Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rysselis posahtanunna!  (Luettu 8557 kertaa)

maalaistollukka

  • Vieras
Vs: Rysselis posahtanunna!
Kaiken takana on kumminnii isis. Tästälähin ainai parempi pysyä kotpuolessa!!!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Rysselis posahtanunna!

Mikä sai euroopan päättäjät ihastumaan islamiin ja sen soluttautujiin?

Yhdellä sanalla: liberalismi.

Tuota aatetta Suomalaisista edustaa mm. Stubb, Orpo ja tietenkin maanpetturi Katainen.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Rysselis posahtanunna!
Suomeen iske..täällähän pitää jo melkoiset kinkerit olla, että kiinnostuisivat.. ::)

Tämä viestisi jää aikakirjoihin. :o
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Rysselis posahtanunna!
Impivaaraan jos pommin tuo niin eihän siitä muuta haittaa ole kuin ääni. Radiopeltorit pääs... ei muutenkaan olis huomannu. 8)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Rysselis posahtanunna!
Näinhän siinä käy ihmiselle, joka on uhmakas ja ei usko Jumalaan. Rangaistuksen makua. Minulla on ollut varjelusta ja uskon sen johtuvan siitä, että olen Jumalaa pelkäävä mies.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Rysselis posahtanunna!
Näinhän siinä käy ihmiselle, joka on uhmakas ja ei usko Jumalaan. Rangaistuksen makua. Minulla on ollut varjelusta ja uskon sen johtuvan siitä, että olen Jumalaa pelkäävä mies.

   Minä en usko, ja silti hengissä. Joskus tullu katottua Kalasnikovin piippua siitä tähtäin päästä. Eikä pelottanu.  :)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8475
Vs: Rysselis posahtanunna!
Syypäänä ovat tietenkin fundamentalisti hindut, eiku kristityt, eiku...

Suvakit hei, onko yllättävää?
 >:(
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Rysselis posahtanunna!
Soini saa jatkojytkyn jatkon.

Twitterissä/facebookissa persut on jo nyt päässeet raadolle herkuttelemaan. Nam nam. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Rysselis posahtanunna!
Näinhän siinä käy ihmiselle, joka on uhmakas ja ei usko Jumalaan. Rangaistuksen makua. Minulla on ollut varjelusta ja uskon sen johtuvan siitä, että olen Jumalaa pelkäävä mies.
Taidatte te "vääräuskoiset" olla ensimmäisenä "asialistalla" kun ette Islamin uskoon taivu.  ::)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rysselis posahtanunna!
Näinhän siinä käy ihmiselle, joka on uhmakas ja ei usko Jumalaan. Rangaistuksen makua. Minulla on ollut varjelusta ja uskon sen johtuvan siitä, että olen Jumalaa pelkäävä mies.
Taidatte te "vääräuskoiset" olla ensimmäisenä "asialistalla" kun ette Islamin uskoon taivu.  ::)
Voi kiesus...mihin suuntaan tässä on nyt ruvetta pokkuroimaan, ettei vain pommin tielle osus..ja sataako niitä nyt mistä suunnasta. ???

Köntys

  • Vieras
Vs: Rysselis posahtanunna!

Joka jumalalle kumartaa se allahille pyllistää  8)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Rysselis posahtanunna!
Ja euroopassa alkoi rasismin vastainen viikkokin. Ei pitäisi jahdata ketään terroristin näköistä. :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Rysselis posahtanunna!
Toivottavasti se kaali räjähti tuolla Brysselissä  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Rysselis posahtanunna!
Toivottavasti se kaali räjähti tuolla Brysselissä  ???

Kualiko, kysys savolaene?  :D

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Rysselis posahtanunna!
Soini saa jatkojytkyn jatkon.

Twitterissä/facebookissa persut on jo nyt päässeet raadolle herkuttelemaan. Nam nam. :)

Niin,sua kun vit uttaa se, kun suvaitsevaisuutesi saa näpeilleen ja pahasti, niin käytät termiä " herkuttelu" :o

Perussuomalaiset on ainoa puolue, jollain realismia maahanmuuttopoliittisessa linjassaan. Onneksi kokoomusnuoret iki -ihanan Suskun johdolla ovat pitkälti samoilla linjoilla.

 Heeeiii...! Meillä on siis vielä toivoa! ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!