Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tapahtui tosielämässä (onnellinen loppu :) )  (Luettu 22014 kertaa)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19965
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Tapahtui tosielämässä (onnellinen loppu :) )
Ei pysy asiassa ei.

-SS-

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Tapahtui tosielämässä (onnellinen loppu :) )
Piti lukea koko ketju alusta lähtien. Ja tähänkö taas tultiin. Mutta kannattaa siis pitää ne turvankiskonnat mahassaan, täällä kannata avautua kuin asiasta jos siitäkään.
Kossupullo ja liukas köysi piironkiin varalle jos tarvetta tulee. Siis kiskoa sitä turpaa. Kerrankin ilman Loimaan porukan häirintää. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Tapahtui tosielämässä (onnellinen loppu :) )
Piti lukea koko ketju alusta lähtien. Ja tähänkö taas tultiin. Mutta kannattaa siis pitää ne turvankiskonnat mahassaan, täällä kannata avautua kuin asiasta jos siitäkään.
Kossupullo ja liukas köysi piironkiin varalle jos tarvetta tulee. Siis kiskoa sitä turpaa. Kerrankin ilman Loimaan porukan häirintää. :)

Minun piikkiini kai tämä menee, kun erehdyin vanhoja kaivelemaan. 3 sivua SAS:n venkoilua ja tekosyitä tuli vastaukseksi. :-\
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Tapahtui tosielämässä (onnellinen loppu :) )
Kaikki tekee virheitä, mutta viisas ei tee samaa virhettä kahta kertaa.
Eniten mua ottaa kupoliin esimerkiksi työntekijän sähläyksissä kun selitetään sitä ja tätä ja ittessä ei ollu vikaa, jos ei myönnä tehneensä virhettä, niin siitä ei opi ja varmuudella tekee saman mokan uudestaan.
Edesmennyt mummuni joskus totesi hyvin, että jos ei mieltään pahoita niin ei tapojansa paranna..

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Tapahtui tosielämässä (onnellinen loppu :) )
Mä olen joskus todennut että niin kauan kuin virheen tekeminen harmittaa tekijää niin ei ole mitään hätää. Sitten kun tulee tietynlainen välinpitämättömyys virheitä kohtaan niin sitten ollaan vaarallisilla\ kalliilla vesillä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.