Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuminalla linnaan  (Luettu 6002 kertaa)

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kuminalla linnaan
Suomalaisilla taipumus nekatiivisuuteen. Esimerkkinä Agronetti.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Kuminalla linnaan
Heidän ansiotaan suurelta osin on, että kuminan viljely Suomessa on saatu merkittävälle tasolle. Turha tässä ainakaan viljelijöiden antaa kateellisia lausuntoja. Itse olen kuminaa viljellyt ja asiat Transfarmin kanssa ovat hoituneet mallikkaasti.

Itsekin ajelin alkuviikosta viisi kärryllistä kuminaamaa Riihimäelle. 38 854 kg ja euroissa saman verran ;D. Näytti tehtaan patruunakin jo toipuneen juhlahumusta.

nisu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 380
Vs: Kuminalla linnaan
 Kuminalla toimii hyvin  sopimukset ,ei pääse hinnat niiaamaan ,kun määrät tiedetään mitä mailmalle
mahtuu ja erikoismausteena hankala aloittaa tyhjästä ,kun laatu tärkeä ostajilla. :)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Kuminalla linnaan

  Näky olevan Trans Farm oy omistajat Leppänen ja Hemminki vaimoineen linnan juhlissa, liekkö
kuminalla osuutta asiaan. ;)
Juu, selostajan mukaan kahdestaan tuottavat koko suomen kuminat ja suurimpia maailmassakin  :)

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Kuminalla linnaan
Heidän ansiotaan suurelta osin on, että kuminan viljely Suomessa on saatu merkittävälle tasolle. Turha tässä ainakaan viljelijöiden antaa kateellisia lausuntoja. Itse olen kuminaa viljellyt ja asiat Transfarmin kanssa ovat hoituneet mallikkaasti.
Paljonko hehtaareita noihin kiloihin?

Itsekin ajelin alkuviikosta viisi kärryllistä kuminaamaa Riihimäelle. 38 854 kg ja euroissa saman verran ;D. Näytti tehtaan patruunakin jo toipuneen juhlahumusta.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.