Kyllähän se on välillä kylmännyt laskua kirjoittaa kun joskus teen itsekin huoltoja ja remontteja koneisiin ja ihan Hitech-Mezzonkin kaikki huollot venttiilien säätöinen ja öljyineen ja suodattiimineen menee verollisena sinne 1300 euron luokkaan, ja N-sarja yli puolentoista tonnin, niin mitä tuleekaan jossakin uudessa ja isossa kun kaikki tarvikkeet tuplahintaiset, enemmän työtä ja öljyäkin yli tynnyrillinen yhteensä. Olen laskuttanut työstä 50 + alv, toistaiseksi on kelvannut se hinta kylällä mitä nyt muiden hommien ohessa ehtii tehdä näitä konejutskia.
Sikäli aina käytettävissä oleva ja kohtuullisen toimiva huoltohalli puoltaa paikkaansa. Kun itsellä on vaan aikaa huoltaa koneita, niin pidän ihan hyvänä hankkeena.
Tänään trukkiin uudet jarruhihnat vanhoihin kenkiin liimaten. Liima kympin, hihna noin 25 euroa. Uudet jarrukengät, pari, 812€ alv.0. Työtä jonkinverran kun piti purkaa, samalla kummallekin puolelle vetoakselin uudet stefat ja jarrujen herkistelyä muutenkin. Toivottavasti pitää ja toimii
Yllä hyvä syy rempata itse, jos vain mahdollista ja aikaa.