Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eivät jätä kissaakaan rauhaan.  (Luettu 2552 kertaa)

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Eivät jätä kissaakaan rauhaan.
Naulasihan yksi varsinaissuomalainen poikajoukko Salon Pahkavuoressa kissan puuhun.
Elävältä. Sopiiko Puuhapeten itsensä koulunkäyntiaikoihin ? Muistanee varmaan sitten.

-SS-

Ja vasemmistolainen taiteilija paloitteli katin Kiasman avajaisien vetonaulaksi. Kyllä suvaitsevainen suomalainenkin osaa. Itse tässä yritän saada kissaa syömään lääkettä kilpirauhasen liikatoimintaan. Jos on maailma epätasa-arvoinen ihmisille, on se sitä kissoillekin.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Eivät jätä kissaakaan rauhaan.
Naulasihan yksi varsinaissuomalainen poikajoukko Salon Pahkavuoressa kissan puuhun.
Elävältä. Sopiiko Puuhapeten itsensä koulunkäyntiaikoihin ? Muistanee varmaan sitten.

-SS-

Ja vasemmistolainen taiteilija paloitteli katin Kiasman avajaisien vetonaulaksi. Kyllä suvaitsevainen suomalainenkin osaa. Itse tässä yritän saada kissaa syömään lääkettä kilpirauhasen liikatoimintaan. Jos on maailma epätasa-arvoinen ihmisille, on se sitä kissoillekin.
Minä ymmärrän toki, että lemmikki on rakas, mutta rajansa rakkaudellakin...miten olisi armolaukaus? ::)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Eivät jätä kissaakaan rauhaan.
mutta eihän se ole vielä kuin 14 vuotta vanha..........?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Eivät jätä kissaakaan rauhaan.
Höh..meitin katti-vainaa eli 19 ja puoli vuotiaaksi..viimeiset kuukaudet saattohoidossa, mutta lääkkeittä.. Koiralle olisi pitänyt särkylääkkeet aloittaa ja elukkalääkärin kanssa sovittiin, että koira pääsee autuaammille ja kivuttomimmille maille..lupasin tainnuttaa minut, jos tulen sitä kipulääkereseptiä hakemaan..rajansa kaikella. ::)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Eivät jätä kissaakaan rauhaan.
Naulasihan yksi varsinaissuomalainen poikajoukko Salon Pahkavuoressa kissan puuhun.
Elävältä. Sopiiko Puuhapeten itsensä koulunkäyntiaikoihin ? Muistanee varmaan sitten.

-SS-

Ja vasemmistolainen taiteilija paloitteli katin Kiasman avajaisien vetonaulaksi. Kyllä suvaitsevainen suomalainenkin osaa. Itse tässä yritän saada kissaa syömään lääkettä kilpirauhasen liikatoimintaan. Jos on maailma epätasa-arvoinen ihmisille, on se sitä kissoillekin.

Muistaakseni kys.taiteilijan nimi oli /on Teemu Mäki.

itse asiassa tää suvakki-kommunisti tappoi kissan vasaralla, ja vielä runk-kasi kissaraadon päälle. Otti videolle koko taidepläjäyksen ja kertoi, että teki kaiken taiteen nimissä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

jeep

  • Vieras