Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Talvivaara..  (Luettu 3105 kertaa)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Talvivaara..
ponaparte ollunna risusavotassa luutavärkkijä vesuroemassa mitä on nettiluuraelulta ehtinä.  ;D




  ::)

ponaparte se vuan laallaa jotta.
minävaan vaanminä tiskaan astioita, ja luutalla lakasen lattioita.   ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Talvivaara..
ponaparte se vuan laallaa jotta.
minävaan vaanminä tiskaan astioita, ja luutalla lakasen lattioita.   ;D

Jeps...     ;)  :D  ;D  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Talvivaara..
....Terrafame. Homma jatkuu ja on REHELLISTÄ   :D :D :D :D :D :D :D
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195011600054/artikkeli/terrafame+voi+tarvita+talvivaarassa+viela+verorahoja.html Hyvin kannattaa keskustan kärkihanke; kesän kynnykselle asti se 209 milj euroa, ja siitä eteenpäin KETÄ tietää  ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Talvivaara..
....Terrafame. Homma jatkuu ja on REHELLISTÄ   :D :D :D :D :D :D :D
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195011600054/artikkeli/terrafame+voi+tarvita+talvivaarassa+viela+verorahoja.html Hyvin kannattaa keskustan kärkihanke; kesän kynnykselle asti se 209 milj euroa, ja siitä eteenpäin KETÄ tietää  ;D

Kyllä Talvivaarassa on niin paljon epävarmuustekijöitä, että pahalta näyttää. Nuokin rahat mitä sinnen on konkurssin jalkeen mätetty, olisi ollut järkevämpää käyttää maisemointiin🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Talvivaara..
muttakukas se sanoikaan että jälkiviisaana on helppoa olla?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Talvivaara..
muttakukas se sanoikaan että jälkiviisaana on helppoa olla?

  Kuule, mä olen ollut koko ajan sitä mieltä, ettei  Talvivaara toimi. Yleensä kaikki mikä näyttää liian hyvältä ei ole niin hyvää. Tämä pätee Fennovoimaan. Jos Suomi olisi tarvinnut ydinvoimaa, niin oikea rakentaja olisi ollut Fortum. Nyt näyttää liian hyvätä, että köyhät kunnat rikastuisi ydinvoimalla. :D

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Talvivaara..
muttakukas se sanoikaan että jälkiviisaana on helppoa olla?

  Kuule, mä olen ollut koko ajan sitä mieltä, ettei  Talvivaara toimi. Yleensä kaikki mikä näyttää liian hyvältä ei ole niin hyvää. Tämä pätee Fennovoimaan. Jos Suomi olisi tarvinnut ydinvoimaa, niin oikea rakentaja olisi ollut Fortum. Nyt näyttää liian hyvätä, että köyhät kunnat rikastuisi ydinvoimalla. :D
Kyllä. Ja Outokumpu ei olisi myynyt Talvivaaran kaivosoikeuksia kolikolla, mikäli sen hyödyntäminen olisi ollut taloudellisesti kannattavaa. Ja nyt tarkoitan taloudellisesti kannattavalla ilman verovaroja, ilman sijoittajilta huijaamista ja ilman paskojen luontoon laskemista tapahtuvaa toimintaa.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Talvivaara..
 Minua taitaa huolestuttaa tuo Talvivaara, jotta miten mahtaa olla nukkumisen laita.