Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Investointituet  (Luettu 5893 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Investointituet
Kuinkahan vaikeeta on salaojaavustusten vaihto uusille ehdoille?Tuli laitettua jo ensimmäisellä haulla.

Onnistuu, ellet ole aloittanut putkenlaskua.
Perut ehdollisesti ensimmäisen haun, ja teet uuden hakemuksen.

Syksyllä tuli puhelu TE-keskuksesta. Oikein sydän hypähti, että minkä mokan olen taasen onnistunut tekemään: korkotukipäätöksen tehnyt tarkastaja näet soitti, ja kysyi josko olen jo aloittanut ojituksen? No minä siihen, että en vielä kun oli märkää jajaja...

Kertoi sitten mahdollisuudesta hakea uudemman kerran nyt kun avustustakin olisi tarjolla. Pistin uuden hakemuksen vetämään 9. päivän hakuun.


Juu näin oli.Tänään hakemus sisään.15 ha ojitukses tuo jo vähä vaikutti.

Iskä ojittaa ja +200 kattoo mettän puolelta.
Kui mää ain olen paras?

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Investointituet
Kuinkahan vaikeeta on salaojaavustusten vaihto uusille ehdoille?Tuli laitettua jo ensimmäisellä haulla.

Onnistuu, ellet ole aloittanut putkenlaskua.
Perut ehdollisesti ensimmäisen haun, ja teet uuden hakemuksen.

Kertoi sitten mahdollisuudesta hakea uudemman kerran nyt kun avustustakin olisi tarjolla. Pistin uuden hakemuksen vetämään 9. päivän hakuun.


Juu näin oli.Tänään hakemus sisään.15 ha ojitukses tuo jo vähä vaikutti.

Hieno homma! Siinä tosiaan investoinnin takaisinmaksuaika hiventä enempi nytkähtää lyhyemmäksi. Kaikkine elinkelvottomuus suunnitelmineen, tämä uusi investointitukijärjestelmä jättääkin jo automaattisesti kaikki pienemmät hakemukset harkinta vaiheessa pöytälaatikkoon.

Uutta päätöstä ja hyviä ojituskelejä odotellessa...
Slippin 'n sliding

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Investointituet
Kuinkahan vaikeeta on salaojaavustusten vaihto uusille ehdoille?Tuli laitettua jo ensimmäisellä haulla.

Onnistuu, ellet ole aloittanut putkenlaskua.
Perut ehdollisesti ensimmäisen haun, ja teet uuden hakemuksen.

Syksyllä tuli puhelu TE-keskuksesta. Oikein sydän hypähti, että minkä mokan olen taasen onnistunut tekemään: korkotukipäätöksen tehnyt tarkastaja näet soitti, ja kysyi josko olen jo aloittanut ojituksen? No minä siihen, että en vielä kun oli märkää jajaja...

Kertoi sitten mahdollisuudesta hakea uudemman kerran nyt kun avustustakin olisi tarjolla. Pistin uuden hakemuksen vetämään 9. päivän hakuun.


Juu näin oli.Tänään hakemus sisään.15 ha ojitukses tuo jo vähä vaikutti.

Iskä ojittaa ja +200 kattoo mettän puolelta.
Mulla on viä mettää,ja mettärahoja.Ojittaan aatelin kuitenkin ottaa ammattilaisen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Investointituet

Ojittaan aatelin kuitenkin ottaa ammattilaisen.

[/quote]

***Meinnaakko äireen päästää kaivurin puikkoihin?
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Investointituet
Meirän äitee kaivais teiränki salaojat kunnolla.Sitä sanotaanki tääläpäin laaserimammaksi kun on niin tarkkasilmänen,kaadot aina kohillaan.