Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronetin supo nähtävästi  (Luettu 2946 kertaa)

antik

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Agronetin supoNähtäväzti
Nähtävästi on taas käsitelty arkoja aiheita, tai tää häiriköinti johtuu sitten siitä että joululoma on loppunu ylläpitäjällä.

Eivät ilkiä kokonaan lopettaa kriittistä keskustelua, vaan laittavat häiriköt. Jokainen tietää ketä keitä tarkoitan.
Antitesantti ja 82-90 sekä heidän apurit nimeltä sepeteusperhe. Tämä koko porukka on samasta tuutista. 🎅
Sähän olet noiden pomo...tee jotain. :o

Mulla oo mitään tekemistä noiden kaa. 👺

vaekka sen valeheksi vannotkii niin kyllä sua uskotaan. olj vissiinnii jonkun laalun sanat.  ;D

Minä kyllä mää muuta vannomaa ,mutta Pekka on Pekka.  ;D

antik

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Agronetin supo nähtävästi
suurimmat häeriköt on sepeteus ja sen kymmenen (vähintään) aputoeminimmee.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

tosi on. sano jo lassila aekoenaan.  ;D

Ota vaan ne omat keskustelijat käyttöön. Kukaan muu oo susta kiinnostunut. Eikä se ole varmaan tarkoituskaan. Tarkoitus on laittaa keskustelu sekaisin. 🎅

ve jotta semmonen taktiikka tällä kertoo. ;D ;D milläs nimellä tuut seuroovaksi. atik. kauris. minä vaan. vaan minä. sanna kuusiluoma. vae joku muu.  ;D ;D

eikös oo kiva kun on nä'in monta niciä, niin voi kehitellä kivat keskustelut. Muistetaan vaan lainata tarpeeksi. Ja historia on kiva juttu.  ;D ;D

antik

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
suurimmat häeriköt on sepeteus ja sen kymmenen (vähintään) aputoeminimmee.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

tosi on. sano jo lassila aekoenaan.  ;D

Lassila oli hieno mies ;)

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
Nähtävästi on taas käsitelty arkoja aiheita, tai tää häiriköinti johtuu sitten siitä että joululoma on loppunu ylläpitäjällä.

Eivät ilkiä kokonaan lopettaa kriittistä keskustelua, vaan laittavat häiriköt. Jokainen tietää ketä keitä tarkoitan.
Antitesantti ja 82-90 sekä heidän apurit nimeltä sepeteusperhe. Tämä koko porukka on samasta tuutista. 🎅

nyt oot sitte antikki.  ;D ;D ;D ;D