Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Matti V. meidän pressa  (Luettu 6070 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Matti V. meidän pressa
Mitä merkitystä presidentillä ilman valtaoikeuksia.....

Ehkä parempi näin....

Joten ihan sama kuka seuraavaksi  tulee...

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Matti V. meidän pressa
Urkki oli hyvä presidentti ja nyt meillä on taas kolmenkymmenen vuoden tauon jälkeen hyvä presidentti, paras mahdollinen mitä olla voi. Liian pienin valtaoikeuksin vain.

Valitettavasti löytyy niin kovia kepulaisia että äänestävät vaikka pystyyn nostettua sikaa, jos se keskustan ehdokkaaksi nimitetään. Ja toisella kierroksella jäävät kotiin kun ehdokkaansa ei päässyt sinne :'(

No Paavo on oman puolueensa ehdokas ja Matti KePun. Ovat sitten vastakkain kakkoskierroksella  8) Selviäisi kumman takki vinhemmin pyörii  ;D
kumpaakohan peräkammarista äänestettäisiin  ;) :D ;D 8)
Jäisin kotiin, tai lähtisin ostamaan Viipurin kauppahallista kärpäsentoukkia pilkkimiehille.
kyllä minä ihan vakavissani oon miettiny että kokoomus joutuu pyytämään väyrystä ehdokkaakseen kun kun ketään vakavasti otettavaa ei oikein tahdo löytyä, niinistö vaan harmaantuu ja vanhemmiten alkaa kurtistumaankin ja jennillä siloset  posket punottaa kuin linnan juhlien adjutantilla :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Harmaat hapsethan ovat elämänkokemuksen tuoman viisauden merkki! Eikö niin? 8)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Matti V. meidän pressa

Harmaat hapsethan ovat elämänkokemuksen tuoman viisauden merkki! Eikö niin? 8)
[/quote]

   Yhtään en muista minkävärinen oli Urkin tukka.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Matti V. meidän pressa
   Yhtään en muista minkävärinen oli Urkin tukka.
Ja myös: Järki ja hiukset eivät samaan päähän mahdu!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Matti V. meidän pressa
   Yhtään en muista minkävärinen oli Urkin tukka.
Ja myös: Järki ja hiukset eivät samaan päähän mahdu!
joo ja tyhjä lato ei tartte kattoo  ;) :D ;D 8)

meinaakohan freemountain alkaa pressaksi salen jälkeen kun ei viitti narsististubbii haastaa, stubbille varmaan tuodaan  itsenäisyyspäivän juhlissa eteiseen paffimukissa kahvetta ja kantapala nisupitkosta jos vapaavuoresta pressa tuloo 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Matti V. meidän pressa


meinaakohan freemountain alkaa pressaksi salen jälkeen kun ei viitti narsististubbii haastaa, stubbille varmaan tuodaan  itsenäisyyspäivän juhlissa eteiseen paffimukissa kahvetta ja kantapala nisupitkosta jos vapaavuoresta pressa tuloo 8) 8) 8) 8)
[/quote]

  Sillä saattaa olla senverran realistiset ajatukset että tietää sen ettei tästä hommasta selvitä ihan vantaastista hihkumalla.. kyllä minä luulen että tässä vielä leikataankin rajusti ja pudotetaan etuuksia kaikilta (pl. tietysti toi ylin porras), ja silloin varmaan tulee tappouhkauksia yhdelle jos toisellekin niitä leikkauksia tekemään joutuville..
  Saattaa kesään mennessä loppua Sipinkin pienoiset virneet suupielistä..

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Matti V. meidän pressa
[quo

Äänestin homoa viimeksi ja hyvin meni  ;D N
Niin siiss mäkii! Ollaax me niin samixii hei? Mut äänesticx sää siiss Pekuu vai Arhista? Hih!  :-*   :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Matti V. meidän pressa
Urkki oli hyvä presidentti ja nyt meillä on taas kolmenkymmenen vuoden tauon jälkeen hyvä presidentti, paras mahdollinen mitä olla voi. Liian pienin valtaoikeuksin vain.


Jep jep, muitakin yhtäläisyyksiä löytyy. Sale on terveydeltään melekein yhtä pehmeässä kunnossa kuin Urkki toiseksviimeisellä kaudellaan, mitä nyt pää vielä toistaiseksi hieman paremmin pelittää. Epäilen että Salesta olis toiselle kaudelle. Ja tämä jos mikä on onneksi isänmaalle.

Matilla muisti pätki ja polvet petti jo vuosia sitten...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Matti V. meidän pressa
  Keput ajattelevat että kun ajoissa laittavat ehdokkaan esille niin on vastaisku Paavolle, mutta luulen että Mokan ehdokkuus päinvastoin nostaa Paten kannatusta kepulaisissakin.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Matti V. meidän pressa
Jos Vanhasesta  ja Väyrysestä joutuu valitsemaan niin minä otan pakolaisstatuksen ja muutan Ruotsiin..olkoon paska. ::)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Matti V. meidän pressa
Jos Vanhasesta  ja Väyrysestä joutuu valitsemaan niin minä otan pakolaisstatuksen ja muutan Ruotsiin..olkoon paska. ::)


eikös nuot molemmat ole kepuloita. ei kummastakaan tule presidenttiä. eikä tule ollistakaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Matti V. meidän pressa
Eli ei tarvi vielä ruottia ruveta opettelemaan..huoh, minä jo säikähdin. ;D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Matti V. meidän pressa
Jos Vanhasesta  ja Väyrysestä joutuu valitsemaan niin minä otan pakolaisstatuksen ja muutan Ruotsiin..olkoon paska. ::)


eikös nuot molemmat ole kepuloita. ei kummastakaan tule presidenttiä. eikä tule ollistakaan.

   Luulen että Väykkyä viimeks äänestivät monet muutkin kuin kepuloiset..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Matti V. meidän pressa
Jos Vanhasesta  ja Väyrysestä joutuu valitsemaan niin minä otan pakolaisstatuksen ja muutan Ruotsiin..olkoon paska. ::)


eikös nuot molemmat ole kepuloita. ei kummastakaan tule presidenttiä. eikä tule ollistakaan.

   Luulen että Väykkyä viimeks äänestivät monet muutkin kuin kepuloiset..

Voimakolmikon ankaran vaalityön ansiosta nuin varmasti käviki...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Matti V. meidän pressa
Mitä merkitystä presidentillä ilman valtaoikeuksia.....

Ehkä parempi näin....

Joten ihan sama kuka seuraavaksi  tulee...
Kavennetuista valtaoikeuksista huolimatta presidentti johtaa ulkopolitiikkaa. Itse ainakin haluaisin ettei Suomesta lähde Putinin ja USA:n presidentin kanssa, kuka se silloin onkaan, keskustelemaan "anteeksi että olen olemassa"-tyyppi, mies jolla on huono ulosanti ja ei ollenkaan supliikkitaitoa.