Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sämpylät  (Luettu 2893 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sämpylät
Suomalainen vilja on niin painavaa, että Finnairin koneet eivät jaksa nostaa niitä sämpylöitä ilmaan  ;D

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Sämpylät
Suomalainen vilja on niin painavaa, että Finnairin koneet eivät jaksa nostaa niitä sämpylöitä ilmaan  ;D
;D No tulihan se sieltä, naseva kommentti, kun jaksoi tarpeeksi vääntää  ;D  Painavaa asiaa  ::)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Sämpylät
Suomalainen vilja on niin painavaa, että Finnairin koneet eivät jaksa nostaa niitä sämpylöitä ilmaan  ;D
;D No tulihan se sieltä, naseva kommentti, kun jaksoi tarpeeksi vääntää  ;D  Painavaa asiaa  ::)

 Totuus on kuitenkin tämä. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1450059424252.html

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sämpylät
Mä ajattelin ruveta leipomaan naan-leipää noille pakolaisille. Voittaa kaikki sämpylät ja muut sutut  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sämpylät
Mä ajattelin ruveta leipomaan naan-leipää noille pakolaisille. Voittaa kaikki sämpylät ja muut sutut  ;D
Ja saa kohtuullisen katteen vehnäjauhoille..ja sitten sinne voi laittaa kätevästi Valion maustamatonta jogurttia, niin vientitarve taas vähenee.. :)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26248
  • vastustan
Vs: Sämpylät
Mä ajattelin ruveta leipomaan naan-leipää noille pakolaisille. Voittaa kaikki sämpylät ja muut sutut  ;D
ala välittään  ooppeleita niille niin saat jännitystä elämään... sinä myydä paska minule minä tahdo korvus ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sämpylät
Mä ajattelin ruveta leipomaan naan-leipää noille pakolaisille. Voittaa kaikki sämpylät ja muut sutut  ;D
ala välittään  ooppeleita niille niin saat jännitystä elämään... sinä myydä paska minule minä tahdo korvus ;) ;D 8) ::)
Just eilen ostin yhden Ooppelin lisää. Nyt pystyn liikkumaan kylillä tuntemattomana  8)

Pitääkin laittaa tänne kuvia  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Sämpylät
Ei saa SASkaan enää kanukkilennollaan kotimaista.
Suomalaisten maku on muuttunut paistopisteiden myötä, liian tuore leipä on pahaa.

http://yle.fi/uutiset/finnair_vaihtoi_hollantilaisiin_sampyloihin__kotimainen_hovileipomo_joutuu_laittamaan_lapun_luukulle/8571718
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Sämpylät
Mä ajattelin ruveta leipomaan naan-leipää noille pakolaisille. Voittaa kaikki sämpylät ja muut sutut  ;D
Ainakin sompuille voisi leipoa sämpylät sementistä ja käyttää heitä verkonpainoina.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sämpylät
Mä ajattelin ruveta leipomaan naan-leipää noille pakolaisille. Voittaa kaikki sämpylät ja muut sutut  ;D
Ainakin sompuille voisi leipoa sämpylät sementistä ja käyttää heitä verkonpainoina.
Eipä taitas nekään verkot paikoillaan pysyä.. ::)