Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Metsästys mökki  (Luettu 6173 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: Metsästys mökki


neuvoisin noin niinkuin yhteihengen vuoksi neuvottelemaan vuokra paikasta uudelleen tai onhan sinulla hyvä syy liittyä metsästysporukkaan myös.

En haluais riitantua, mutta niinkuin on mökki mun maalla jonka joku muu käyttää, hirvet ja peurat syö kaiken.
Se nyt on pieni, olisko 15m2 ja ei minkään  näköstä tietä sinne.

Ei kait hirvet ja peurat sitä mökkiä käytä tukikohtanaan, kait se on metsästäjien käytössä jotka ampuvat nuo elukat tai pitävät ainakin kurissa  ::)

jompsa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Vs: Metsästys mökki
Vie sinne mökille kasa polttopuita. Sano kaikille, jotta sinne saa retkeillä jos haluaa. Saat itse hyvän mielen, olet antanut joillekkin paikan retkeillä luonnossa ja tutut ja kaverit taputtaa selkään jotta 'oot sie reilu mies'.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Metsästys mökki
Mulla on yhden metsäpalstan takalaidassa mökki. Se on siiretty sinne joskus 60 luvulla kun pari omistajaa sitten oli melkein kuollut. Hänen pojilta ei ikinä mitään kysytty, eikä mitään sopimuksia. Mulla toi metsä ollut nyt yli 10v, eikä kukaan metsästys miehistä ikiänä puhunut siitä. Minkäänlaista vuokra sopimusta metsästyksestä ei ole, hirvilihaa ne tuo joka syksy. Nyt uusia ihhmisiä mesästysjohdossa ja liikehdintää siellä on enemän.   Kenen se mökki se nyt sitten oikeesti on?

Pari omistajaa oli sitten kuollut, tosin vain melkein?
Joku oli melkein kuollut pari omistajaa (omistajuutta) sitten?

Kenen pojilta ei kysytty? Kuka ei kysynyt? Siirsitkö sinä sen mökin melkein kuoleen pojilta kysymymättä?

Missä sitä liikehdintää on enemmän? Mökissä, metsässä vai metsästysseuran johdossa?

Pienten tarkennusten jälkeen helpompi ottaa kantaa.

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: Metsästys mökki
Mulla on yhden metsäpalstan takalaidassa mökki. Se on siiretty sinne joskus 60 luvulla kun pari omistajaa sitten oli melkein kuollut. Hänen pojilta ei ikinä mitään kysytty, eikä mitään sopimuksia. Mulla toi metsä ollut nyt yli 10v, eikä kukaan metsästys miehistä ikiänä puhunut siitä. Minkäänlaista vuokra sopimusta metsästyksestä ei ole, hirvilihaa ne tuo joka syksy. Nyt uusia ihhmisiä mesästysjohdossa ja liikehdintää siellä on enemän.   Kenen se mökki se nyt sitten oikeesti on?

Pari omistajaa oli sitten kuollut, tosin vain melkein?
Joku oli melkein kuollut pari omistajaa (omistajuutta) sitten?

Kenen pojilta ei kysytty? Kuka ei kysynyt? Siirsitkö sinä sen mökin melkein kuoleen pojilta kysymymättä?

Missä sitä liikehdintää on enemmän? Mökissä, metsässä vai metsästysseuran johdossa?

Pienten tarkennusten jälkeen helpompi ottaa kantaa.
  Varsin asiallisia kysymyksiä  8) Itsekään en ymmärtänyt kuin ehkä puolet  :-X
Itselläni on itsetehty kota metsäs ja ainakin siellä polttopuut vähenee ja tyhjät kaljatölkit lisääntyy.  ???

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Metsästys mökki
Mulla on yhden metsäpalstan takalaidassa mökki. Se on siiretty sinne joskus 60 luvulla kun pari omistajaa sitten oli melkein kuollut. Hänen pojilta ei ikinä mitään kysytty, eikä mitään sopimuksia. Mulla toi metsä ollut nyt yli 10v, eikä kukaan metsästys miehistä ikiänä puhunut siitä. Minkäänlaista vuokra sopimusta metsästyksestä ei ole, hirvilihaa ne tuo joka syksy. Nyt uusia ihhmisiä mesästysjohdossa ja liikehdintää siellä on enemän.   Kenen se mökki se nyt sitten oikeesti on?

Pari omistajaa oli sitten kuollut, tosin vain melkein?Halvaantunut ?
Joku oli melkein kuollut pari omistajaa (omistajuutta) sitten?Infarkti ?

Kenen pojilta ei kysytty? Kuka ei kysynyt? Siirsitkö sinä sen mökin melkein kuoleen pojilta kysymymättä?

Missä sitä liikehdintää on enemmän? Mökissä, metsässä vai metsästysseuran johdossa?Läheisessä muurahaispesässä.?

Pienten tarkennusten jälkeen helpompi ottaa kantaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3122
Vs: Metsästys mökki
Mulla on yhden metsäpalstan takalaidassa mökki. Se on siiretty sinne joskus 60 luvulla kun pari omistajaa sitten oli melkein kuollut. Hänen pojilta ei ikinä mitään kysytty, eikä mitään sopimuksia. Mulla toi metsä ollut nyt yli 10v, eikä kukaan metsästys miehistä ikiänä puhunut siitä. Minkäänlaista vuokra sopimusta metsästyksestä ei ole, hirvilihaa ne tuo joka syksy. Nyt uusia ihhmisiä mesästysjohdossa ja liikehdintää siellä on enemän.   Kenen se mökki se nyt sitten oikeesti on?

Pari omistajaa oli sitten kuollut, tosin vain melkein?
Joku oli melkein kuollut pari omistajaa (omistajuutta) sitten?

Kenen pojilta ei kysytty? Kuka ei kysynyt? Siirsitkö sinä sen mökin melkein kuoleen pojilta kysymymättä?

Missä sitä liikehdintää on enemmän? Mökissä, metsässä vai metsästysseuran johdossa?

Pienten tarkennusten jälkeen helpompi ottaa kantaa.

Joo, siis metsänomistaja jolta minä ton metsän olen ostanut ja omistaja ennen sitä oli yli 90v dementikko kun silloiset metsästysmiehet on siirtänyt mökin sinne. Dementikon poijat ei tieneet mistään sopimuksista mökistä. Koko sen ajan mitä mä olen sen metsän omistanut, sitä mökillä ei kukaan ole käyttänyt.
Nyt vanhat metsästysmiehet kuollut pois, nuorempia muualta tulleita metsästäjiä on liitynt paikaliseen metsästyseuraan ja alkanut käytää sitä mökkiä.