin minun osalta.Ilman MTK:ta tuollainen marssi olisi mennyt rähinäksi ja varmasti kaupunkilaisten sympatia olisi jäänyt saamatta.Blondia kyselin kun tässä on pari muutakin blondia ollut tapetilla mm.meikäläinen
Ai hitto..niipä tosiaan..tuo blondi on nyt vain tällaisista aivottomista kanoista aina paikallaan, kuten tämä Hjalliksen säärtä pitkin kapuava..taisi kyllä nyt valita oikean säären.
Joo...rähinäksi..näin kirkkouskovaisena Lunttilan messu ei kirkonportaille oikein istunut..
Mutta onhan se parempi, että MTK herää edes nyt, kun paska on jo kirjaimellisesti housuissa ja ensimmäiset pakkohuutokaupat tosiasia. Edelleenkin olisi sielläkin aika tiukan itsetutkiskelun paikka.. Nyt huudetaan kriisitukea avuksi, kun pitäisi tehdä pitkänlinjan korjauksia.  Ei tämä ole kuin pikku palojen sammuttelua, kun pitäisi saada se koko palopesäke tuhottua..
Eikä tätä linjaa muuteta kapinoilla tai mielenosoituksilla, vaan  sillä oikealla vaikuttamisella, eli lobbaamalla EU:n käytävillä..suomalaiset poliitikot ovat jo aikaa sitten junasta jääneitä.. ::) ::)

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Farmers of the world,unite!
mutta miksi tuo vasepooki. eikö ole toiminnalle mitään järkevää kanavaa.

Luuletko että ilman facebookin maajussit ryhmää tuollaisen porukan mobilisoiminen olisi mahdollista?On vain nykyaikaa.Sata vuotta sitten on ollut samanlaisia änkyröitä jotka on mananneet että meillehän ei mitään sanomalehtiä tilata.