Ei mun mitään tarvii peitellä. Lukeudun aivan varmasti ja ylpeästi siihen porukkaan jonka sinä luokittelet suvakiksi...
Minä taas en. Olen nimittäin suvaitsematon rasisti, mutta toki minunkin asteikollani keskivertoählämi tai neeekeri on huomattavasti korkeammalla kuin joku MV-sivustolta sivistyksensä ammentava,
idioottien univormuun* pukeutuva suomalaisugrilainen nahkatukka.
Huomasin muuten tänään ählypitseriassa käydessäni, että paikalliset beduiinit olivat aloittaneet todellisen hymykampanjan. Ovea auottiin ja kiiteltiin vuolaasti joka käänteessä. Lopuksi toivotettiin hyvää päivän jatkoa, viikonloppua ja loppuelämää, jonka kernaasti suotiin olevan pitkä ja täynnä henkistä, fyysistä ja aineellista rikkautta ja sosiaalista arvostusta. En tiedä, oliko maahanmuuttajiin ja muhamettilaisiin viimeaikoina liitetyllä kielteisellä julkisuudella osansa tässä ylenpalttisessa pokkuroinnissa, mutta hukkaan se ainakin minun kohdallani meni.
Aion nimittäin vastaisuudessakin asioida kyseisessä paikassa joka tapauksessa, koska olen huomannut sellaisen rotuopillisen asian, että fennougri ei osaa pitsaa paistaa. Eikä tämä ole vain rasistista ennakkoluuloa, vaan väitteen tukena on mittava määrä vuosien ajalta kerättyä empiiriaa.
*
tunnetaan myös nimellä Kiitos-paita.